Een paar jaar geleden heeft ze naar buiten gebracht dat ze gediagnosticeerd is met borderline en verslavingsproblematiek. Haar gedrag zal denk ik eerder hier vandaan komen dan zich dommer voordoen dan zij is en om aandacht te krijgen. Ze is niet knettergek wat ik iemand zag schrijven. Deze jonge vrouw is ziek en dat is al triest genoeg. Hopelijk gaat ze ooit de juiste hulp krijgen zodat ze stabiliseert.
Los van het bijten, ze kunnen ook vieze ziektes overbrengen met hun uitwerpselen. Ik zou ook geld terug eisen.
Ik heb niet het idee dat dit nu erger is dan vroeger. Johan Cruyf heeft exact dezelfde doodswensen en bedreigingen gehad. Nu komt het alleen breeduit in de media en op social media.
Nee dat denk ik niet maaaaar ik denk wel dat hoe wij haar "kennen" van tv een soort van typetje is die ze zichzelf heeft aangeleerd voor de tv.
Mijn indruk is dat het wel erger is geworden… mensen zijn minder tolerant en egoïstischer meer ik, ik, ik. Daar waar men vroeger nog respect had voor anderen is dat nu ver te zoeken. Van dingen eisen snel overstappen naar dreigen als het eisen niets opleverde. Werk in de zorg en daar zie ik dit toch steeds meer gebeuren helaas. Ook is het gemakkelijker om anoniem iemand te bedreigen zonder zelf de impact daarvan te realiseren. Men is stoer achter een toetsenbord.
Dat soort teksten zijn van alle tijden. Plato (oude Grieken) klaagde al over 'de jeugd van tegenwoordig'. Bepaalde zaken zijn nu meer gewoon, andere zaken zijn juist uitgedoofd. Het zijn altijd golfbewegingen.
Dat is dus ook de reden waarom ik de tent schoonmaak met dettol voor de meiden uit bed gehaald worden de tent was nadat we erin kwamen schoner dan toen we erin gingen maar goed dat is het gemiddelde landal of centerparcs huisje ook vannacht gelukkig geen muizen gehoord en ook geen allergieaanval gehad, dus vermoed dat ze ook niet geweest zijn. Eindelijk dus ook een beetje geslapen. Maar reclameren gaan we sowieso, er is wel meer mis aan en in de tent helaas. Tent staat op een vlonder en die is aan het verrotte door het vocht dus op sommige plekken zakt hij enorm in en voel je je net op een schip lopen. Kunnen ze niet oplossen want ze kunnen er niet bij. Het tentdoek is in zeer slechte staat, tot nu toe alleen lek onder de overkapping maar zou me niks verbazen als dit bij een volgende fikse bui ook op andere plekken is. Wij hopen in ieder geval niet dat het gaat hagelen want heb dit al eens bij een de waard gezien en dat overleeft het echt niet. En zo zijn er wel meer dingen terwijl we echt grofgeld hebben betaald om hier 2 weken gebruik van te maken. Maar hey we hebben wel een vaatwasser (in het sanitairgebouw) wisten we overigens niet tot we hier kwamen
Het gekke is juist dat deze Hooligans gewoon met naam en toenaam de bedreigingen neerzetten. (Stond tenminste in dat artikel.) Kennelijk zijn ze niet bang om gepakt te worden.
Van de wielrenner. Doorgaande weg, wij rijden gewoon 50. Wielrenner (rijdt een stuk langzamer) steekt zn hand uit naar links en komt zonder te kijken al meer de rijbaan op. Man wijkt uit en passeert. Dat was blijkbaar niet naar zn zin. Hjj besluit op dat moment ook maar eens op te kijken. Hee du Arsl*ch! (We zijn in Duitsland) en een middelvinger erbij. Blijkbaar had hij verwacht dat wij vol in de remmen gaan omdat er een fietser linksaf wil slaan? Nog effe joh.
Och ja dat doen ze hier ook. Niet alleen wielrenners maar ook bejaarden. Ik rem altijd maar ook al hebben wij voorrang. Wil niemand onder de auto hebben.
Nee hoor als je rechtdoor gaat als automobilist heb je gewoon voorrang. Een fietser hoort te wachten tot hij kan oversteken.
Volgens mij niet, als je als fietser wil afslaan en voorsorteert is dat prima. Moet je wel eerst kijken of je kan voorsorteren en niet zomaar naar links gaan.
Wiehoe... ik heb net 4,7km gefietst met een kind voor- en achterop. Zal voor velen niet bijzonder zijn maar ik heb sinds mijn ongeluk 8,5 jaar geleden niet meer gefietst, maak gebruik van een rolstoel vanwege een recidiverende slijmbeursontsteking en beschadigingen aan mijn peesplaat, dus voor mij is het echt even een bijzondere prestatie. Nu wel heel veel pijn, maar goed dat heb ik er voor nu even voor over, misschien dat ik daar straks (of vannacht) anders over denk
Dat het bij ons een zoete inval lijkt te zijn en ik het idee heb dat onze kinderen (en die kinderen zelf dan misschien ook) bij een ander niks krijgen. Ben er wel een beetje klaar mee. (Zijn op vakantie). Net is m’n dochter bij onze tent een spelletje aan het doen met een vriendinnetje. Moeder komt langs zegt dat dat meisje mee moet om een ijsje te halen en aan m’n dochter wordt niks gevraagd. Heel bijzonder.
Dat het hier momenteel nog 37,9 graden is. Vond het al zo warm tijdens het wandelen in de bergen. Overigens voorspellen ze voor hier komend weekend temperaturen ruim boven de 40 graden... De jongste wil niet naar het strand omdat daar een mini tsunami was en er vandaag een stukje noordelijker een blauwe haai bij het strand zwom. Leuk joh, vakantie!