Dat wij vrouwen meer kunnen dan dat we zelf altijd denken. Sinds ik gescheiden ben heb ik oa geleerd hoe ik de elektra kan aansluiten. Stopcontact gemaakt ( en werkt ook nog ) en toen mijn wasmachine een storing aangaf de filter schoongemaakt en hij doet het weer ( mist het spierballen poppetje) zo zijn er nog wel meer dingen
Ik vind het bericht over de handgel echt bangmakerij. 6 extra op de miljoen vrouwen krijgen borstkanker. Het gaat om 0.004%. Het risico dat vrouwen nu door dit bericht geen handgel meer gaan gebruiken, lijkt me groter. Natuurlijk niet heel groot, maar groter dan 0.004% om corona te krijgen door gebrekkige hygiene. Zeep is natuurlijk ook beschikbaar, maar hier wordt het voorbeeld klas genoemd. Kinderen moeten volgens protocol regelmatig hun handen wassen. Vaak is er maar 1 wasbak aanwezig, wat een oponthoud heb je dan elke keer. Dan snap ik dat ze op de tafels handgel neerzetten.
Dat K. zaterdag zo op zijn fietst stapte, waar ik de zijwielen net af had gehaald, en zo weg fietste. Opperde om maandag dan maar zelf baar school te fietsen en dat vanmorgen dus ook gedaan heeft. Misschien nog wel mooier hoe trots M. op hem was en hem zelfs een kus gaf omdat hij het zo goed deed (M. doet niet meer aan kusjes)
Mijn mond viel echt open van deze (kdv) foto van Luc. Wat een snoet! Daar vergeet je toch de slapeloze nachten van ❤️ Nou ja dat niet helemaal maar jullie begrijpen mijn punt
Het is helemaal geen groot zwembad. Andere mensen hebben vast een grotere maar ik was gewoon mond-open-vallend (volgens mij geeneens een woord ), ontroerd hoe blij Ies met het zwembadje in de tuin is ❤️
Ik vind het best een groot zwembad hoor. En zo schattig en fijn dat jouw dochter daar dan zo blij mee is♥️
Heerlijk toch! En wij hebben ook dit formaat en onze kinderen zijn al ouder, maar groter past gewoon niet. Wij vinden het heerlijk dat wij zelf lekker in een hoekje kunnen gaan zitten met de armen op de rand en gezicht in de zon: lekker relaxen en afkoelen. De kinderen vinden het ook best, zijn allang blij dat we nu zo een hebben. Is prima zo. En ook 1 voordeel: zo'n kleiner bad warmt veel makkelijker op. Mijn man had hem vorige week woensdag opgezet, koud water erin en het was zo'n 19 graden. Vrijdagmiddag was hij al 28 graden! En dat alleen met het bubbeltjesplastic op het water (en 's nachts gaat er nog een afdekzeil overheen). We hebben zo'n verwarmingsmat, maar dat bubbeltjesplastic op het water werkt veel beter kwamen we vorig jaar achter. De mat heeft mijn man nu niet eens tevoorschijn gehaald. Nu staat hij bij ons wel zo goed als de hele dag in de zon.
Top formaat hoor. Hadden wij vroeger ook. Toen we volwassen waren zetten we hem ook nog wel eens op en dan languit erin haha.
Van mijn oudste zoon in groep 8. Ik wist dat ie slim is. Maar nu heeft ie dus 'gewoon' een iep score van 100 gehaald #trotsemama
Dat ik net anderhalve kilometer gezwommen heb In 40 minuten Ik heb al 3 jaar niet meer gesport. 4x per week sporten met C telt niet mee Best trots op mezelf Heb vroeger jarenlang wedstrijd gezwommen. Ik kan het nog
Dat mijn vader na zijn heupoperatie thuis moet revalideren. Want hij kan ‘zelf’ uit bed en naar de wc. Zelf is met behulp van twee verpleegkundigen, rolstoel en rollator. Er komt een bed in de woonkamer, 2x per dag thuiszorg en voor de rest moeten we onszelf maar redden. Hij kon hiervoor al amper lopen en dat zal er niet beter op zijn geworden. Daarbij neemt hij van ons helemaal niks aan want hij is stronteigenwijs, weet alles beter en die oefeningen van de fysio zijn onzin volgens hem. Dus dat wordt elke dag strijd, gevloek en getier. Moeder loopt nu al te huilen. Top geregeld weer.
Was bij mijn moeder na haar peesoperatie (voet) ook zo, maar dat ging eigenlijk best goed. Ze had een po stoel erbij, want de wc is 2 trapjes naar beneden. Ik deed het huishouden, want mijn vader zat destijds ook met klachten, maar thuiszorg deed veel met wassen etc. Was zeker even behelpen hoor, maar het ging wel.
Kun je gewoon online wel kopen. Even google op noppenfolie zwembad en dan krijg je verschillende websites. Ik dacht dat het bij ons bij zat bij zwembad, maar misschien heeft vriend het los gekocht, kan ook.
Bedankt, ik zal eens kijken. Ik vind nu alleen noppenfolie van max een meter breed. Yes gevonden en besteld Solar bubblecover 220x150 cm | alleen bij Zwembadstore.com | Zwembadstore.com