Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.949
    5.978
    113
    Vrouw
    Wij zijn met z’n 6en en hebben ook geen vaatwasser. Afwas is zo gedaan. Een van de kinderen helpt ons in de avond mee. ( de oudste 3 om de beurt)
    We hebben ook geen droger, en ook dat gaat prima

masami, citroenrasp en JupitR vinden dit leuk.
  2. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Dat heb ik inderdaad overwogen, alleen is "even snel op en neer lopen" er voor mij nu niet meer bij :roflmao: (waggel waggel). En toen ik het aan mn man voorstelde zei hij dus, dat ie ze wel ff mee naar buiten nam. Is goed gekomen hoor, maar vond het wel vreemd.

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Wij hebben tijdelijk geen vaatwasser. In november krijgen wij een nieuwe keuken en onlangs is de vaatwasser kapot gegaan.
    We laten hem niet repareren. Man baalt ervan maar ik vind het heerlijk. Hup 15 min werk maar alles direct weer bij de hand.
    Wij hebben ook geen droger. Prima. Mis het ook niet.

masami, Saartje33 en citroenrasp vinden dit leuk.
  4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113

Haha, tijdens mijn studie 2x mijn gejatte fiets weer terug gevonden. 1x toen ik uit een kroeg kwam, zag ik mijn oude fiets staan, heb ik met mijn dronken hoofd mijn eigen slot er aan gedaan en er een briefje op geplakt dat ik de volgende dag de fiets op kwam halen en het slot van de dief er af zou breken en als ze het slot heel wouden houden ze hem er af moesten halen. Volgende dag was het er af en kon ik mijn fiets zo mee nemen.

En nog een keertje zag ik een gejatte fiets van me in het park staan en heb hem toen zo opgetild en ben er mee naar huis gelopen om het slot er af te breken. Was vooral verbaasd dat niemand me aanhield met een fiets op mijn nek :roflmao:

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat de secretaresse van de notaris me in eerste instantie niet geloofde, over wie mijn moeder is... Echt bizar. Hopelijk heeft ze er iets van geleerd. En vraag het dan na bij de notaris en ga niet de klant bellen als je iets vreemds tegenkomt.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: ik vond dat dit ons 1x gebeurde al heel speciaal maar dat het iemand 2x gebeurd wauw!! Jij zou echt een staatslot moeten kopen hoor!!! Op jouw 2e manier is vriend van zoon ook weg gelopen met de fiets. Er zat een hangslot door het achterwiel en frame heen, maar nergens aan vast, dus hij heeft het achterwiel opgepakt en is zo weg gelopen.

Ik ben dan nog de zachte hier in huis die zei we hadden beter iemand bij de fiets kunnen laten wachten tot de eigenaar kwam. Misschien heeft die hem ook wel gekocht van de vinder zonder te weten dat hij vermist is bij een ander en nu ook denken dat zijn fiets is gestolen. Maar volgens man, zoon en vriendje zal dat echt niet het geval zijn geweest en was dit vast de vinder en hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf o_O

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat is inderdaad wel heel bizar! Waarom zou je bij een notaris daar over liegen? En dat ze jou daar dan mee lastig valt is echt onprofessioneel! Heb je geklaagd bij de notaris erover?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    In het BRP staat inderdaad dat mijn stiefmoeder mijn moeder is, omdat ik door haar geadopteerd ben. Mijn biologische moeder was destijds uit beeld (en inmiddels overleden). Dus ik snap haar verwarring, maar dit soort gevallen zullen vaker voorkomen, dus ten eerste snap ik niet dat ze dit niet weet, ten tweede ga je het dan navragen bij je werkgever en niet bij de klant. In het testament van mijn vader staat het uiteraard wel goed, dus knap hoe ze dit heeft kunnen verdraaien. Maar goed, mijn verbazing was groot, verder laat ik het hierbij, ik spreek de notaris nog wel tzt en dan zal ik het wel even melden ;)

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.392
    10.333
    113
    Hahaha nee dan zou ik inderdaad heerlijk blijven zitten:D
    Nou het is in ieder geval opgelost maar raar is het wel.

Muisje2016 vindt dit leuk.
  10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.392
    10.333
    113
    We kijken het jeugdjournaal en daar ging het over een luchtalarm en moest gelijk aan jou denken :)

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.392
    10.333
    113
    Hier had een mug mij gestoken op mijn onderste ooglid net bij de wimpers:eek:
    Het deed zeer en jeukte enorm:rolleyes:

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.362
    36.218
    113
    Die van ons was kapot en ik vond het vreselijk. Vooral ook dat er aldoor wel wat op het aanrecht staat. Kan en wil echt niet zonder.

femkes vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.128
    14.857
    113
    Vrouw
    Wij hebben er zelfs een tijdje twee gehad.:)
    Toen we gingen verhuizen hadden we een losse en in het nieuwe huis stond er een ingebouwd. Maar die was al oud, we wisten niet hoelang die het nog uit zou houden.
    Was de eerste vol? Konden we zo doorgaan in de tweede:D
    Maar toen de oude kapot ging hebben we die niet vervangen hoor. Gewoon één is ook wel genoeg.;)

suus1983 vindt dit leuk.
  14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Mijn moeder ligt in een hospice. Het ging heel slecht met haar en de verwachtingen waren duidelijk. Echter sinds de medicatie is gestopt gaat het heel ‘goed’. Zo ‘goed’ dat de huisarts overleg heeft gehad met de oncoloog en die hebben samen maar besloten dat ze weer hormoonspuiten krijgt. Zonder enig onderzoek of controles. Geen overleg met de familie oid. Alleen met mijn moeder.. en die heeft daardoor valse hoop gekregen.

Ik vind hier wel wat van. Heel veel zelfs.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Nou heel eerlijk zit ik echt te denken over een tweede vaatwasser voor erbij :oops: ik vind het niks dat er vast staat op het aanrecht en het programma duurt ruim 3 uur..

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Zo dan..ik zou hier ook wat van vinden ja.
    Heel veel sterkte!

Leesteken vindt dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Washandje besprenkelen met zo heet mogelijk gekookt water dat je kunt hebben en elke keer 10 seconden erop leggen.
    Werkt als een malle!

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.392
    10.333
    113
    Ooh dat ga ik de volgende keer testen! ( al hoop ik dat ze daar nooit meer prikken)

Nu met koude doekjes midden in de nacht maar dat deed iets maar niet veel. Ik kon toch al niet slapen maar ik kan niet een oog afdekken anders zie ik niks en dat is weer zo lastig met een boek lezen. :roflmao:

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou de geur van een vaatwasser vind ik niet prettig en dat gebuk elke keer.
    Als je de afwas even laat staan, dan is het ook zo droog.
    Ik vind het gewoon echt niet fijn en ik ben sneller met de hand afwassen, dan dat de vaatwasser erover doet.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja maar ik heb ook geen 9 man in huis :p:D
    Dus de pannen naast het afdruiprek, de borden en glazen erop en mochten er eens wat meer bakjes staan, dan zet ik die er schuin tegenaan.
    Past prima. :thumup:

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina