Dat is wel heel bijzonder. Dan hebben ze het inderdaad goed bedacht om geld te vragen. Maar als ik dat ze hoor vraag ik me af of ze daar naar luisteren.
Mijn mond is zojuist opengevallen van het feit dat mijn buurvrouw vond dat het rouwen om je vader minder heftig is dan om je moeder (als dochter zijnde). Zij is haar moeder jaren geleden verloren en ik een maand geleden mijn vader. Toen zei ze ook nog, voor je broer is het nog erger, want die zag je vader elke dag. Echt, wtf hoe kan je dat zeggen? Ik ken haar alleen van af en toe een praatje, wat weet zij nou van mijn gevoel en mijn band met mijn vader. Heb mijn mond gehouden, maar eigenlijk wil ik daar nog wel even op reageren.
Tjonge jonge zeg. hoe komt zo'n mens erop om dit te zeggen. Ik zou haar daar toch over aanspreken want anders blijft het knagen en maakt het je iedere keer weer boos. Sterkte met alles.
Mijn man: 'Ben je vanmiddag thuis? Er wordt een pakketje geleverd met motoronderdelen' Het pakketje Tuurlijk schat (Ik ben vrijdag jarig )
Hoezo ik was net rustig bezig met een cirkelrokje af te maken voor mn dochter. Die komt straks dolblij uit de BSO, vroeg vanmorgen al of dr rokje klaar was. Als die nou nog niet voldoende woeshj heeft dan gaat ze maar in de tuin met de wind spelen ofzo. Ik ben net als die partner van een van de dames hier, continue met wel IETS bezig, gewoon aanrommel niveau en op mn akkertje, maar WEL bezig. Ik moet iets om handen hebben, vooral maak dingetjes op t moment. Boekkie lezen of bad hangen echt t geduld niet voor. Nog voordat t bad vol is heb ik t wel weer gehad. Boek lezen komt wel in mn verlof, bad zal t nooit worden
Mja, ik zie er motorondelen in ja...Hey hij is t dan in elk geval niet vergeten en heeft (vermoedelijk) zelf iets bedacht!
Oef dat zou bij mij t bloed onder de nagels vandaan halen. "ik zal t aan de kinderen vragen als uw tijd is gekomen allicht dat ze vergelijkend waren onderzoek willen overwegen en bereid zijn een enquete in te vullen" mja, ik knal dan ook wel vaker een knuppel in t hoenderhok. In elk geval heel veel sterkte, ook de meiden. Dochter heeft t hier nog geregeld over dr opa. Mijn vader overleed iets meer dan een jaar geleden. Die rouw komt in fases is de ervaring hier.
Haha ja hij kwam wel met een nieuwe pan die ik graag wilde (maar vind dat geen verjaardagscadeau) en ik mocht een smartwatch kopen. Die wil ik al een tijdje en had het hier al eens over gehad. Hij is nog niet leverbaar dus hij kon hem niet kopen Maar toch... blijf boos en geïrriteerd over dat stomme voetbal
Haha ja. En de vuistregel bij het kopen van sokken. Als de sok van teen tot hak precies om je vuist gaat dan past hij
Dit inderdaad. Soms denk ik er lange tijd niet aan. En dan ineens uit het niets ketst het er weer keihard in. Sterkte @An79 hopelijk heb je ook mensen om je heen aan wie je wel steun hebt.
Sommige mensen zijn gewoon heel don, steek er geen energie in. Rouw is voor iedereen anders en er zijn geen tijdslimieten voor en hoeveel zakdoeken je vol mag huilen. Mijn vader is bijna 6 geleden heel plotseling overleden en ik heb geen afscheid kunnen en soms schiet ik nog steeds vol. Bijv. bij de musical van jongste dochter. Had hem zo graag er bij gehad. En hoe je vader is overleden maakt zelfs mij op afstand verdrietig. Hoe is het met je ? Ik heb veel aan je gedacht