Yep, lijst wordt vanuit school wel doorgegeven maar moeten alles zelf bestellen. Zo kan je ook de spullen bestellen die je zelf moet betalen (woordenboeken, rekenmachine etc). Wij zitten bij iddink maar daar is het dus net zo'n probleem.
Hier ook boeken via Iddink en die hadden we juist heel vroeg. 2e of 3e week van de vakantie al. School besteld hier alles voor je. Hoeven we niet zelf te doen.
Haha het is dat ik mijn oude agenda's vond met dozen uitzoeken afgelopen jaar, anders had ik het waarschijnlijk ook niet meer geweten hoor. Uit mijn hoofd weet ik nog wel dat ik in de 4e en 5e tot 18.00 naar school moest.
Dat is hier dus niet, zij zetten de lijst erop en wij moeten het vervolgens zelf bestellen. Heb 9 juli besteld (eerste dag dat het kon) en kreeg net een berichtje van de buren dat ze afgeleverd zijn. Terwijl er dus vriendjes de boeken later besteld hadden en al 1 a 2 weken binnen hebben.
Ik verbaas mij erover hoe weinig mensen in de efteling letten op de bordjes bij restaurants. Onder andere bij panorama, via de uitgang naar binnen lopen zonder reservatie en gewoon gaan zitten.
Mijn man noemt t de tweede gang 'Schaahaat begin je weer aan je tweede gang?' Klinkt wat netter in gezelschap haha
Wat naar!! Ook erg vervelend dat hij niet eens stopte! Hoe gaat het nu met hem? Nog veel pijn? Weer een beetje bij gekomen?
Belachelijk.. hoe moeilijk is het om even te stoppen en sorry te zeggen. Mijn zoon was gisteren op een haar na niet aangereden.. ZIJN schuld (hij wilde door rood lopen) en de auto kwam met 70 minimaal aangereden. Ze remde gelijk en vroeg hoe het met hem ging. Het kruispunt heeft 2 oversteekplaatsen achter elkaar. De achterste sprong op groen en daarop wilde zoon gaan lopen. Ik trok hem gelijk terug en de auto zag het voorval en remde direct. Alle 3 waren we ons dood geschrokken, zegt kind. Ach gelukkig waren we wel bij het ziekenhuis..
Vooral erg geschrokken, we waren onderweg naar school. Zijn fiets had ik onderweg laten staan en op school hebben ze hem gelukkig goed opgevangen. Zijn knie deed zeer en hij stond op school nog te trillen. Doodsbang was hij. Morgen gaan we het stuk even fietsen en hopelijk gaat dat gewoon goed
Wat gek dat daar weer verschil in zit. Mijn oudste is 21, zij moest haar boeken altijd de eerste schooldag op school ophalen. Ook van Van Dijk. Maar een aantal jaren geleden is dat veranderd en sindsdien krijgen we ergens in de zomervakantie de schoolboeken thuisbezorgd door Postnl.
Van hoe makkelijk Badr Hari vanavond knockdown ging en niet meer opstond. Echt letterlijk 3 seconde daarvoor wist ik 100% dat bij binnen 10 seconde de wedstrijd zou winnen en toen ging hij neer. Echt ik zou bijna geloven dat deze partij gematchtfixt is. Als je namelijk €100 inzette op Badr zijn verlies in de 2e ronde was de winst €1500.
Ach gosh!! Arme knul. Fijn dat ze hem goed hebben opgevangen. Hopelijk gaat het nu wat beter met zijn knie en durft hij straks weer op de fiets te stappen. Hoe gaat het met jou ? Zelf niet helemaal kapot geschrokken of reden jullie achter elkaar? Succes straks
Ik heb ook bepaalde boeken nog niet geleverd gekregen deze kwamen bij Thiemenmeulenhof weg. Gelukkig heb ik het meeste digitaal dat scheelt enorm.
Mini heeft haar eerste kinderfeestje. Ik heb er wat ervaring mee, veel kinderen in huis, iedereen maakt veel herrie, spelletjes lopen nooit zoals echt bedoeld, dingen waarbij je denkt dat ze heel lang bezig zijn maar helaas blijkt het in de praktijk maar 10 minuten te zijn. Nou weet ik dat kleuters makkelijker zijn, daar is samen naar de speeltuin vaak al goed, maar er is in ieder geval heel veel herrie en drukte. Eerst hebben ze taart gegeten (die nauwelijks gegeten werd, tot dusver volgens verwachting). Daarna zijn ze gaan kleuren en dat hebben ze bijna een uur volgehouden. Daarna zijn ze op zolder gaan spelen. En ik zit dus al sinds half twee te genieten van de rust. Terwijl de grote broers zichzelf helemaal opnaaien omdat ze een speurtocht hebben uitgezet en omdat ze chips willen!
Dat ik me mateloos aan vriend irriteer, en de tijd van de maand daarin niet mee helpt... Kijkt nooit iets wat ook maar met auto racen te maken heeft, maar nu MOET kijken... We besluiten om een ijsje te gaan eten, waarop ik aangeef het niet te waarderen als hij dan lopend met z'n telefoon verder gaat kijken... Nee, zal hij niet doen... Doet hij dan uiteindelijk de laatste 10 minuten dus wel, en vind dat ik loop te zeiken dat ik hier wat van zeg en niet alles bepaal voor hem Echt, kan daar zó niet tegen, als die K*'t telefoon belangrijker is dan het gezelschap waar je mee bent...
De zwemmeester/fysiotherapeut van mijn kinderen is overleden. Tijdens racerunnen zomaar ineens onwel geworden, hartstilstand. Zo onverwacht, ontzettend vitale man, altijd bezig. Hij was net met pensioen (kids hebben tot en met afgelopen zomer les van hem gehad, 3 jaar lang), maar was druk met allerei initiatieven, commissies etc. Bij veel mensen hier in de stad was hij een begrip, bij veel gezondheidsorganisaties in het hele land ook. En zo ineens is hij er niet meer. Ik ben echt nog in shock.