Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Mja, zo had ik de zweren in mn slokdarm staan...schijnt niet helemaal normaal te wezen. Dus die staat bij mij op de "indien mogelijk ontwijken lijst" en alle penicillines hebben ze er zekerheidshalve ook maar bijgegooid.

    Zou zeelucht hem kunnen helpen? Ik heb wel mensen gehoord die uit ellende vakantie boekten aan de kust vanwege allerhanden long klachten. Schijnen bepaalde plekken specifiek ideaal te zijn daarvoor, maar dat zou je eens kunnen overwegen. Kan misschien net de extra schop uit de cirkel betekenen.
     
  2. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Dat m'n zoon van 1, naar geen, naar 2 spalken gaat :(

    Dat z'n loop patroon in korte tijd echt verslechterd is en ook in z'n andere been waar hij eerst dus nog geen spalk nodig had.
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ah ook al zo lief!
    In het weekend zet ze altijd koffie voor me :D
    Als ik dan mag uitslapen en ze maakt me wakker dan vraagt ze welke koffie wil je uit de grijze (Senseo) of uit de zwarte (dolce gusto)?

    ik heb wel dubbelwandige glazen en extra groot zodat ze tijdens het lopen niks over der handen kan knoeien.
    En als ze het niet durft vraagt ze of ik ‘m zelf wil pakken bij het apparaat.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Dat mensen zó slecht reageren op vinted :rolleyes:
     
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Nou dat valt mij ook al op!
     
  6. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    I
    Gister zag ik een broek voor zoon, gelijk betaald en hoor gewoon helemaal niets.
    Reageert dus ook niet op een berichto_O

    Ander gevraagd over de staat van een shirt, ook geen reactie.
     
  7. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik heb een vraag gesteld over een broek, ook geen antwoord o_O
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ik vind dat altijd zo bizar.
    Als iemand iets van mij koopt stuur ik standaard:
    Hoi! Bedankt voor je koop.
    Ik breng het pakketje als het lukt vandaag nog weg en anders word het morgen.
    vaak krijg ik dan een berichtje terug.
    Maar regelmatig als ik iets koop hoor ik niks van de verkoper.
    Hoe moeilijk is het om even een berichtje te sturen.

    had overigens pas geleden wel goed contact met een verkoopster, was haar 1ste keer.
    Toen ik het pakketje open maakte zat er zelfs een blaadje in met Nogmaals bedankt en heel veel plezier er van!
    Vond ik zo leuk :D
     
    Zeebra, Gewooniemand, Luna86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Ja dacht dat dit makkelijker was dan marktplaats, maar ben hier ook snel klaar mee;) geef het dan wel weer weg aan iemand die het goed kan gebruiken.
     
  10. Loveloes

    Loveloes Niet meer actief

    Dat Vinted, gelukkig dat ik er meer over hoor! Al heel veel zaken gedaan via Marktplaats en dat gaat meestal goed. Maar ben nu al twee keer in een week echt voor de gek gehouden via Vinted! Ik wacht nog tot m'n laatste geld binnen is en dan verwijder ik mn account..!
     
  11. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Dat men klakkeloos de media geloofd. Maar nog erger vind ik wat de media er altijd van maakt.:eek:




    Ik las in het andere deel over de voetbalsupporter. Dit verhaal is niet helemaal zoals het in eerste instantie in de media gemeld werd.




    De rellen ansich vind ik zeer kansloos en 90% zijn nog nooit het stadion binnen geweest..
     
  12. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    De app werkt ook niet altijd. Soms ontvang ik een bericht, bod of melding dat iemand wil kopen maar krijg ik geen melding van de app. Ik probeer dus zelf elke dag even actief te gaan kijken.

    En heel eerlijk als iemand zonder verder bericht koopt dan bericht ik ook niet perse. Dan krijgen ze de melding als ik het pakket heb afgegeven vanzelf.
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Dat ik nu helemaal zenuwachtig word of m’n best wel goed aankomt door dag gepraat over Vinted :|
     
    Koraal82, Maan14 en suus1983 vinden dit leuk.
  14. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    @Mamafiets gezien deel 7 is gesloten.

    Dat zal het zijn waarom de eerste 3 bevallingen hels waren.

    Ik moest extra naar het bureau omdat hun hoofden zo groot waren (uhm tja zit in de familie ;))

    1e was aangezichtshouding en geëindigd met een forse knip
    2e was sterrenkijker en wederom een knip
    3e was normale ligging maar wederom knip (vanwege spanning op litteken. 1e 3 waren in 2j4m)

    4e ging redelijk goed. Geen knip en trauma redelijk hersteld.

    Bij de 5e wist ik eindelijk hoe het moest. Wat een heerlijk serene ontspannen makkelijke bevalling. Ondanks wederom een groot hoofd en dikke buik en 4280 gram.

    En nu ben ik heel blij dat ik nooit meer hoef (en kan want baarmoeder is inmiddels verwijderd)
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Oh jij ook kinderen met van die grote hoofdjes? Hier ook haha. 10 ponders met enorme hoofden:roflmao:.. hier 3 keizersnedes
     
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dat mijn dochter haar eindtoets (dia) zo goed heeft gemaakt dat haar schooladvies is aangepast (van dubbel naar enkel advies) en ze bleef maar zeggen dat ze het zo slecht had gemaakt.
     
    Zeebra, Syane, Gewooniemand en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik hoor goede dingen over fysio phisics. Mensen die maar moeten leren leven met pijn en met krukken lopen ed. Daarheen en het hoeft niet meer.
     
    Maev vindt dit leuk.
  18. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Oewhhhhh ❤️
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Achteraf denk ik dat dat bij mij ook had gemoeten maar goed het is zo ook gegaan... Met ruggenprik, knip en blijvende schade.

    Maar he je krijgt er zo veel voor terug ;)

    De verloskundige in het ziekenhuis van de 5e heeft ook de 2e gedaan. Die herkende onmiddellijk mijn verhaal en durfde pas na de bevalling te zeggen dat zij die ook had gedaan. Toch niet best als de verloskundige het nog zo goed weet :roflmao:
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hahaha oh wat erg he. Hier gingen de keizersnedes ook niet vanzelf hoor. Alleen de laatste was een geplande. De 1e pas na 14 uur en de 2e na 48 uur! Hebben ze veel fouten gemaakt. Ze bleven volhouden dat de kindjes zo'n 6 a 7 pond waren :|
     

Deel Deze Pagina