Gelukkig alleen een gesprek. Zie je zitten met de webcam tussen de benen Wel fijn dat het online kan. Of was je liever persoonlijk daar geweest?
Helemaal dit. Zo wil ik heel graag nog eens met de jongens met de trein naar Barcelona. Maar poeh.... das best een reis. En een bak geld. Maar vliegen gaan we gewoon niet meer doen voor de lol. Al is het gratis. Vind het in deze tijd eigenlijk gewoon niet meer kunnen.
Oke die wint t van mn man...Ik snap niet HOE ze dat doen, maar ben zeer geinteresseerd! Als mn dochter 1x wakker wordt in de nacht ben ik blij als ik binnen t half uur weer slaap! Mn man raakt zn kussen en snurkt verder...Wait WUT??? Dat half uur valt bij mij nog onder de categorie records, normaliter tik ik de 1-1.5 uur wel aan eer ik mn oogluikjes weer sluiten kan.
Mijn mond valt open van deze voorspelde orkaan cat 2 of 3 wat op ons eiland afstevend. Het kan nog alle kanten op gaan, want hij is nog in ontwikkeling maar ik blijf obsessief op de app kijken hoe de ontwikkelingen eruit zien. *adem in, adem uit*
Ik heb ook zo een man. Hij kan ook overal slapen. Kan mini dutjes in de auto doen als hij even moet wachten etc.
Ik val ook zo snel in slaap. Gisterennacht nog was man uets aan het vertellen in bed,ik dommelde weg en hoorde hem net nog zeggen "Ow,je snurkt al" en weg was ik. Mond viel open van de patroon van een inbakerdoek op ali
Ik dacht eerst, grappig allemaal oogjes. Maar vond het wat raar dat je dat zo bijzonder vond, dus zoomde toch maar even in... Idd heel bijzonder
Dat "windy" onder dat plaatje ook Beetje hersftstorm vind ik hier altijd wel leuk. Maar orkaan is wat veel van het goede zeg maar. Hoop dat ie een beetje uit de buurt van je mooie eiland blijft.
Hahahhaa de hele tablet tussen de benen hahahaha Ja persoonlijk vind ik wel fijner, ik blijf dat videobellen maar wat ongemakkelijk vinden haha
Snap ik. Ik ben blij met de combi. Met de psycholoog van jongste hebben we regelmatig een kort bijpraatmoment. En dan is het heel fijn om dat tussendoor online te kunnen doen. Geen oppas nodig, kunnen samen, geen reistijd. Maar dat is dan wel alleen voor dit soort korte gesprekjes. De onderzoeken waren wel steeds op locatie gelukkig.
Net even gekeken, maar alle andere symptomen die er bij horen heeft m'n man niet. Wel goed om in de gaten te houden!
Ja met de diëtiste van jongste zoon doen we het ook zo, bevalt wel goed maar ik vind voor een intake t wel iet wat gek. Oppas heb ik wel nodig, de oudste hoeft hier niets van mee te krijgen hahaha
Klopt. Je gaat toch intieme zaken bespreken met een wildvreemde. Op locatie krijg je toch meer gevoel daarbij. Zo had ik laatst online kennismaking net nieuwe collega. Dat voelde ook gek en heel geforceerd. Waar we elkaar zakelijk spreken is het geen probleem verder. Maar ik kijk wel uit naar een dag op kantoor. Is inmiddels gepland.
Gelukkig komt hij als hij komt pas volgende week. Dus heb het wat los kunnen laten en probeer maar niet zoveel te kijken. Voor alsnog zeggen e nog dat hij zich gaat ontwikkelen.