Ik liep giga achter met dit topic maar was bij het einde van de 218 pagina's wel benieuwd hoe het afgelopen is bij jullie. Wat een rotstreek zeg van die werkgever.
De 'gewone' diarree al sinds ze een maand of 6 was. De spuitdiarree en het overgeven sinds zaterdag, diarree dagelijks maar overgeven steeds met een dag ertussen en dat past dan weer niet bij rota of buikgriep. En de dingen waar het wel op lijkt worden wij niet vrolijk van want dan hebben ze het over een vernauwing etc van maag naar darmen.
Ik had echt gehoopt dat m’n mond hiervan nooit open zou vallen. Ik zie sinds een paar dagen minder met m’n goede oog. De letters (op papier/telefoon/onderweg) dansen en ik ben voortdurend aan het scherp stellen. Ik durf niet te lezen want ik zie het niet goed. Het is heel lastig uitleggen en er zou niets aan de hand moeten kunnen zijn. Ik ben 2 weken geleden bij m’n arts geweest en kreeg een foto van binnen. Geen vuiltje aan de lucht. Geen zorgen. En nu dit. Zo begon het ook in 2015. Toen dansten de letters ook maar werden ze niet meer scherp, nu wel. M’n oogdruk heb ik laten meten bij Hans Anders en normaal heb ik 17/18. Nu was ie 26.. Boven 22 moet je eigenlijk al langs een arts. Ik ben al de hele dag aan het janken. In m’n hoofd is het einde verhaal en kan ik niemand meer zien of opgroeien. Want als er maar een klein stukje glaucoom ingetreden heeft, dan kan dat nooit meer weg. Ze kunnen het remmen, meer niet. Ik heb dus jankend het ziekenhuis gebeld en ik mag morgen om 9 uur er zijn. En hoewel het vast iets heel anders is hoor ik toch constant in m’n hoofd: ‘tja mevrouw, we kunnen het niet aardiger zeggen maar uw linkeroog is ook begonnen en we gaan doen wat we kunnen.” Ik zei wel net tegen C: mocht ik ook aan dat andere oog blind worden, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik weet niet hoeveel slaappillen ik daarvoor nodig heb maar die komen er. Mennn wat ben ik bang
Jeetje Iertje, snap dat je bang bent nadat het al een keer mis is gegaan. Gelukkig kan je morgenvroeg terecht en hopelijk kunnen ze je geruststellen en is het geen glaucoom. Ik duim voor je!
Voor nu zitten wij in de rand en niet meer in het oog. Ze verwachten dat het een cat 3 orkaan wordt het weekend. En dan woensdag komt hij vlak langs ons. Hopelijk gaat hij nog noordelijker.
Pfff alleen al de stress vooraf idd. Maandag hebben wij overleg op het werk. Wat te doen. Wij hebben een hurricane pass om hulp te verlenen namelijk.
@Iertje81 Dat het maar snel morgen 9.00u is en je het beste nieuws gaat krijgen... Ik duim voor je, dikke knuffel ❤
pfff net als iedereen duim ik voor je. Heel veel sterkte vandaag! Maaaaaarrrr toch even over dat laatste stukje, zoek je wel tijdig hulp? Ik ben er 100% zeker van dat als het toch slecht nieuws is, je kinderen liever opgroeien met een blinde moeder dan zonder moeder....
Wat heftig @Iertje81 mijn duimen draaien en hopen op goed nieuws. Fijn dat je wel gelijk terechtkunt vandaag.