Oei @Maev En @Iertje81 dat klinkt allebei heel heftig!! @Maev Ik duim dat het toch iets van een virus is en dat het snel over gaat! Arm kind! @Iertje81 héél veel sterkte straks! Hoop ook dat het meevalt en ben het ook eens met @Dompiewompie: je laatste stukje is vast de wanhoop die je nu voelt, zoek hulp als het nodig is!
@Iertje81 , jeetje wat schrikken zeg. Hopelijk valt het allemaal mee en kan de arts je gerust stellen. Fijn dat je zo snel terecht kunt. Veel sterkte vandaag.
Och nee. Dat klinkt ernstig. Ik snap dat jullie je grote zorgen maken. Hopelijk wordt snel duidelijk wat het is. Sterkte!
Och Ier! Wat ontzettend schrikken is dat zeg. Ik snap dat je je enorme zorgen maakt. Heel fijn dat je zo snel al in het ziekenhuis terecht kunt. Hopelijk is het maar iets ‘simpels’ wat goed te verhelpen is. Knuffel en sterkte!
Wilde hier niet zomaar aan voorbij gaan zonder te reageren.. Dat was ontzettend schrikken! Hopelijk valt het inderdaad mee. Gelukkig kan je zo meteen al langs.... We duimen voor je.
Ik wist de goede woorden hiervoor niet te vinden maar dit laatste inderdaad...!!! Sterkte @Iertje81 hopelijk is het loos alarm!
Heel veel succes vandaag, ik hoop dat het echt mee valt. Dat het geen glaucoom is maar iets wat wel op te lossen valt. Dikke knuffel.