We hebben met zijn werkgever gesproken en laten we het erop houden dat die zijn eigen regeltjes verzint Het is bijna lachwekkend maar het gebeurt echt. Het bedrag is naar beneden gezet. Zoon vindt het leuk om daar te werken dus wij kunnen er niet zoveel mee. Het gaat gelukkig maar om een bijbaantje en mogelijk bedenkt die zich en zoekt die iets anders
Ja inderdaad. Wij hadden iets van Ziggo op proef om te kijken of ons internet dan beter is in huis. Was splinternieuw in de verpakking. Het bleek goed te werken, dus wilden we het definitief aanschaffen. Moesten we de ene set terugsturen en kregen we weer een splinternieuwe set. Mijn man heeft gevraagd of hij de eerste kon behouden, omdat alles goed geïnstalleerd was en het onzin is om een nieuwe te sturen. Maar helaas, dat mocht niet. Ook zonde toch?
Het bedrag wat hij mee moet betalen is omlaag gegaan maar het blijft een belachelijke gang van zaken. Raar wereldje
Lieve allemaal, Wat fijn om jullie berichten te lezen. Ik ben bang om te lezen dus doe dat ook zo min mogelijk. Vandaag heel veel moeten wachten in het ziekenhuis. Ze hebben veel foto’s gemaakt en ze maken zich zorgen om de oogdruk die stijgt. Door die oogdruk (glaucoom) werd ik de vorige keer aan rechts blind. Ik heb nu druppels gekregen en die moeten de druk gaan verlagen. Sterkere druppels dan dat ik al heb. Hoe het kan dat de druk oploopt weten ze niet. De afgelopen 6 jaar hebben de druppels die ik elke dag gebruik afdoende gewerkt. Maandag moet ik terugkomen en als ik het niet vertrouw, moet ik dit weekend bellen. Ik weet het niet zo goed nu. Ben vooral heel erg bang. Ook om te gaan slapen want 6 jaar geleden werd ik wakker en was al m’n zicht rechts opeens weg. M’n hoornvlies was oké en er zijn verder geen beschadigingen te zien. Ik moet er ook een beetje op vertrouwen dat het goed komt maar op dit moment lukt dat niet zo goed… Ze waren wel ontzettend lief voor me in het ziekenhuis en dat was een verademing vergeleken bij jaren geleden. De arts had het ook nog over stress. Ik heb het ook veel te druk op m’n werk maar nog nooit sloeg het op m’n oog. Ergens wil ik dat geloven want het alternatief is te angstig voor woorden. Uiteraard zal ik nooit doen wat ik in eerste instantie zei: voldoende slaappillen nemen. Iemand zei het al: het was een eerste reactie op pure angst. Sorry als ik er iemand mee gekwetst heb. Dit maakt me alleen zo kwetsbaar en de gedachte dat ik mijn kinderen, mijn C en mijn moeder en zus nooit meer kan zien verstikt me. Nogmaals: bedankt voor jullie medeleven: dat helpt best ❤️
Wat lijkt me dit ontzettend angstig voor je. Ik denk aan je en hoop heel erg dat het op de een of andere manier weer helemaal goedkomt..!
Jemig lieverd. Wat een verhaal! Ik kan me geeneens voorstellen hoe je je nu moet voelen. Dikke knuffel!
Heel veel sterkte @Iertje81. Ik duim dat de sterkere druppels werken. Als het de stress van het werk is, zou je je dan niet ziekmelden? Hopelijk maandag een goede uitslag
@Iertje81 Even een hele dikke knuffel en ik hoop dat ze maandag al zien dat de druppel zijn werk doen <3
Wat ontzettend heftig @Iertje81!! Ik duim ook heel hard dat de druppels werken, dat het stress is en dat het allemaal goed komt. Maar kan je angst ook heel goed begrijpen... sterkte!!
Och lieverd, vind het echt heel naar voor je. We kunnen waarschijnlijk ook niks zeggen wat het beter maakt. Maar denk dat het hele forum voor je duimt dat je niet je zicht aan je andere oog kwijt raakt. Hele dikke knuffel!