@Iertje81 het is ook erg heftig, je krijgt het gevoel wat je al eerder hebt gehad en is Het moeilijk om vertrouwen te hebben bij je lijf. Hopelijk kun je dit weekend wat meer rust vinden, werken de druppels goed en krijg je maandag goed nieuws. Een dikke digitale knuffel!!!!
Ach meisje, natuurlijk ben je bang. Heel begrijpelijk. Maar je zal toch moeten uitrusten. Want niet slapen is ook heel slecht voor je oog natuurlijk. Maar ik snap dat dat heel lastig is. Stress en werkdruk is nooit ergens goed voor dus dat kan best een rol spelen bij deze druk. Je gezondheid gaat voor alles dus dan maar even geen werk hoor. En idd bijna niks lezen nu. Rust geven aan je oog. Hele dikke knuffel voor jou!!! ❤️
@Iertje81 wat een verdrietige berichten! Ik hoop dat de druppels hun werk mogen doen. Verder weet ik even niet wat te zeggen.. Heel veel sterkte❤️
@Iertje81 wat heftig allemaal. Net als de rest duim ik heel hard dat de druppels hun werk gaan doen. Heel veel sterkte gewenst ❤️
Wat naar allemaal.. weet niet zo goed wat te zeggen. Ik kan me je eerste reactie best voorstellen en de angst die je hebt. Hopelijk doen de druppels goed hun werk.. sterkte!!
@Iertje81 Ik lees je berichten nu pas. Wat heftig zeg. Heel veel sterkte en ik duim uiteraard ook mee dat de sterkere druppels gaan werken en ik duim ook op een goede afloop. Hou je taai!
Nogmaals sterkte @Iertje81! Hopelijk is deze nachtmerrie snel voorbij en gaan de druppels hun werk doen! Uiteraard hoef je niet je excuses aan te bieden voor wat je in je (volkomen begrijpelijke) emotie zo voelt op dat moment. Maar wel iets om ook juist je psyche serieus te nemen op dit moment want het ís ook verschrikkelijk waar je in zit, ongeacht wat de uitkomst is, dit stuk wantrouwen in je lijf is moeilijk om ooit weer goed te gaan krijgen!
Klopt bij ons precies hetzelfde! Slaat echt nergens op. Zit eraan te denken om gewoon de nieuwe in de oude doos te doen en terug te sturen. Scheelt weer alles opnieuw installeren.
Dat een kind donderdag alles goed 'doet' bij de longarts en hij vanacht als een goudvis op het drogen naar adem hapt.
Lieve @Iertje81... Wat heftig. Moest er echt steeds aan denken gisteren en vannacht dus vind het fijn dat je even een berichtje hebt achtergelaten. ♥️ Ik hoop heel erg dat de druppels hun werk zullen gaan doen. Wat fijn dat ze zo lief voor je waren in het ziekenhuis.
Dat mn dochter na wat uitleg PRIMA met een Nikon Coolpix s3100 overweg kan... Indrukken was eerst wel even lastig want ze drukte veel te hard, maar even laten voelen en ze heeft nu gewoon scherpe foto's zonder bewegen en kan in en uit zoomen. (uiteraard wel alle instellingen op automatisch) Goed die kindercamera kan ook van t lijstje. Dus mama's, marktplaats is altijd nog een optie als je niet nog een compact cameraatje ongebruikt in de la hebt liggen.
Wij hadden een kleine camera liggen in de la maar daar was de accu van stuk. Op de gok gedachte dat het daar aan lag en nu heeft hij een eigen camera wat hij makkelijk mee kan nemen. Hij had een minder camera maar die kan nu wel weg. Nu hebben we tenminste scherpere foto's
@Iertje81 heel veel sterkte. Kan mij voorstellen dat het waarschijnlijk heel moeilijk is om qua werk te verzoeken om de werkdruk te verlagen of zelfs ziek te melden. Juist omdat je, in ieder geval naar mij, met oprechtte passie voor je werk overkomt. Maar zet alsjeblieft je gezondheid echt voorop. Hier draaien de duimen overuren dat de medicatie zijn werk gaat doen. Dikke knuffel!