Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Ik had vandaag wel even een momentje. Ik was in Rotterdam op de Erasmusbrug. Op 't Willemsplein was een klein festival aan de gang, wat nu ook mag met de coronaregels met toegangsapp. Nu stond ik op de brug en zag ik twee jongens bij de achterzijde op een scooter klimmen en zo over het hek springen het festivalterrein op. Toevallig stonden 10 meter verderop twee politie agenten op de fiets op de brug. Ik liep daar langs en gaf de situatie aan die ik net had gezien.
    Voornamelijk met het idee, coronaregels etcetera maar ook onterecht op een afgesloten terrein zijn(al weet ik niet of je moest betalen) . Krijg ik de reactie van die agent, we zijn hier alleen voor de ordehandhaving, dit moet de organisatie van het festival zelf maar opmerken, daar doen wij niets mee.

Ik vraag me dan echt af, wat is er aan de hand met Nederland als onze politie dit al normaal vind?

Gewooniemand, Kolibrie2 en JaLi vinden dit leuk.
  2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.754
    7.302
    113
    Vrouw
    @DisneyMama, ik benijd de politie in ieder geval niet. De enige echte fans die ze hebben zijn kleinere kinderen denk ik (die van mij iig wel)

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Ik begrijp hun reactie wel. Niet hun taak toch om te controleren op 'ongewenst' bezoek bij een festival... festival zelf heeft ook beveiligers.

Vergeten, SAARC, Madelie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Helaas moet nog ff wachten tot mn buikspieren weer op hun plek zitten.

Maar de eerste de beste die met droge ogen beweerd dat de overheid zn IT op orde heeft is voor mij een garantie dat ik me spontaan verslik in mn drinken.

En nee als IT'er wil je ook niet graag een opdracht van de overheid volgens mij. Ja als je een lang project wilt en een ambtenaren achtergrond hebt allicht dat je t mentaal trekt.

5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik ben er niet zo in thuis maar scheelt het ook qua co2 uitstoot /milieu om met de auto op vAkantie te gaan ipv met het vliegtuig? Of word dit pas aantrekkelijk als je met minimaal x aantal personen dan in de auto zit? Of ligt het ook aan de afstand enz?

6. GossipGirlxoxo

Oeh spannend. Ik loop achter met lezen en je bericht is van woensdag dus misschien is deze vraag mosterd na de maaltijd en lees ik het straks maar voor wanneer word er verwacht dat hij bij jullie over of langs het eiland komt? Zijn ze daar op het eiland gewend aan orkanen? Dus is de bouwstijl daarop aangepast en wat voor voorzorgsmaatregelen moeten jullie zelf nemen als deze orkaan wel over of langs komt?

7. GossipGirlxoxo

misschien ook deze mosterd na de maaltijd maar volgens mij is het bij naar 7 uur vroeger dan bij ons als ik het goed zeg?

owly vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Eerlijk gezegd vind ik het nogal sneu dat je dit gaat melden bij de politie.
    Laat die gasten lekker en ik kan me voorstellen dat de politie daar niet hun tijd en energie in gaat steken.

masami, Cin85, dreumesje en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Ik vraag me vooral af wat er mis is met burgers in Nederland dat ze het normaal vinden dat je mensen die geen toegangspas hebben en dan een andere oplossing verzinnen erbij gaat naaien. Niet dat ik het netjes vind van die jongens, maar ik hou echt niet van verklikkers en vind het wel grappig dat de politie daar blijkbaar ook zo over denkt

Forumnaam, masami, dreumesje en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nee, hij ligt dan eigenlijk altijd op de bank of in bed. Dus dat verklaart al de helft :roflmao: Wel vreselijk als het je gebeurt als je rechtop zit!

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat is het nieuwe normaal. Mensen verklikken omdat ze weigeren aan medische apartheid mee te doen.

masami, Edr89, Cin85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.190
    10.790
    113
    Pardon???? Na de holocaust, gaan we nu de apartheid erbij halen vanwege het iets grotere gedoe om luxe dingen te kunnen doen vanwege je eigen keus? Echt, ga je schamen.

Bovendien is de kans denk ik minstens zo groot dat dit ging om geen kaartje/terrein vol ipv coronavinkjes. Ik denk overigens zeker niet dat de politie hier iets mee kan/moet.

Zeebra, juf1987, Leolove en 21 anderen vinden dit leuk.
  13. Mapje

Mapje Niet meer actief

Nou ik hoorde, las en zag al veeeeeel vaker zulke acties lang lang lang voor Corona. Dus om nou alles daar op te schuiven. Het is gewoon een eigenaardige eigenschap van sommige mensen denk ik eerder dan dat het iets met apartheid te maken heeft ;)

14. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Daar verbaas ik me dan weer over. Dat je ergens naartoe gaat waarvan je weet dat je die code nodig hebt en dat je dat dan ter plekke nog voor de eerste keer moet downloaden. En dat blijkbaar nog massaal ook? Zoiets probeer je toch thuis vast even uit? Althans, dat doen wij dan wel, heel veel mensen blijkbaar niet.

Gewooniemand, Saartje33 en olleke vinden dit leuk.
  15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.853
    4.104
    113
    Precies dat ja, ik snap dat ook niet.

nijn37 vindt dit leuk.
  16. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb geen idee of hij ergens lid van is:oops:

Ik heb die beste man al 10jr niet gezien of gesproken.
    We hebben nu een hele basic crematie, 8 man kan afscheid nemen, geen kaart etc en zijn 1550€ kwijt.

Het is allemaal zo raar gelopen, zo snel dingen moeten beslissen zonder dat ik ook maar iets weet etc. Maar goed daar zal ik niemand mee lastig vallen :oops:

17.  
  18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Volgens mij heeft de overheid dat voor ons besloten, niet de ongevaccineerden zelf.
    Bovendien zegt ze niet DE Apartheid, maar bedoelt ze meer iets als discriminatie op basis van medische status o.i.d.
    Beetje overtrokken dit.

liefkleintje, Edr89, Cin85 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik heb het niet over de apartheid. Ik heb het over medische apartheid. En nee, ik ga mij niet schamen omdat ik benoem wat ik zie gebeuren.

Forumnaam, Edr89, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Waarom haal je in hemelsnaam nu Corona erbij. Niet alles is Corona. Die jongens hadden geen kaartje en proberen zonder kaartje binnen te komen. Het zal je wellicht verbazen maar dat gebeurde voor Corona ook en hè, dat mocht toen ook niet o_O

Elsss, Zeebra, Iertje81 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina