Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    557
    247
    43
    Ik zou het gewoon op een normale manier vragen of er een reden voor is waarom dit bedrag? Daar we meestal een budget van €20 doen? misschien hebben ze oppeens een onverwachte rekening of iets gekregen. En als het een goede vriendschap is dan reageren ze ws ook normaal terug… dan heb jij je antwoord en is het gevoel misschien ook anders geworden.

Neuzeke, JupitR en Beausecret vinden dit leuk.
  2. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Misschien dat het vanuit mijn eigen perspectief gewoon veel lijkt qua suiker. Onze oudste at volgens rapley en dat waren 3 appelpartjes waar aan gelebberd werd.

3. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Mijn kinderen aten rond die tijd echt al heel snel een hele geprakte banaan of peer bijv. Dan zitten er inderdaad veel fruitsuikers in.

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.481
    6.094
    113
    Vrouw
    Ik vind steken onderwater juist een rare sfeer opleveren. Alsof je wel iets wilt laten merken maar het niet helemaal durft. Kun je het beter direct zeggen. Blijft een lastige situatie dit! Heb iets soortgelijks ervaren, en ik heb besloten het te laten en idd ook het budget terug te schroeven. Prima.. even goede vrienden.

Roanna, MamaenMini, MotherPrincess en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Nee hoor , het is toch een kind dus dan mag het kindercola :roflmao:

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Ik doe niet zo aan vergelijken. Die bon was een sneu cadeau. Jammer. En weer door.
    Tegen de tijd dat een van hun kinderen jarig zijn ben ik dat al lang weer vergeten en koop ik een cadeautje waarvan ik op dat moment denk dat het leuk is voor dat kind. En voor het budget wat ik op dat moment wil gebruiken voor dat kind. En niet minder omdat zijn ouders op een ander moment een kleiner cadeau gaven aan mijn kind.

Roanna, Elsss, 11131618 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Hoi ..., dochter wil graag met jullie kaartje naar de bios maar mag natuurlijk nog niet alleen. Kan jullie dochter mee? Ik trakteer. Heeft ze meteen haar verjaardagskadootje vast gehad.

Zeebra, smax, Baileyy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.481
    6.094
    113
    Vrouw
    Heb je eigenlijk wel een punt.. :)

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.031
    113
    Overijssel
    Dat mijn kind pas vandaag een coronatest kon doen op de locatie waar wij heen wilden (gisterochtend zsm gebeld nav klachten) en toen wij op de locatie waren dat er op een bordje bij de ingang de tijdstippen stonden dat je daar zonder afspraak mocht testen! :eek:
    Dus gisteren voor niks met de trein naar het werk ( hebben 1 auto) omdat man de auto waarschijnlijk nodig zou zijn omdat wij dachten dat hij gisteren wel kon komen en kind dus nog een dag later naar school ivm de uitslag en man moet morgen ook thuisblijven van zijn werk ! GRRRRR!!!!:mad::mad::mad::mad:

10. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.763
    18.879
    113
    Vrouw
    Maar sta je er in zoals mamafiets?
    Want ze kan wel een punt hebben maar als jij daar anders in staat, is dat ook niet erg e.

Mamafiets vindt dit leuk.
  11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.481
    6.094
    113
    Vrouw
    Ja, ik sta er wel hetzelfde in. Het kind heeft er verder niets mee te maken, en die wil je niet benadelen. Je zit gewoon zelf met wrok, dat je niet begrijpt waarom. Niet dat ik alles in de weegschaal wil leggen, maar het geeft wel een stom gevoel. Onlangs ervaren bij iemand die echt heel dicht bij mij staat. En toen was ik daar echt wel even door van slag. Omdat ik zelf altijd zo mijn best doe. Maar goed, uiteindelijk heeft dat allicht ook met mij te maken, dat het als afwijzing voelt. Ik heb het haar zelf trouwens niet durven vragen, ik laat het dan maar om de goede vrede te bewaren.

Mamafiets vindt dit leuk.
  12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.770
    7.340
    113
    Vrouw
    Je kan zeggen: Ik wil toch graag even zeggen dat ik verbaasd was over jullie cadeau. Realiseren jullie je dat mijn kind sowieso niet alleen naar de film kan? Doordat ik dan voor mijzelf een kaartje moet kopen, voelt het als een half cadeau en dat vind ik erg jammer. Ik ben benieuwd hoe jullie gedacht hadden dat het over zou komen.

Neuzeke en Beausecret vinden dit leuk.
  13. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.770
    7.340
    113
    Vrouw
    Overigens ben ik zelf ook soms karig met cadeautjes dan denk ik. Ik geef er echt niet zoveel om. Ik wil geen spullen om de spullen en ook niet dat mijn schoonouders per se evenveel geld uitgeven bij elk kleinkind. Dus soms geef ik één ding tweedehands en een andere keer een combinatie van nieuw en gebruikt.

Een bioscoopkaartje voor een kind vind ik gewoon stom omdat het onvolledig is. Dat heeft daar meer mee te maken dan met het bedrag.

14. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.770
    7.340
    113
    Vrouw
    Als het je nu eigenlijk nog wel stoort, kan je het alsnog vragen. Anders ook zonde :)

Neuzeke vindt dit leuk.
  15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.763
    18.879
    113
    Vrouw
    Zo zou ik het ook doen.

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.224
    113
    Home
    Maar bioscoopkaartjes zijn toch vaak duurder dan 8 euro of ben ik te lang niet naar de bios geweest ?

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ja is ook weer zo.. misschien doet de situatie zich nog eens voor dat ik het erover kan hebben op een rustige manier ofzo. Zelf ook zo'n bon geven met andere doe ik niet, dat vind ik toch flauw. Maar mijn budget wordt wel wat teruggeschroefd. Ik koop straks iets leuks. Kindje van hun kan er ook niks aan doen.
    En het is met 2 stellen gedaan ook he..
    Ik blijf het lastig vinden en het moet maar even bezinken ook..

Beausecret vindt dit leuk.
  18. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.481
    6.094
    113
    Vrouw
    Snap ik helemaal!!

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.385
    10.329
    113
    Dat we 2 pizza hebben gehaald en heerlijk met zijn 3en hebben opgegeten ( daar valt mijn mond niet van open) maar wat heb ik een enorme dorst!

Net nog een vol glas er in gegoten maar ik zit vol en zo veel dorst. Blijkbaar gebruiken we echt weinig zout in het eten en zijn we niet veel gewend. :rolleyes:

Zeebra, Nellie4, Baileyy en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.113
    14.844
    113
    Vrouw
    Oh dat heb ik ook altijd als we eten bestellen. Ik kook sowieso altijd zonder zout. Dus heb ik na zulke maaltijden ook altijd mega veel dorst.

owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina