Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.566
    31.043
    113
    Vrouw
    Ja vreselijk irritant.
    Ik durf al haast niks meer te kopen als het goedkoop is. Ali zit ik echt niet op te wachten :|

Zo.. ben effe weg. Naar de action :roflmao:

Sylver, Vero0504, Iertje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    :D
    Daarom koop ik niet/zelfen van partners, enkel verkoop door bol.com zelf. Of het moet een bekende winkelnaam zijn, das wel fijn. Maar al het andere laat ik fijn liggen :D

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    fietsers die geen hand uitsteken
    en bakfietsouders die hun bakfiets voor je auto werpen

Axia vindt dit leuk.
  4. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat mijn jongste zoon echt zo verschrikkelijk vaak spuugt!

Ik denk dat hij gemiddeld zo'n twee tot drie keer per maand een dag en nacht alles uit spuugt.

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat hebben wij met C ook gehad.
    Heeft ie zijn keelamandelen nog?
    Sinds die eruit zijn heeft C er geen last meer van.

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Van hoe gemeen sommige kleuters kunnen zijn.

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja! Op de nominatie om er uit te gaan gelukkig!
    Ik overdrijf gewoon niet als hij gemiddeld zo'n 3 x per maand een of twee dagen spuugt. En dan ook zoveel.

Vandaag heeft hij al 35x (en nee het is niet overdreven) gespuugd! Het arme kind spuugt alleen nog maar gal en is enorm futloos :(

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

ach jemig das wel heel veel ja!
    C spuugde maandelijks minimaal 2 dagen.
    Gek werd ik er van.
    En toen mochten eindelijk die keelamandelen er uit, wel een andere reden maar goed.
    Sindsdien nergens meer last van!
    Hopelijk werkt het voor jullie ook.

9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik hoop het heel erg! Heb morgen gesprek met de anesthesie en hoop dat het dan vlot gaat. (hier gaan ze er ook uit om een andere reden overigens haha)

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Dat ik gisteren op stond en het in een spier schoot en ik amper kon lopen. Ik dacht nog met slapen/rust is het morgen wel over... blijkbaar niet:rolleyes:

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Nog iets specifieks wat ze hebben gedaan?

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

dochter is het doelwit geworden van 2 pestkopjes.
    Ze zeggen constant dat ze stinkt.
    Ze zei er al eerder wat over maar ik dacht dat het wel over zou waaien.
    Maar inmiddels hebben ze meer kleuters mee getrokken in hun gepest.
    Juf is op de hoogte en gaat het aanpakken.

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Ah bah!! Wat sneu voor je meisje. Kinderen kunnen op die leeftijd heel hard zijn.

In de klas van onze zoon zat een jongetje dat elke keer schopte of sloeg wanneer de juf niet keek. Mijn vraag was elke keer ben je naar de juf geweest.
    Hij zei, nee omdat als je naar de juf gaat en het andere kindje zegt dat het niet waar is wat moet de juf dan? Hij was nog 4 toen hij dat zei.

Zijn juf heeft het goed opgepakt en hield hem ook echte in de gaten. Hopelijk kan jullie juf ze een goede draai geven en dat je dochter zich geen zorgen meer hoeft te maken wanneer ze naar school gaat.

14. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.188
    1.367
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Van de week telefonisch contact ingewonnen over een vacature, de gok genomen om te solliciteren (voldeed niet aan de uren eis) en vandaag gebeld dat ik het niet ben geworden.
    Vond dit erg netjes! Zonder op gesprek te zijn geweest, toch de moeite nemen om persoonlijk in te lichten en uitleg te geven!!

Leesteken, GroeneBomen, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.878
    893
    113
    Vrouw
    Ik vermoed omdat je zelf ook telefonisch contact hebt opgenomen, dat ze daar dachten: laten we dan ook terugbellen. Maar inderdaad: erg netjes.

Indiana vindt dit leuk.
  16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heb niet alles teruggelezen maar heb je de huisarts wel gebeld want 35 x spugen is wel heel erg extreem.

17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat een scheldwoorden er uit een 5 jarig meisje komen.. van dr broer van 11 geleerd, maar niet normaal.

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Uiteraard! Zowel gisteren als vandaag maar hij is gelukkig niet uitgedroogd dus doen ze niks.

19. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Kun je geen verwijs naar een kinderarts krijgen? Een paar keer per maand zoveel overgeven moet gewoon aandacht krijgen vind ik.

20. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Daar lopen we al (meer voor andere dingen) maar kunnen ze niks vinden. Bloed etc alles is goed.

Hij heeft al een keer een ct scan gehad van z'n romp (met name longen) maar ook daar was niks afwijkends te zien aan z'n maag en slokdarm.

Logopedist en diëtist zijn ook al betrokken maar kunnen het ook niet verklaren.

Deel Deze Pagina