Maar dan is de discussie al verkeerd begonnen want in het artikel (waar de discussie over gaat) gaat het om woorden voor erbij, niet ter vervanging. De discussie is niet dat moedermelk mensen melk wordt maar dat er een ziekenhuis is in Engeland waar je kan kiezen om aangesproken te worden met iets anders dan moeder/vader.
En dat is dus de kracht van een kop. Er is namelijk niet gezegd dat iedereen over zou moeten gaan op de term mensenmelk of mapa, maar dat bespreekbaar wordt gemaakt dat je daarvoor kunt kiezen als het voor jou van belang is. Niet meer, niet minder.
Helaas hier in de omgeving ook een keer meegemaakt Geen 22 maar het mannetje vierde alleen met z’n broer zijn feestje
Hoe lang moet het nu zijn? Ik doneerde mijn haar tot ze de lengte een heel stuk langer maakte. (Wat ik begrijp) Door de corona is mijn haar nu zo lang dat ik wil sparen voor donatie. Maar eigenlijk nog maximaal tot dec.
Dochters eerste feestje was ook wat krap. Ze had 6 kindjes uitgenodigd. Eentje zegde een week tevoren of zo af (kon niet), eentje heeft niks laten horen (mn arrogantie van ouders naar mijn idee), en twee werden ziek vlak voor het feestje (eentje de dag tevoren brakend naar huis gegaan, de andere op maandag ook nog ziek). En van de twee die wel kwamen, kende 1 expat gezin het concept van een nederlands kinderfeestje nog niet. Dus die kwamen een half uur na starttijd met het hele gezin op verjaarsvisite op de kinderboerderij. Het werd uiteindelijk best gezellig hoor, met de kindjes die er wel waren en die andere ouders, maar niet wat je hoopt voor je kind.
Op die leeftijd duurt het natuurlijk ook mega lang, 1 week is dan al een eeuwigheid. Haar doneren kan altijd nog wanneer ze ouder is. Misschien toch eens mijn haren meten. Ben nu wel benieuwd hoe ver ik ben
Haha ja, van alles wat hij heeft gevonden... is dit wel het gekste. Wat mensen wel niet achterlaten in auto's. Hun oom in dit geval
Ik; iedere dag wimperserum, elke 3 maanden een natuurlijke wimperlift + verven Mijn zoon; .... Hoe oneerlijk?!
Van hoe raar sommige ouders zijn. Bij iedere foto van de bosklassen een flauwe reactie, grapje. Hou jullie klep gewoon dicht. Ga met jullie flauwe humor elders "grappig" doen.