Heb ik ook nog nooit meegemaakt. In al die jaren van kinderfeestjes heb ik maar een enkele afmelding gehad en dan ook echt wel met een goede reden maar nooit zomaar niet komen opdagen. Ook wel bijzonder dat dit gewoon maar gebeurt.
Ik maak het inderdaad vaker zelf. En dan zonder suiker. Vinden ze ook lekker maar smaakt echt anders dan de frisdrankvariant van lipton ( en andere huismerken) Overigens drinken ze hier het meeste water. En dan op het terras een glaasje fris wat dus vaak ice tea green is.
Ik maak ook altijd een groeps ap m. Idd ook handig voor foto’s. Zijn toch meestal wel vriendjes en/of vriendinnetje die je vaker op bezoek hebt gehad of andersom?
Zo doe ik het ook. Lijkt me ook gek als ik geen nummer van iemand heb want ik nodig alleen kids uit die hier ook wel eens spelen.
Eerste kinderfeestje was tijdens opleving coronatijd en tja, ik wist niet eens welke ouder bij 1 kind hoorde. Had het kereltje zelf ook nog nooit gezien. Hele gekke gewaarwording! (Al belde zijn moeder mij even op, was voor haar kind ook eerste feestje dus ze vond t ook spannend)
S1 verhuist van mega goor studentenhuis in Rotterdam naar studentenhuis met schoonmaakster in breda Groot verschil in steden zeg! Vast ook in mentaliteit, Rotterdam is smoezelig, maar wel erg ruimdenkend. Breda is schoon, maar het is nog afwachten hoe mijn vreemde eend in de bijt het daar gaat doen
Mijn moeder maakt ook schoon in een studentenhuis. Maar daar maken ze hem net zo vies hoor. Misschien nog wel erger want "het wordt toch opgeruimd".
Ik studeerde in Haarlem en ik woonde in Haarlem bij m’n ouders. Die mazzel had ik. Vond ik. Ik kwam één keer bij een studiegenoot thuis in zo’n goor studentenhuis inderdaad en ik durfde er niet eens te plassen, zo vies was het er. Ik wist al dat ik niet in zo’n huis wilde wonen en toen wist ik het helemaal. Bluh
S1 kan er geen genoeg van krijgen Net 3 jaar Roffa achter de rug en op naar Breda Ik woonde zelf vanaf mijn 17e in Den Haag op kamers, maar wel in een prachtige gemeente flat
Oh ja die kinderen kwamen vaak al wel spelen, maar hier op ons kleine dorp gaan de kinderen zelf naar school en komen vanzelf weer thuis met een vriendje. Alleen als kleuter wordt er afgesproken en meestal aan het eind weer opgehaald.
Je zou toch denken dat de kinderen in dit dorp wel wat leukers te doen hebben met mooi weer, maar we zijn echt al 6x gebeld door kinderen in de buurt die denken grappig te zijn. (Verkoop je ook donuts zonder gaten, dat soort dingen). Ben aan t werk.
Van de enorme stortbui die hier naar beneden komt. Eerder nog niks aan de hand, ik had mn jas weer binnen gelegd omdat het zo lekker warm was. Kom ik de albert heijn uit, waait er zo'n onheilspellende wind en is het donkergrijs. Ik redde het net niet om droog naar huis te fietsen, maar waar ik in zat is nog niks vergeleken met hoe nu al zo'n 20 minuten alle sluizen open staan. De straat staat blank!
Het oogde viezig, maar lang niet zo GOOR als in Roffa. Dus ik heb er goede hoop voor en diepe respect voor die mevrouw die het aandurft daar om 20 kratten bier af te stoffen
Dus je apt dan nooit met die ouders hoe laat vriendje naar huis gaat oid? Of als ze in het weekend of de vakantie af willen spreken? Wel handig om even te appen dan toch?
Ik vind de ondergoed-reclame van de Zeeman wel een beetje ver gaan. Het bloot/sexy in your face gehalte is vrij hoog en ik ben toch echt niet preuts.
Ja sommige (zoals die foto) zijn wel too much. In deze tijd, als je zo'n reclame maakt, zou je er naar mijn idee ook wat mannenbillen/boxers in moeten stoppen.