Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.503
    113
    Vrouw
    Dat kan komen wanneer er wat stof op het "oogje" komt.

Cindy1977 en Indiana vinden dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Zeg jij nu dat ze niet genoeg poetst! Jij durft :roflmao::roflmao::roflmao:

Grapje hè mensen :D

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.394
    10.334
    113
    Wat interessant! Hoe ging het in Engeland?

4. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.094
    1.083
    113
    Ja, ze moet zelf met de trein naar een groot intercitystation... De eerste paar weken proberen we wel met haar mee te gaan omdat we het zelf nog niet zo'n fijn idee vinden om haar alleen te laten gaan, maar het is gewoon niet te doen om haar structureel te halen en te brengen. Dat doet ook niemand trouwens. We hebben ook nog een kind op de Kindergarten zitten en eentje op de basisschool in ons dorp, die moeten ook gebracht en gehaald worden... Daar zitten dus heel veel gezinnen mee. Omdat de basisschool maar 4 jaar duurt, heb je al heel snel dat je kinderen over verschillende scholen verdeeld zijn. Totaal niet praktisch ;)

Qua schoolsysteem is het ook echt een middelbare school. Ze hebben nog een paar vakken in hun "mentorlokaal", maar voor elk vak een andere leraar, aparte lokalen voor biologie / scheikunde / etc. Vrij vergelijkbaar met Nederland.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.394
    10.334
    113
    Nee dat lijkt me inderdaad niet bepaald praktisch. Lijkt me ook wel eng om zo jong al zelfstandig te laten reizen. Het zelf halen en brengen lijkt me inderdaad ook niet haalbaar.

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik was voor de verjaardag van N aan het kijken naar het huren van een springkussen. Dus ik ben op een website, een uitgezocht, datum er bij... Wil ik doorklikken om de prijs (incl brengen/opzetten/ophalen enz) te bekijken.... Staat er ineens; Bedankt voor uw bestelling! :eek:

Dus, we hebben dit springkussen gehuurd :rolleyes::o::roflmao:

Screenshot_20210701-194932_Samsung Internet.jpg

bluedrake, Neilia, Spectre en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.233
    23.342
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En, hoe duur is dat nou? :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.189
    1.370
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :D:roflmao::D:roflmao::D:roflmao:
    Ik onthoud me verder van een antwoord :rolleyes::rolleyes:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Hahahaha, maareh wat kost dat nou?

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.394
    10.334
    113
    @Magnolia29 :roflmao: daarom vullen mijn gegevens niet in voor dat ik zeker weet dat ik het wil.

Nu wel heel benieuwd wat het kost:D

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    €150 :rolleyes: Nou ja, vorig jaar heeft ze ook al geen groot feest gehad. We pakken nu extra uit, zullen we maar zeggen :o:

bluedrake, owly, highenergy en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.877
    113
    Wauw. Echt. Wat een aso’s. Ik zou in staat zijn om op een onhebbelijk tijdstip een tandenstoker tussen de deurbel te stoppen. Of zoiets :mad:

Maev en Gewooniemand vinden dit leuk.
  13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Je zou het bijna doen toch. Het is dat ik weet dat je dan echt zo'n drrrrrr geluid bij hun buren hoort (die dus net als ons buiten stonden en ook al van alles geprobeerd hebben).
    Had het overigens wel goed gehoord, hij is tegen een uur of 5 half 6 weg gehaald door een bedrijf :| geen idee of het is omdat de eigenaar al die tijd niet te pakken is geweest of in overleg, maar van mij hadden ze dat ook best heel veel eerder mogen doen.

Syane vindt dit leuk.
  14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Op zich is de school qua lessen wel vergelijkbaar aan middelbare school, natuurkunde, biologie, rekenen enz, en ook verschillende leraren bij verschillende vakken, maar de verschillende niveaus zitten veel langer bij elkaar en er is ook veel gym, theater en dansles.

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.632
    31.145
    113
    Vrouw
    Echt he.
    Vandaag was de infoavond over de brugklas voor oudste. Ik liep daar door het doolhof wat ze school normen en dacht... over een paar maandjes loopt mijn kleintje hier. Zie m nog zitten op zijn eerste schooldag bij de kleutertjes :eek:

Cindy1977 en Neuzeke vinden dit leuk.
  16. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.173
    1.849
    113
    Als ik dat zo hoor.
    Hoop ik zo dat wij over een paar jaar kunnen zeggen hé hé er is eindelijk een fijne school geweest.

Tot nu toe is c haar school carrière weinig positiefs.
    Dus hopelijk volgend jaar dat wij ook positief zijn over een geschikte en fijne school.

Wel raar 9 jaar en eindelijk zelfstandig met ov.
    Zie dat die van mij nog niet doen hoor.
    Lijkt me eng maar waar het normaal is zal er wel op elkaar gelet worden.

17. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.502
    21.918
    113
    Hier begint de middelbare school ook al zo vroeg. Ik zie het probleem er niet zo van in eigenlijk.

femkes vindt dit leuk.
  18. prjbt

prjbt Niet meer actief

Dat mijn zoontje blijkbaar al bijna 2 weken met een gebroken kuitbeen rond loopt (nou ja hupst).

Zondag de 20e op zijn verjaardag is zijn zus op zijn voet gaan staan met opstaan. Sindsdien loopt hij mank en klaagt hij met regelmaat over een zere voet maar doet wel alles.

Vrijdag de 25e liep hij nog mank dus naar de dokter. Die zei kijk nog maar even aan. Dinsdag weer contact gehad en doorgestuurd voor foto's. Die afspraak was pas donderdag ochtend en vanochtend dus uitslag.

Conclusie een subtiele breuk in het kuitbeen. Na overleg met traumachirurg hoeft hij geen gips omdat hij nog wel alles doet en gips de genezing niet versneld.

Maar genezing kan wel 6 weken duren. Arme knul!

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Lieve Ies,
    3 juli blijft voor mij een dag dat mijn mond nog steeds open kan vallen.

Vandaag is het alweer 6 jaar geleden dat ik bij de dokter zat en hij me vroeg of ik echt wel zeker wist dat ik niet zwanger was want ik zag er wel zo uit :rolleyes:
    Ik trok hem bijna over z’n bureau heen want ik was een jaar daarvoor bijna 50 kilo afgevallen.
    Ik zat er verdorie voor het feit dat ik enorm vocht vasthield in m’n voeten.
    “Toch even testen zei hij. Ben over 2 minuten terug”

En ja hoor. Zwanger. En niet zo’n beetje ook. Zeg maar 21 weken :oops:
    Precies 4 maanden later, op 3 november, kwam jij Ies. Een kindje van mij waar ik niet meer op had durven hopen na jaren proberen in die verschrikkelijke medische molen. Die molen die meer kapot maakte dan me lief was.

Je bent mooi Ies. En lief en geinig en mijn hemel wat hoor ik mezelf soms als je praat o_O

We houden van je snoet ❤️

breister, bluedrake, Muisje2016 en 20 anderen vinden dit leuk.
  20. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ach wat lief :cry:

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina