Mijn dochter van 3,5 vanmiddag. Zegt ze blue tegen blauw en green tegen groen. Beide dochters zeggen ook vaker love you dan ik hou van je. En mijn jongste dochter kon oranje niet goed uitspreken maar Orange dus wel haha. Zo van welke kleur is dit? "Orange"
ik pak altijd het insecten potje van onze knul. Stuk papier er onder en hup naar buiten. Man heeft een fobie en ik krijg mijn knul nog niet zo ver, dus dan maar zelf bbrrrrrr
Dat ik nu eindelijk na meer dan een half jaar 2 groene proef vlakken op mn witte muur, een twijfel over okergeel nu eindelijk een bus verf gekocht heb...in weer een andere kleur
Huh? Wat, wie, waar? Laat maar, al gevonden, ik ga even lezen, ik heb dat topic al even niet gevolgd.
Ja, echt om te huilen. Wat vooral heel naar is dat ze zich zo kwetsbaar opstelde… sommige mensen zitten zo vast in hun denkbeelden dat ze niet in de gaten hebben dat ze anderen enorm kwetsen.
Over het “niet vaccineren” topic en dan de laatste 10 pagina’s. Ik ben nog niet klaar met lezen, maar ik denk dat ik straks misschien ook mijn account laat verwijderen, zo erg dit.
Ik ben het ook aan het lezen en ik kan er met m’n pet niet bij dat er zo wordt gesproken over een zus die is overleden en wat je ‘had moeten doen’ of ‘juist niet mag doen’ Vrij laag.
Dat mijn schoonmoeder belde, of ik de container van mijn vakantievierende ouders even voor wou zetten zodat zij even hun afval konden dumpen erin Oke, prima. Komt ie aanrijden met zijn auto, pleurt de container vol en rijdt weg haha Even aanbellen en bakje koffie bij mij doen was ook leuk geweest ipv dump and ride
Ik voel me al een held als ik m t huis uit slipper. Mja...mn dochter om de hoek "mamaaaaaaa je mag m geen pijn doen, spinnetje is heel erg nuttig en daar moeten we lief voor zijn!!!" Is t een iellie piellie spinnetje ala...maar dat was een bouwspin. Zijn van die momenten dat je goed bedoelde opvoeding terugvuurt als een karmabus...
Misschien zaten ze midden in hun ontspul-modus. Dan wil je niet gestoord worden door zoiets banaals als koffie