Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ja ,de andere behandelingen waren bij een spoedtandarts...zou niet uit moeten maken natuurlijk omdat de spoedtandartsen ook in een gewone praktijk werken met daarbij weekend diensten enzo.Als mijn zoon weer naar de tandarts moet ga ik overleggen wat ik kan doen aan het prutswerk van die andere.

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.522
    30.990
    113
    Vrouw
    Vreselijk.
    Sterkte voor je zoon. Zijn geen leuke behandelingen

3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Spoedtandarts en in het weekend? Mag hopen dat jullie die kosten allemaal vergoed krijgen van hem/haar. Wat een zooitje:eek:

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik vind veel van die ouderen gewoon enorme egoïsten en niet alleen met Corona. Veel menen soms dat ze ook overal voorrang hebben, of nemen dat gewoon. Als er eentje vrij ehhh bijzonder rijdt, weet je vaak al wie in de auto zitten en nou ja: gewoon irritant.
    Ik weet nog in het begin van Corona dat iedereen zo ging hamsteren. Ik liep met C naar de Lidl om eten voor ‘s avonds te kopen. Waren we net bij een karretje, wil C er een muntje in doen, komt er zo’n taart aan en die grist dat karretje zo uit z’n handen. We stonden echt met ons bak vol tanden. Ik zei er nog wat van maar het antwoord was: ‘tja, had je sneller moeten zijn.’ Ik stond er nota bene naast en het karretje leunde tegen C zijn buik :confused:
    Echt hoor, ik weet dat ik nu veel aannames doe en zoals ik eerder al zei; ik chargeer maar veel van die oudjes hebben heel erg karaktereigenschappen laten zien die niet flatteus waren :rolleyes:

Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Heb je al iets gehoord over die partner? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ik zat er een keer en toen werd mijn glaucoom gebeld toen ik in de stoel lag.
    Ik hoorde hem zeggen: ‘meteen hierheen. Dan kunnen we behandelen’
    Bleek die man zoutzuur in z’n ogen gehad te hebben.
    En maand later was ik er weer en gevraagd: de man heeft er geen schade aan overgehouden, wel veel angst.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Wij zaten jarenlang op Echt op een camping. Qua onweer spookte t daar geregeld. Kon ook enorm hozen dat binnen een paar minuten de rijbaan en de stoep gewoon 1 laag water was.

Maar dit slaat werkelijk alles.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nee ik weet nu even niks. Wel dat er nog steeds een hoog risico was op blijvende schade. 24/7 ieder uur druppelen en iedere dag controle in het ziekenhuis.

8. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Het is idd belachelijk veel regen

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Gaaf! Mijn vader ligt in Turkije begraven, en op de begraafplaats zijn ook altijd veel schildpadden. Zelfs een keer een gezien die op mijn vaders graf zat (hoge marmeren rand).

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik zit heel eerlijk te zoeken naar iets waarvoor ik naar de wit kan/mag :roflmao:
    Maar wij huren dit jaar weer een tent omdat we er nog niet over uit zijn welke vouwwagen we nou willen. Oudste heeft wel een eigen tent maar die heeft alles met zijn verjaardag gekregen en met de sint van opa en oma, dus ook daar kan ik geen reden bij vinden :roflmao:
    We hebben wel een dakkoffer besteld van de week, zijn bang dat anders niet alles in de auto past :| (lees: mijn man is bang dat het niet past in de skoda kodiaq, 3 kinderen, fietsendrager en dus een grote dakkoffer) ik denk dat op de oudste na, tussen de 2 kinderstoeltjes, iedereen ruim voldoende plek heeft voor zichzelf en de spullen.

Mamafiets en tuc vinden dit leuk.
  11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik van de week een varifocus bril heb besteld voor mezelf. Loop al bijna 1,5 jaar met hoofdpijn en duidelijk van mijn ogen. Maar ja zwanger en ontzwangeren dus vanwege mijn lastige ogen op advies steeds uitgesteld om te laten meten. Bleek dat ik nu ook een - sterkte had ontwikkeld, heb al vanaf mijn 17e een leesbril. Laseren mocht ik al niet ivm een netvliesbeschadiging en lenzen werden afgeraden nadat die eerder vacuüm trokken op mijn ogen (maar daar zag ik zoveel beter mee dan met een bril). Ik moet er dus nu echt aan geloven om mijn bril constant op te gaan zetten :| nog een weekje dan mag ik hem halen en dan hoop ik snel verlost te zijn van mijn hoofdpijn.

Cindy1977 en tuc vinden dit leuk.
  12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik had het zelfde laser advies, maar er kan per jaar steeds meer. Het oogziekenhuis in Rotterdam kon ze prima laseren vorig jaar :cool: Mocht je ooit nog twijfelen, de eerste afspraak is gratis daar.

13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Mamafiets … daar werd ik altijd zo blij van! Lekker snuffelen in de campingwinkel! Mega voorpret starter :D

Mamafiets vindt dit leuk.
  14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Advies komt van Rotterdam, wel al een paar jaar terug. Ik sta sinds mijn netvliesbeschadiging daar onder controle aangezien ze bij de oogpoli lokaal het te complex vonden. Maar goed het is ook al jaren stabiel dus 1x in de 5 jaar krijg ik een onderzoek om te kijken of mijn beschadiging groter is geworden. Tot nu toe nog steeds hetzelfde, volgens mij is volgend jaar voorlopig de laatste tenzij er bijzonderheden zijn want dan moest ik wel terug. En als de staar begint moet ik daar geholpen worden ipv lokaal.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik de oudste naar school wilde brengen en daar blijkbaar niet de enige mee was met die gedachte. Gewoon in de file de wijk uit vanaf het parkeervak :eek: maar goed nu is hij nog enigszins droog op school aangekomen, anders was hij echt doorweekt geweest.

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Hoe asociaal het bouwbedrijf is. Recht tegenover ons wordt een nieuw huizenblok gebouwd. Ze hebben al maanden met hun bouwhekken de straat gereduceerd tot een mini steegje waar je nauwelijks kan inparkeren zonder het hek te raken, en waar een passerende grote vrachtwagen al helemaal nauwelijks doorheen kan en regelmatig een spiegeltje aftikt.
    Vanochtend waren ze bezig een of ander materiaal te lossen, werd vanaf een grote truck (op dat straatje) over het hek heen getild. En die truck stond dus precies naast mijn geparkeerde auto. Dus ik kon achteruit over de stoep gaan manoeuvreren voorbij de andere geparkeerde auto's om uberhaupt naar mijn werk te komen. Niemand van de bouwvakkers die ook maar opkijkt of sorry zegt. Ik had ook spoeddienst, dus ditzelfde geintje had me kunnen overkomen terwijl elke minuut telde.
    Man heeft laatst vele minuten staan wachten toen ze met hun trucks de boel blokkeerden en stonden te kletsen. Zegt hij er uiteindelijk wat van, krijgt hij een grote bek terug.
    En van het concept van een beetje zachtjes doen om 7 uur hebben ze ook niet gehoord. En dan heb ik het niet over alle zware apparaten die de hele dag loeien (dat hoort er nou eenmaal bij), maar over het op schreeuwvolume voeren van sociale gesprekken.

17. Novi

Novi Niet meer actief

Wat naar! Ben wel benieuwd hoe die bacterie in de lens gekomen is. Maandlenzen die tussendoor niet goed gereinigd zijn ofzo?

Anouk2005 vindt dit leuk.
  18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik weet het echt niet maar wat ik wel weet is dat de prognose bijzonder slecht is.

19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Ik denk dat je nog een vliegenmepper voor de camping nodig hebt toch?:D

Maev en Mamafiets vinden dit leuk.
  20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.522
    30.990
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
    Of een extra sfeerlichtje.

Ik had besloten dat er een nieuwe pannenset moest komen (want voor 1 mes te gaan was zelfs mij wat te gortig)

Ben niet helemaal naar de wit gereden (1,5 uur rijden) maar naar de vrijbuiter. Was ook fijn. Maar toch niet helemaal hetzelfde.
    Mijn eerste eigen tentje komt van de Wit :) mooie herinneringen aan.

Maev en olleke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina