De boel 'verzieken' heb je in mijn ogen niet gedaan hoor. Iedereen heeft weleens een moment waarop het gewoon teveel wordt.
Mijn Zus….heeft na lang broeden HET verjaardags kado bedacht voor S2. Zegt compleet vol van zichzelf…ik neem S2 mee naar de Luizenmoeder! Ik zei nee, nu is ze gepikeerd Woman! Dat is niet voor kindjes Ze woont tegen de Franse grens zonder tv, maar dan nog!
Whahaha!!! Wat erg!!! Mijn mond valt tegelijk open van het feit dat er film draait van de luizenmoeder???
Ja gelukkig wel. Nog wel terug geweest want als snel na thuiskomst zat het verband onder bloed. Wordt nog wel een uitdaging want hij mag 3 a 4 dagen alleen voor het hoogst noodzakelijke op de voet staan. En totaal 10 dagen rust houden. Rust is niet echt waar hij goed in is.
Dat ik er na ruim 5 jaar nog steeds niet aan kan wennen dat ik bereikbaarheidsdienst heb Vanavond om 9 uur start het tot morgenochtend 9 uur en elke keer die ik er zo tegenop. Ik zou toch beter moeten weten tegenwoordig
Want je wil in de Lounge de discussie verder laten gaan wbt de vaccinatie vanaf 12-jarigen? Laat het gewoon in het Corona gedeelte, zoals nu volgens mij al meerdere malen gevraagd is.
Nee hoor, mijn mond valt er alleen van open. Dat mag in dit topic toch? Want daar is dit topic voor bedoeld.
Lukt het dan überhaupt wel om te slapen? Of ben je dan heel de nacht alert? Ik denk ook niet dat ik aan zoiets zou kunnen wennen eerlijk gezegd.
Ik wil al heel lang een derde gaatje in m’n oor. Ies: ‘waarom doe je dat dan niet?’ Ik: ‘dat vindt mijn mama niet goed’ Ies: ‘wat heeft oma er eigenlijk mee te maken? Je bent toch al 39?’ Ik:
Ik ben wel de hele tijd alert maar ik denk dat het scheelt dat ik al 3 jaar niet goed slaap en alert ben op Luc Maar wat ik wel leuk vind: ik slaap dan beneden op de bank en m’n computer staat op de grote tafel. Zodra ik m’n dekentje neerleg komt de kat bij me liggen en dat vind ik zo fijn. Hij mag normaal niet bij ons slapen of naar boven.
Moet je dan zoveel werken dat je beneden blijft? Mijn man is om de 6 weken een volledige week van wacht (7/7 en 24/24) en hij is na 20 jaar nog altijd lastig die week .