Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Heel verstandig om het te laten rusten.

Mijn ouders waren enorm blij, ze hadden een bos bloemen thuisbezorgd gekregen met prettige kerstdagen van mijn zus.

Ik had het hart niet om te zeggen dat mijn xus dit hoogstwaarschijnlijk al geregeld/besteld had voor ze ruzie met mijn ouders maakte.

Daarbij vind ik dat je ,op zijn minst, sorry kunt zeggen voor e gedrag, maar daar werd , op het kaartje, niet over gerept.

2. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Ik gebruik ze tegenwoordig als poepzakjes voor de hond nadat ik nog 3 pakken tegenkwam en we inmiddels uit de luiers zijn :p

Vero0504 en owly vinden dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Ojee dat zou ik inderdaad ook niet kunnen zeggen. Misschien na de feestdagen maar niet nu. Een sorry zit hier echt niet in. Dat gaat ze niet doen. Ze doet in haar ogen niks verkeerd. Ik voel me tot op het bot beledigd maar ik ben de gene die het fout heeft en ik vat het zo op.

Ze heeft een pakketje gestuurd naar onze zoon maar die staat voor nu in een hoekje van onze slaapkamer. Geen idee of daar nog nare briefjes of andere dingen in zitten. Ik heb nu ook geen zin om uit te leggen waarom we niet naar oma gaan. Verpesten we de kerst ook nog van een jochie, nee daar pas ik voor.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Mijn mond valt open van ons schatje, zoon van 7.
    We hebben cadeautjes onder de boom. We hebben een paar uitgepakt en we nemen wat te drinken en hij zegt ik voel me heel erg schuldig. Dus wij waarom dan schat. Omdat jullie allemaal cadeautjes voor mij hebben en ik niet voor jullie.
    (Al hadden we samen wel een cadeautje voor papa uitgezocht maar dat telde niet)

De arme schat! Wij zeiden al gelijk dat het ook niet nodig is. Hij werkt super hard op school (dit jaar scholen wissel) zijn juffen zeggen dat, zijn judo juf ziet dat hij het goed doet en wij zien dat! En we krijgen ook enorm veel tekeningen dus wij krijgen echt wel genoeg.

Waar zo'n jochie toch druk om kan maken. Kind gelukkig mama en papa gelukkig.
    Overigens kun je hem al snel blij maken met kleine dingen, samen knutselen/tekenen, bakken, wandelen etc. :)

NiVa0230, Caithxxx, Gewooniemand en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Slim bedacht! Zonde om ze zo weg te doen. Werken ze zo goed dat je als ze op zijn weer nieuwe gaat halen? Daar ben ik dan benieuwd naar:D:roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.989
    15.023
    113
    Als maandverband/tampon zakjes vond ik ze ook erg prettig in elk geval, mocht je om inspiratie verlegen zitten. Die blauwe zakjes vind ik minder prettig dus heb ze later idd daarvoor gekocht.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Goeie tips:thumup:

8. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Ja! Lekker groot :roflmao:

owly vindt dit leuk.
  9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.989
    15.023
    113
    Hoe lekker mn carribean dream thee is als je m in 80 gr. water laat trekken ipv 100.

Ben geen theeleut maar die thee is wel lekker. (speciaalzaakje bij ons op t dorp)

Voor de kleine man hebben we een temperatuur instelbare waterkoker gehaald zodat we die flesjes gewoon op 40 gr. kunnen maken zonder al te veel geklooi. (caso wk2200)

Nu stond er bij de reviews dat kruiden thee etc. veel vollere smaak had bij 80gr. dus nu getest en inderdaad een wereld van verschil!

(paar weken geleden wist ik niet eens van t bestaan van een temperatuur instelbare waterkoker...in mijn beleving was t gewoon 100 gr en klaar, t heet toch een water KOKER. Maar ik kom als culinaire cultuurbarbaar dan ook onder een steen vandaan)

LizMe, smax, Beausecret en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ideaal wij hebben er al jaren een. Makkelijk voor als mijn jongste dames thee willen. 55 graden en klaar om te drinken!

11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.780
    7.388
    113
    Vrouw
    Ik dacht gram, toen ik gr las. Het leek me al een karig kopje ;)

Fascinerend trouwens, dat zoiets als een temperatuurregelbare waterkoker bestaat!

Vero0504 vindt dit leuk.
  12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ideaal inderdaad wij hebben er ook al jaren een die je kan instellen. Werkte ook goed voor de kruik van de kleine (warm maar niet kokend).

Vero0504 vindt dit leuk.
  13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mijn zus kennende krijgen mijn ouders ook geen sorry. Die gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon door alsof er niets gebeurd is.

Wat betreft je zoon zou ik het ook vaag houden , dat oma zich niet zo lekker voelt ofzo.

Dat pakje xou ik eerst checken op eventuele brieven, weer dicht plakken en dan pas geven

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik heb weer wat geleerd ( lig ook onder ern steen)

Vero0504 vindt dit leuk.
  15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Nou zeg wat is dat voor een vreselijke, enorm lage, valse en schadelijke uitspraak. 1 die alleen gezegd wordt, omdat het jou tot in het diepste van je ziel kwetst. En hoogstwaarschijnlijk niet, omdat dit echt haar gevoel is.
    Hoe dan ook...dit had ze echt nooit mogen zeggen. Ze gaat veel en veel te ver met deze uitspraak.

Het spijt me dat je dat naar je hoofd geslingerd hebt gekregen! Weet alsjeblieft dat dit helemaal niets over jou zegt. Maar helaas heel veel over je "moeder".

Dikke knuffel

Vero0504, owly en Syane vinden dit leuk.
  16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wij hebben een warm/heet water dispenser. Kan 4L water in en zowel de temperatuur als de hoeveelheid water is in te stellen. Je hebt binnen een minuut een glas/kom/pan warm of heet water zonder de herrie van een waterkoker.

Vero0504 vindt dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Dat zou mijn moeder ook doen. Maar dat kan gewoon niet altijd. Dit is ook niet de eerste keer. Toch denk je het is je moeder en geeft het weer eens kans. Ze blijft alleen hangen op dingen waar van he denk dat is 3 jaar geleden. Sommige dingen nog veel langer geleden.

Blijkbaar is ze zaken vergeten zoals dat ik mijn zooi geb gepakt en op de eerste de beste trein ben gesprongen om bij mijn vader te zijn en mijn moeder te helpen. Ik sliep op de een luchtbed in de woonkamer omdat mijn vader niet alleen wou zijn. Na zijn doid nog bij haar gebleven. Zelf was ze daarna ziek net als de hond. Dus naast mijn eigen verdriet moest ik nog zorgen voor haar als de hond.

Dat soort zaken hakken er in en deed het alkemaal want ze had me nodig. Daarna kun je dat blijkbaar vergeten. Zodra het niet loopt zoals ze het wil is het niet goed en negatief. Zo is mijn zus ook.

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.151
    14.897
    113
    Vrouw
    Mijn zoon loopt een folderwijk en 1x per week een regionaal krantje. Hij kan dit jaar dus 2x gaan lopen voor de fooi.
    Hij heeft nu al ruim €300 en moet nog de helft van zijn folderwijk. De meeste mensen geven rond de €2.

smax, Baileyy, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Bedankt!! Dit doet enorm pijn maar dat is nog op mij gericht. Dat ze onze zoon (7) betrekt is vele male erger. Ze zegt dat ik onze zoon gebruik zodat we haar niet meer te zien.

Oja natuurlijk want daarom moest ik achter de ketstdagen aan, logisch.

Ik stop het nu elke keer weg. Laat me er verder niet teveel aan denken want ik heb er geen invloed op. Overigens ook irritant. Je legt dingen uit, blijft bij jezelf en dan nog draait ze de woorden om.

Bijvoorbeeld ik zeg al zit mijn zus elk weekend bij helemaal prima. Roept ze terug dat ze niet elk weekend daar is. Zucht. Als ze dan toch weet wat ze wil horen en denkt dat ze weet wat ik zeg kan ze dat ook doen zonder mij.

Zo klaagmodus uit!! De toetjes voor familie staat klaar. Schoonouders en schoonbroer/ schoonzus zijn op de hoogte dus kunnem ze niet in eens roepen knul ga je nog naar oma.

Voldoende lekkers in huis. Onze zelfgemaakte worstenbroodje warmen we zo op, top 2000 op de achtergrond en proberen te genieten met mensen die je niet tot op de bot kwetsen.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik.zou me concentreren op al die lieve mensen die wel graag bij je willen zijn. En ook jezoon beschermen tegen de invloeden van je moeder, zo te horen is ze niet bang om hem in/ voor haar strijd te gebruiken.

Voorspelling ,wat betreft mijn zus, bleek spot on. Sinds gisteren belt ze weer met mijn ouders en doet alsof er nooit wat gebeurt is.

Deel Deze Pagina