Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Heb ik. Thanxxx ❤️

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gefeliciteerd Iertje81. Een fijne avond nog!

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Iertje81 alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik dacht oprecht dat je jonger was dan mij :|
    Eigenlijk viel daar mijn mond wel even van open

Waar mijn mond ook van open valt is dat wij op dit moment vogeltjes horen fluiten buiten :eek:tussen het vuurwerk geknal door, kom op hey, het is donker. En qua vuurwerk geen pud en nieuw deze nacht.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @iMum welke set heb je gekocht en wat mist er? Wij zijn met de oudste zijn lego aan het uitzoeken om het te verkopen. Hij heeft een aantal sets dubbel :| en echt enorm veel lego. We hebben uiteindelijk iets van 10 bakken van geloof 30 liter vol (op kleur excl de kleine stukjes want die zitten in van die verdeelbakken per kleur en soort). Zijn al weken bezig om alles uit te zoeken en de eerste dingen staan nu origineel in elkaar om verkocht te worden.

owly vindt dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.433
    17.387
    113
    Dat ik een vrouw uit ons dorp bij Hart van Nl zie. Had nooit verwacht dat zij commentaar zou geven voor de camera :eek:

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    @Maev
    Dan is de grote vraag: hoe oud ben jij :D
    En een nog grotere: waarom dacht je dat :D

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    @Iertje81

Ik lees nu pas dat je jarig bent geweest.

Dus alsnog gefeliciteerd.

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik herken helaas wat je schrijft. Alsof je lichaam herkent wanneer het echt even mee moet werken omdat het niet anders kan maar zodra er even niets moet je lichaam ook direct flink tegen gaat werken.

9. GossipGirlxoxo

om dit soort acties van kinderen kan ik altijd zo hard lachen :roflmao::roflmao:

10. GossipGirlxoxo

Las deze post, had nog niet gezien dat deze van jou was en tijdens het lezen wist ik gewoon dat jij het was (dus snel ff terug gescrolt om te checken en ja hoor ik had gelijk) denk dat jij de enige bent die in de supermarkt mee gaat doen met de hysterische zeester :roflmao::roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

oh te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd !!
    Bekijk bijlage 710871

Spiekerbox, Iertje81 en juf1987 vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

#2312 GossipGirlxoxo, 31 dec 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2021
    daar zou ik ook echt ruzie over gaan maken. Van gierigheid gaat mijn bloed koken, en als volwassenen niet met kinderen willen (of kunnen delen) is ze helemaal gek geworden ofzo!! :mad:

13. GossipGirlxoxo

niet om het voor je schoonmoeder op te nemen, maar ik zou me in jouw geval dan weer niet zo laten kennen en haar zeker geen munitie geven om daarna weer over mij wat te kunnen zeggen. Stel dat het koekjes incident nog ter sprake komt zou ik haar echt het genot niet gunnen om te kunnen zeggen maar jij gaf mij ook niets bij de Mac.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja dat dus. Ik kan daar ook echt niet tegen. Zelf ben ik namelijk alles behalve gierig!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.533
    14.046
    113
    Vrouw
    Voortaan een bonnetje van de boodschappen laten zien, dat door het aantal personen delen en dan een tikkie sturen naar je schoonmoeder? Voor haar deel?
    Gewoon puur om een statement te maken.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Daar heb je zeker een punt. Maar ik was zo pissig op dat moment omdat ze weigerde haar stoel in de auto naar voren te zetten zodat mijn moeder fatsoenlijk kon zitten. Ik had mijn moeder ook niets aangeboden hoor, haha, maar die zag al hoe mijn bui was.

17. GossipGirlxoxo

Ik zou dat echt niet doen. En me koste wat het kost niet laten kennen. Bijt nog liever mijn tong af dan om zoiets te vragen als mensen dat niet uit hunzelf aanbieden.

Sado en Lola1982 vinden dit leuk.
  18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.533
    14.046
    113
    Vrouw
    Knap van je. Ik kan heel wat hebben, maar als je mijn grens bereikt hebt (zoals nu bij ts) dan ben ik echt een bitch met hoofdletters.

19. GossipGirlxoxo

Ik snap je volkomen hoor!! En val je ook zeker niet af want je hebt gelijk. Was meer een tip voor in de toekomst, geef die vrouw geen enkele munitie en wees de ideale schoondochter. Wie weet voelt zij zich eind van deze, bizar lange, logeerpartij dan rot dat ze zo tegen jou gedaan heeft terwijl jij alleen maar goed en aardig was ;) soort van Karma een handje helpen.

Lola1982 vindt dit leuk.
  20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik neem je tip zeker mee in deze ellendige logeerpartij! Hierdoor mis ik mijn moeder gewoon extra erg he. Haha.
    Volgens mijn man voelt mijn schoonmoeder zich schuldig over de situatie bij ons thuis. Nou mag hopen dat zij dat echt zo voelt!

Zuul en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina