Mijn moeder had online een e-bike gekocht midden januari,zou binnen 10 dagen geleverd worden en zouden ze bellen voor een bezorgafspraak . Eind januari nog niks gehoord v.d. webshop,heb ik voor haar met ze contact opgenomen en zeggen ze dat door een vertraging duurt het iets langer. Eergister weer een mailtje, door weer een vertraging wordt de fiets pas na 5 tot 10 werkdagen geleverd, waarop ik zeg dat ik dan heel de bestelling wil annuleren. Prima,gingen ze het doorsturen naar de juiste dienst en zij zullen het voor ons annuleren. Gisteravond staat de bezorger opeens voor de deur bij mijn ouders,met de fiets. Daar valt mijn mond dus van open, waarom koper zo lang laten wachten en de levering steeds verschuiven als het ook blijkbaar gelijk geleverd kan worden.
Dat ik net wakker werd en meteen zo blij was. Ik ga vandaag na maanden weer naar de kapper! Maar goed ook want ik lijk wel een weerwolf met m’n pluk grijs haar
Sinds gisteren weet ik dat ik ernstige bloedarmoede heb en ben ik lichamelijk helemaal ingestort. Ik snap echt niet hoe ik al die tijd alles draaiende heb weten te houden en ik ben erg geschrokken van de protocollen die de huisarts heeft uitgezet mocht ik een bloedneus krijgen die langer dan 10 minuten duurt als mijn hb nog lager word krijg ik een bloedtransfusie. En ondertussen denk ik geef mij alsjeblieft(!) een bloedtransfusie ik kan niet meer.
Ik heb precies hetzelfde... ik had de triggerwaarschuwing niet gezien want schakelde over van het ene net naar het andere en "viel" er zo met mijn neus in. Heel fijn...not
Haha, sinds ik bevallen ben van de oudste is mijn menstruatie echt nihil. Minder dan 1 bloedneus die ik normaal elke nacht standaard heb. Mijn menstruatie duurt ook maar 3 dagen dus daar gaat het niet vanaf hangen gelukkig.
Mooi! Ik was ook zo blij dat ik weer naar de vertrouwde kappersschool kon. Ik vind het zo relaxed daar
Mooie kleur weer @Iertje81 Zit te twijfelen om deze foto mee te nemen naar de kapper. Maar denk dat mijn huid daar te bleek bij gaat afsteken
Ik denk dat dat ook zo zal zijn bij jou. Het is in het echt ook nog meer rood dan op de foto zag ik net buiten in het licht. Maar je kunt het laten zien en misschien kan jouw kapper het iets lichter maken?
.....dat E net een vent is als het gaat om pijn. Vandaag wilde ze oefenen met fietsen, is ze gevallen. Kan gebeuren, niks gebroken alleen een schaafwond op der duimpalm (als je dat zo noemt ). Maar echt ze gaat er mee om alsof het op 3 plekken gebroken is en als je er al naar wijst . Net een pleister (met honingzalf) er opgeplakt echt voordat die er op zit is het al auw auw AUWWWWW auw *pleister plakt vast* jammerdejammer AUW MAMAAAAAA. Echt ik raakte haar wondje niet eens aan alleen er om heen om der pleister vast te plakken.
Pas maar op, zo reageerde mijn zoon ook toen hij jonger was. Om vervolgens 3 dagen met een breukje in zijn pols door te lopen, toen gaf hij pas aan dat zijn pols nog pijn deed. Dus zolang er hier gegild en ge-auwd wordt is er weinig aan de hand, maar als ze stil zijn dan gaan de alarm bellen af. ( mijn man is trouwens precies zo, zolang er gevloekt en getiert wordt is er weinig aan de hand)
Ze kan alles bewegen zonder dat het pijn doet. Alleen wondje zelf gilt te moord en brand. Nu is ze niet op der pols of iets gevallen, alleen in de bosje. Een tak heeft een schaafwond veroorzaakt. Ik heb het direct uitgespoeld en ik zag niks meer in het wondje zitten. En uiteraard hou ik het in de gaten. Zodra ik het niet vertrouw hang ik bij de hap/huisarts aan de bel.
Mijn dochter van 13 heeft volgens mij een pijngrens onder de 0. Vreselijk. Maar toen ze haar arm had gebroken piepte ze eigenlijk niet. Sterker nog de dag na de val liep ze nog een hardloopwedstrijd. Toen zij bij de finish kwam viel ze bijna flauw en haar armpje (toendertijd armpje nu een lange slungelige arm) hing er raar bij. Bleek toen gebroken, maar ze gaf geen kik.
Dat ik vannacht van 22.00 tot 9.20 heb geslapen. Ik heb al jaren niet zolang geslapen en sinds ik hier woon is 8 uur een record! Meestal tussen half 7 en 7 wakker. Misschien scheelt het dat het maar 22 graden was vannacht.