Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha ik ook. Werd al door vriendinnen ook getaged op fb met de sarcastische zin: “ nog op zoek naar een leuke serie “ :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Neeeee niet doen. Krijg je nooit meer van je netvlies af.

Iertje81 en Malbec vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik huil eigenlijk ook alleen om mijn vader als ik alleen ben. Heel soms met mijn moeder erbij, zoals laatst na de hoorzitting met de klachtencommissie, waar eigenlijk vrij snel duidelijk werd dat er niet goed gehandeld is. En ik huil vaak bij zijn graf. Ben na zijn overlijden achter wat vervelende dingen gekomen dus kan daar ook even boos op hem zijn. Dat nummer van ons is gedraaid bij het begraven zelf met alleen familie. Alleen mijn moeder en ik weten dat hij dat nummer altijd uitbundig meezong :). Er waren bij ons door corona sowieso niet veel mensen trouwens, maar ik vond dat wel prima. Mijn vader is in mei vorig jaar overleden aan de complicaties na een beroerte (gestikt en zo in coma beland). De gevolgen na de beroerte waren groot (mede doordat mijn vader stronteigenwijs was), maar hij was mentaal nog helemaal bij en als ze betere maatregelen hadden genomen hadden we waarschijnlijk gewoon nog fatsoenlijk afscheid kunnen nemen :(

Fijn trouwens dat je hier zo af en toe je ei kwijt kan over je vader. Dat vind ik ook fijn, want ik ben niet zo'n prater :)

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Bedankt!

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Wat afschuwelijk voor jou en je moeder zeg. En klopt wat je zegt: soms is het van je afschrijven heel fijn en misschien nog wel beter dan praten.

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Dat we een oppaskindje te logeren hebben van een maand oud♡ en man telkens met haar op schoot zit, geeft de flesjes e.d.
    Terwijl hij helemaal niet van baby's houd:rolleyes:

Kolibrie2, owly, toch3 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.362
    8.867
    113
    Vrouw
    Misschien was het juist wel een teken van je vader ❤️

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ja dat denk ik ook weleens als ik een roodborstje zie. Mooi idee.

Vero0504 en Mim89 vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.508
    30.951
    113
    Vrouw
    Van mijn man.

Oudste deed zelftest en liet de test op tafel liggen en ging naaf boven. "Kijk jij dalijk even mam?" En weg was ie.

Half uurtje later (test was negatief). Man pakt potlood. Tekent streep bij de T. Loopt naar kamer zoon.
    Zoon ziet test. Verschiet. Roept krachttermen die wij liever niet horen.

Man onder tafel van het lachen :roflmao:
    Zoon daarna ook :D

masami, Sophie122, Suzy85 en 20 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.508
    30.951
    113
    Vrouw
    @Snoopy1979 Wat een verhaal zeg. Vreselijk om zo mee te maken.
    Volgens mij heb je toen ook stukken over datvtraject hier gepost. Toen hij in coma lag en hoe erg je je zorgen maakte. Kan me herinneren dat ik soms depressie even oversloeg omdat het me teveel raakte (sorry )

@Iertje81 Ik denk ook dat het een teken was. En het moest ook zo zijn dat Luc zo van deze muziek genoot.

Praten en huilen blijven belangrijk. Ieder op haar eigen manier.
    Ik heb destijds mijn verhaal opgeschreven. En dat stuk voorgelezen aan de praktijkondersteuner.
    En ik heb het een keer of honderd aan mijn man verteld.

Steekt nu des te meer dat de weken na het overlijden van zijn vader zo heftig en druk met aardse zaken zijn (oa thuisonderwijs) dat er voor rouw geen plek lijkt. :( Maak me zorgen over hem. En terwijl ik dit schrijf zie ik ons beiden met telefoon in de hand naast elkaar ipv met elkaar op de bank zitten o_O
    Dus... fijne avond nog. Ik heb nu even iets belangrijkers te doen. (Niet negatief naar jullie ;))

Muisje2016, Sylver en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.868
    3.038
    113
    Wat shit zeg. Las al dat je allergisch bent voor een infuus, ik krijg er altijd om de 3 a 6 maanden licht er aan hoe zwaar mijn menstruatie is. Echter geven ze ook steeds aan dat ze bang zijn dat ik een allergie ontwikkel. Omdat ze dan niks meer 'kunnen' ijzertabletten neemt mijn lichaam niet op.

Mag je ook extra ijzerelixer in nemen? Dat is iets wat mijn lichaam ' minimaal' maar wel op neemt.

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ah dat is niet wat je wilt horen helemaal als je daar afhankelijk van bent! Je hebt wel verschillende soorten ijzer infusen dus misschien dat ze over kunnen stappen op een andere? Heb jij wel eens ijzer tabletten geprobeerd, die los je op in water en moet je met een rietje drinken anders krijg je bruine tanden. Als je die niet kent zal ik er morgen eens een foto van maken, misschien dat dat een heel klein beetje helpt ondanks dat je lichaam het heel slecht opneemt. Bloedtransfusie kan je ook nog altijd krijgen hè.

Het probleem is dat ik eigenlijk alle ijzertabletten en/of elixers etc zo misselijk word dat ik na 60 min begin te spugen. :oops: Maar desondanks neemt mijn lichaam het wel gedeeltelijk op.

Maan14 vindt dit leuk.
  13. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.715
    3.900
    113
    Totaal off topic... maar mag ik vragen wat maakt dat je steeds weg gaat en binnen vrij korte tijd weer terug komt op het forum? Het zal niet vanwege herkenning zijn gezien je steeds met dezelfde nick terug komt?

Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.868
    3.038
    113

Dat is herkenbaar, of gigantische buikkrampen.

Ben benieuwd naar wat je nu gebruikt opgelost neem ik vaak wel op inderdaad. Heel veel beterschap!

15. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Dat onze zoon volgens gegevens bij huisarts positief getest is en wij gebeld zijn met een negatieve uitslag. Zo raar.

16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik vrijdag gebeld werd dat ik ipv 8 maart vanochtend terecht kon bij de kaakchirurg.
    De behandeling viel mij mee maar ik lig nu hondsberoerd op de bank en heb zo'n pijn in mijn kaak omdat ze een stuk hebben moeten verwijderen. En de verdoving begint uit te werken.

17. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.072
    14.786
    113
    Vrouw
    Ai, dat is wel vreemd. Welke uitslag klopt er dan?
    Opnieuw testen?

18. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nou hij is 8 en hij heeft klachten en zijn allemaal verder positief dus laat hem ook gewoon in quarantaine ga niet opnieuw testen.

19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.072
    14.786
    113
    Vrouw
    Oh nee, dan zou ik maar uit gaan van positief. En hem gewoon thuis houden.
    Beterschap!

20. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja daarom. Mijn mond viel er alleen echt letterlijk van open. Dank je wel. We knappen weer op. Hebben goed te pakken gehad.

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina