Nou je hebt er minder stress om gehad. Wat vreselijk dat jij je zo beroerd voelt! Hopelijk heb je voldoende pijnstillers en bouw je een spiegel op. Heel veel sterkte vannacht! !
nee bij hem had ik nog niet aangevraagd. Elke keer gedacht straks even doen. Zo dom. Maar ja heb ik nu niks aan
Jawel, als je hem aanvraagt, zie je ook de uitslagen van de andere testen. Dan weet je het donderdag of vrijdag zeker en aanvragen is zo gebeurd. Wel echt heel slecht trouwens.
Dat ik vandaag alweer 6 jaar op m’n huidige werk in dienst ben ❤️ Ik blijf hier tot m’n pensioen zitten
Gelukkig redelijk de nacht door gekomen wel nog veel last en flinke zwelling. Ben net zo'n hamster maar dan aan 1 kant. Vandaag telefonisch nacontrole gehad en het advies gekregen om de komende dagen echt te zorgen dat mijn spiegel qua pijnstillers op peil blijft. Kan nog steeds niet echt kauwen want mijn kaak kan niet zover open, had al problemen met mijn kaakgewricht dus had ik wel verwacht, dus alles maar drinkend qua eten.
Een kuipje boter van een bepaald merk dat ruim 6 euro kost... Zijn er echt mensen die dat kopen?? Ik zei tegen mijn man; "Áls ik dat zou kopen, dan mocht <naam zoon> er met zijn "hakmes" niet bij in de buurt komen". Als die 1 keer zijn boterham heeft gesmeerd ben je meteen een half kuipje boter armer..
Nu wil ik weten welke boter dat is Mijn schoonouders hebben altijd van die La Motte boter. Die is 5 euro en vind ik al belachelijk duur
Ik vind het wel anders als dat de prijs is van de flower farm boter omdat dat zonder palmolie is. Dan koop je het zeg maar bewust. Ik koop zelf overigens gewone "goedkope" boter maar zat die flower farm wel te overwegen.
Flower farm kost 1,65 en als je de aanbiedingen een beetje in de gaten houdt, vaak tientallen procenten goedkoper. Wel prima boter trouwens, we hebben deze al een tijdje.
Hier bij de plus staat smeersel van proactiv. Is idd 6,5 euro Schijnt cholesterolverlagende werking te hebben
Ik werk voor/met heel veel verschillende basisscholen en ik blijf me de afgelopen jaren verbazen over 1 specifiek team... Na ieder mailtje dat ik stuur, volgt een enorme uitleg waarom dat niet kan, niet wil, niet lukt enz. Ze zitten zó vast in hun eigen vastgeroeste ideeën, dat ze niet op een nieuwe of andere manier naar iets kunnen kijken. En als ik dan weer rustig reageer met een aantal andere opties, ik een reactie krijg als; 'Oh ja, dat kan ook' Zucht
Waar haal je die voor die prijs? Ik koop hem sinds kort ook bewust maar betaal er 2,51 voor en vind dat toch best veel.
Bij de AH, voor 225 g Kan het zijn dat je de 375 g koopt? Die is bij de AH 2,59. Maar meestal haal ik een voorraadje als ze 2+1 in de bonus zijn (of iets dergelijks).
Ah ja wij hebben inderdaad een groter pakje. Bij de jumbo heb ik ze nog niet in de aanbieding gezien, zal het eens bij de ah in de gaten houden