Maar WAAROM zou je als volwassen man of vrouw de was naast de wasmand gooien? Niet persé naar jou toe nu maar ik snap dat gewoon niet. Als de mand nou vol is (of boven staat want wij wassen op zolder) kan ik er nog enig begrip voor hebben. Maar dan ook eigenlijk alleen als die mand opgepakt wordt en de was in de machine gestopt wordt
Of als je beiden fulltime thuiswerkt en de kinderen vakantie hebben Maar binnenkort ga ik even ervaren hoe het thuisblijfmoedergevoel is Gefeliciteerd met je baan trouwens
Ik snap er ook helemaal niks van en waar ik al helmaal van begrijp is dat wanneer je het vervolgens aangeeft, het nog steeds zo is. Respectloos
Gemakzucht van hem. Vroeger thuis werd alles gedaan. Ik weiger dat dus en soms is er dus geen schone sportkleding Hier staat op de overloop een waszak/mand waar alles in wordt verzameld. Op zolder staat de wasmachine. En ik was er goed klaar mee
No Nou ja precies. Voelt een beetje alsof je jezelf er te goed voor voelt of gewoon schijt hebt aan je partner. Alsof de ander het niet druk genoeg heeft; maakt niet uit of je thuis werkt, kantoorwerk hebt, tbm bent of whatsoever. Ik heb een vriendin die zegt dat haar man het gewoon niet ziet. Ja dikke hoela. Zo kun je het ook goedlullen natuurlijk.
Ik verwacht ook niet anders van een man. Maar hij wel van een vrouw want ik ben zelf dus de terror die alles laat slingeren, was naast het bed smijt, bordjes en kopjes niet wegzet Als mijn man daar over zeurt krijgt ie te horen dat ik vaker thuis ben en het dus zelf op ruim en er zelf ook het meeste last van heb (vervolgens doe ik weer een week m'n stinkende best om nette huisvrouw te worden maar het zit er bij mij niet in) Mijn mans zooi hoef ik dus echt nooit op te ruimen, dat scheelt wel
Eens! Hier in huis ben ik de man qua zooi. Ik heb mezelf dus aangeleerd het sneller op te ruimen en dingen te zien. Vind het echt een kulargument, ik zie het niet. Dan leer je het maar zien.
Een van de overbuurmeisjes logeert hier. Hele lieve meiden maar totaal andere opvoeding. Geeft niks, mijn dochter speelt heel graag met ze. Gister vertelde ze al dat ze normaal niet ontbijt, maar tegen de middag een frikandelbroodje krijgt in het weekend en vakanties. En dat ze thuis witbrood eten en dat ons brood bruin is. Ze kwam vanochtend beneden en vroeg: hebben jullie sinas? Uh nee (en zeker niet als ontbijt) ik nog gevraagd of ze sinaasappel sap bedoeld maar nee echt sinas met prik. Nu heeft ze met haar horloge haar zusje een berichtje gestuurd of zij even drinken wil komen brengen want ze heeft zo’n dorst ( onze kinderen drinken ‘s ochtends thee, melk, soms chocomelk, of water. Sap heb ik zelden want dat lusten ze niet en op vrijdag avond mogen ze een glas cola bij de film. Is dat heel gek?)
Ik keek help mijn man is klusser gisteren. Een gezin wat al 10 jaar in een krot woont en. Het huis stond letterlijk op instorten en er woonde daar een kind… hoe dan
ik had vroeger op de basisschool een vriendinnetje en die dronk ook cola bij het ontbijt, en smiddags na school kreeg ze altijd chips. Eerst vond ik de regels bij haar thuis heel gek maar heb toen geleerd dat anders niet altijd slecht is. Is het gezond? Nee. Maar zoveel dingen in het leven zijn ongezond. De ene drinkt sinas bij het ontbijt, de ander eet 5 stukken fruit op een dag (dat is qua hoeveelheid suikers ook niet gezond).
Het is ook niet erg maar vind het wel gek dat ze niks anders lust. Mijn kinderen lusten ook niet alles maar als ze bij een ander zijn kiezen ze dan wel iets van wat er wel is. Ik heb 3 smaken aanmaaklimonade staan, maar ook die lust ze niet
Ja, het was echt heel erg, maar wat een verandering in gedrag van haar man. Heel fijn dat ze het zo hebben kunnen oppakken.
Ja tenzij er meer aan de hand is gok ik dat ze heus wel wat anders lust maar gewoon niet iets anders wil Als niemand haar sinas kon brengen dan had ze vast wel siroop of zo gedronken.
Tja, mijn oudste drinkt alleen water of thee. Nu is dat overal gelukkig verkrijgbaar, maar hij zou echt niet iets anders gaan proberen omdat hij ergens anders is. En kinderen zeggen ook wel eens gekke dingen. Op ons kdv keken ze eens heel raar op toen onze jongste vroeg om een broodje met cola. Hij bedoelde alleen een broodje met rucola.
Haha rucola ze is bijna 9 dus ze praat gelukkig wel gewoon duidelijk. Maar het valt me vaker op. Ze eten hier ook nooit een gewoon snoepje of koekje of chips. Terwijl ze zelf met de heeeeeele zoete snoepsoorten rondlopen. Ik weet niet eens waar ze dat halen, zie het nooit in de supermarkt liggen.