Nou, ik mag toch hopen dat het niet een jongere (of zijn/haar ouders) was van ons die geen verblijfsvergunning krijgt We hebben wel vaker te maken met cliënten die even verhaal komen halen op ons kantoor maar ik mag toch hopen dat dit er niks mee te maken heeft gehad. En ik ben echt aan het speculeren nu hoor maar zolang niet duidelijk is waarom (zoals jij ook schrijft), ga je de gekste dingen denken
Tja je weet het nooit. Ik kreeg vorige week het verzoek of ik een foto van een vader met zijn kind in de spreekkamer kon maken zodat hij dit naar de IND kon sturen als bewijs dat hij ook zorg draagt voor het kind. (De beste man is nog nooit in de spreekkamer geweest omdat hij de taal niet machtig is). Maar mensen zijn volgens mij in staat om vreemde dingen te doen om een verblijfsvergunning te krijgen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een rijkelijke fantasie.
Echt hoor, mijn collega’s en ik kunnen er een boek over schrijven waar mensen toe in staat kunnen zijn voor een vergunning.
Hmmm... geloof dat wij morgen eens even gaan bellen of het dossier van wijlen mijn schoonmoeder er nog wel is, aangezien er een vermoeden is dat het erfelijk was.
Daar kan ik mij wel iets bij indenken, je gaat toch wat minder makkelijk richting werklocatie zonder die duidelijkheid.
Mijn man gaat eerst mijn schoonvader bellen morgen, mocht hij niks op papier hebben dan vragen we toestemming om te mogen bellen. Dat zal neerkomen op dat ik waarschijnlijk bel, want man kan nog steeds boos worden als hij aan bepaalde momenten terug denkt. Ze zijn daar niet altijd even netjes behandeld, heb hem moeten zweren dat ik hem er nooit naartoe zou brengen of onze kinderen terwijl ik er zelf wel goed behandeld ben overigens. Maar heb ook de negatieve kant met mijn schoonvader mee mogen maken, toen vodafone storing had en hij mijn man niet kon bereiken en mijn nummer zo snel niet kon vinden. Die staat dus sindsdien voor geprogrammeerd (we waren toen nog niet zo lang samen).
Dat mijn moeder boos op mijn vader is omdat hij eerlijk was tegen de verzekering 'Mam, je moet toch blij zijn dat hij niet wil frauderen?' 'NEE! We hebben nooit wat gedeclareerd en nu was het onze beurt en gaat je vader gewoon blij vertellen hoe de tuinmeubelen veilig in jullie schuur staan nu' Eind 70 beide, geld zat en knallende ruzie waar mam mij in trok en nu vindt ze het stom dat ik achterpa sta
Ik moest hier aan terug denken toen ik met mijn zoontje van bijna 7 bij de apotheek was vandaag. Hij had eerst netjes zelf met wat hulp zijn geboortedatum en naam verteld, en zei toen heel hard: weet je waarom ik hier ben? Ik heb allemaal rommel in mijn haren zitten Hij kwam inderdaad shampoo tegen de eczeem op zijn hoofdhuid halen. Hij kent duidelijk nog geen gene, maar hij is 6 en die apotheker bij jou niet (mag ik hopen)!
Ook leuk vandaag: hoe mijn schoonmoeder aan mijn moeder vroeg of ze weg wou gaan, want hun kleinzoon wou niet met haar mee en bij de andere oma blijven War of the oma's
Er zaten gisterenavond 2 gigantische everzwijnen in onze nieuwe (toekomstige) tuin Hertjes en vossen zitten er wel vaker, everzwijnen nog nooit gespot Voor wildbuffetten groot of klein, moet je bij Artie zijn
Belgisch Limburg, dichtbij een redelijk groot bos Wonen nu in de buurt van Antwerpen en zijn al blij als we een vogeltje spotten haha
Wat ontzettend gaaf! Het enige dat hier de laatste jaren door de straat loopt is soms een verdwaalde koe.
Dat mijn oom (84) gisteren met spoed is opgenomen met corona. En mijn andere oom ( 74) en mijn ouders ( 81 en 80) alledrie vanmorgen ook positief testen.
Hahaha. Geweldig dit. Doet me denken aan mijn ex en zijn obsessie voor "de reisverzekering eruit halen" Echt iedere vakantie moestver iets kapot. Dan kon hij dat declareren en hadden we niet voor niets een reisverzekering