Hahaha dat snap ik, heb ik ook last van. Gelukkig een naaimachine wat dat voor me doet. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar is
Zal een foto posten als ze klaar zijn, het zijn er 2 in totaal. Hoop eind dit weekend wel klaar te zijn, maar kan niet zolang achter het naaimachine zitten achter elkaar.
Dan moet je dat niet doen! Neem de tijd want anders maak fouten. Fouten die ik maak zijn altijd standaard dingen waar van je denkt dat doe ik even Zie ze van zelf voorbij komen
Mijn mond valt open van hoe zacht mijn nieuwe bolletjes haak garen zijn Experimentje met nieuw door garen gemaakt van houtvezel en bamboe. Wauw! Nog nooit zo heerlijk zacht draadje gevoeld. Hier de start van mijn nieuwe project. Een rokje moet het worden. Enige nadeel is dat de draad uit 9 draadjes is opgebouwd, en doordat heg zo zacht en had aanvoelt heeft het de neiging om snel te splitsen. Goed opletten waar je de naald insteekt dus, want je zit zo door de draad heen.
Ik zie jou bolhouder en zit gelijk te bedenken, hey dat kan ook ipv een bowl. Ben benieuwd naar het resultaat.
Van de brutaliteit van sommige mensen. eergisteren werd mijn man wakker en hadden ze de deuren van zijn trailer open gemaakt om te kijken of er wat te jatten viel. Vanochtend werd ie wakker en hebben ze zijn zeil kapot gesneden om in zijn trailer te kijken. Bizar gewoon.
Wat erg zeg!! Lijkt mij tegenwoordig ook best wel eng. Dat overnachten enzo in je wagen en dan mensen die tegenwoordig zo bezopen zijn en inbreken etc.
Dat mijn jongste dochter echt flink de griep heeft. Wat is dat meisje beroerd zeg. Hoge koorts, hoofdpijn, spierpijn en overgeven. Is echt zo lang geleden dat ze zo beroerd is geweest. Zal blij zijn als ze weer haar oude ik is.
ja echt bizar. Gelukkig slaapt ie dan zelf veilig in zijn cabine maar ik zou echt niet lekker slapen als ik hem was .
Waar me mond ook van open viel. Ik heb N gisteren opgegeven voor zwemles. Vandaag werd ik gebeld en hij kan dinsdag al starten
Die is superhandig. Vorig jaar op mijn verjaardag gekregen. Als het bolletje er goed op zit draait ie perfect mee, en zit je nooit aan de draad te trekken