Dat Ies en ik net thuiskwamen van het zwemmen en dat C een cadeautje voor haar had. Kaartjes gekocht voor Suzan en Freek en ze gaan samen heen. Normaal vertelt hij wel even van tevoren dat hij zoiets van plan is maar nu had hij het stiekem geregeld. Echt zo lief!
Ies heeft dat een maand of 2 geleden ook gehad en eerlijk gezegd knapt ze nu pas weer een beetje op. Die griep hakte er flink in. Zo sneu. Beterschap ❤️
Nou, het is een heftig griepje, he? Mijn oudste was gelukkig na 3 dagen al redelijk opgeknapt maar de middelste is bijna 2 weken ziek geweest en de jongste is nu ook al een week goed ziek. Ken dit helemaal niet, ze zijn nog nooit zo ziek geweest. De huisarts gaf vanmorgen aan dat het behoorlijk rondgaat en lang blijft aanhouden. Beterschap!
Ja ik keek voor mijn dochter voor volgend jaar april of oktober 2023! Vol!! Is wel een soort snelcursus van 5 maanden ipv 10.
dat dacht ik ook. Dus had al rekening gehouden met een half jaar minimaal. Nou zwemt ie al een half jaar ergens anders en dat had ik bij de inschrijving gemeld. Dus hij kan bij een groepje starten die ook al een half jaar bezig zijn.
Dat ik zo'n big ass cyste op mijn eierstok heb zitten, dat de gyn dacht dat t mijn blaas was op de echo
Jemig denk je alvast vooruit te kijken. Zelf zou ik niet zo heel snel kiezen voor een snelcursus. Ze leren toch zwemmen door het veel te doen of je ligt zelf al veel in het zwembad dan is het onderhouden makkelijk
Dat ik net bericht krijg dat er nu een pakketje geleverd wordt. Waarom zo laat? Dat vind ik echt onnodig, dat kan morgen ook hoor!
Ze ligt dan elke week 2 uur in het zwembad ipv 1. Met kleine pauze tussendoor. En ik wil dan elke maand ook zeker 1-2 vrij gaan zwemmen met haar. Ik heb veel positieve verhalen gehoord over deze zwem methode. Maar eens kijken of de wachtlijst zinnig is.
Dat is wel zwaar! Onze zoon had schoolzwemmen en dan gingen we naar huis om snel wat te drinken en om te kleden en lag hij een uur in het zwembad. Zelfs voor onze drukte maker was het veel. Bij ons was het 1 uur hard werken en 5 min spelen. Ze deden heel veel in 1 les met kleine groepjes waar door je weinig op de kant zat, later lagen ze met zijn alle tegelijk in het bad. (Konden niet staan) Maar misschien is jullie kindje hartstikke sportief