Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.862
    3.616
    113
    Vrouw
    Nee want dan zit hij net te dichtbij het slaapkamerraam van de buren. Dat moet een bepaalde afstand hebben ivm geluid. We gaan het er ook nog niet bij laten hoor! Het stomme is dat al die mensen met die airco units dus geen vergunning hebben en we zelf die commissie niet gesproken hebben aangezien er dus altijd een tussenpersoon is. We hebben er al over nagedacht om hem gewoon maar op te hangen zonder vergunning maar voor dat geld is het toch een te groot risico. We gaan nog even kijken wat we ermee kunnen maar we balen echt ontzettend.

Mamafiets vindt dit leuk.
  2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt ook een ombouw voor om een warmtepomp. Ziet er dan heel netjes uit.
    Zou je ook nog kunnen voorstellen.

3. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.862
    3.616
    113
    Vrouw
    Hebben we ook gedaan, zo eentje die ook geluid dempt. Zou dan nog zo'n paar honderd euro meer zijn maar dat hadden we ervoor over. Helaas..

4. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    978
    1.257
    93
    Vrouw
    En dan een sticker erop met airco unit. Laat ze dan maar eens t verschil uitleggen.
    Jullie hebben helaas een verschrikkelijke bureaucraat getroffen die wrs voor geen mm mee gaat geven ondanks al jullie goede voorstellen…

Vero0504 en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vanuit mijn perfectionistische kant, niet helemaal tevreden, maar als ik naar mijn handen kijk wel :D het probleem met mijn handen is dat ik sowieso het stukje 'dat doe ik even' niet kan.
    Dochters zijn in ieder geval dik tevreden, daar doen we het voor. En wat ze nog niet weten is dat de stof van de tipi tent ook af is (heeft mijn moeder genaaid, heeft een beter naaimachine en mijn verveelt zich want mijn vader is de badkamer aan het verbouwen :roflmao:)

Bijgevoegde bestanden:

Zeebra, Muisje2016, Vero0504 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113
    Super goed gedaan!!! Mooi! Je bent vast blij met je vader dat hij de boel aan het verbouwen is:roflmao:

Ik kan me zeker voorstellen dat je dochters ook super blij zijn. :D

(En bedankt voor hetndelen, super leuk)

Maev vindt dit leuk.
  7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113
    Dat is misschien niet gemakkelijk maar het zou echt super goed zijn!!

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nou... gezien zijn gezondheid van de afgelopen jaren had ik liever gezien dat hij het liet doen :| en zich zou beperken tot bed ombouwen maken ofzo:D maar goed mijn eigenwijsheid heb ik zoals je begrijpt niet van een vreemde :roflmao: het perfectionistische ook niet (al ben ik er duidelijk minder erg in dan mijn vader)

9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Yes... ik ben helemaal happy... het lukte H heel de tijd niet om haar trappers goed rond te krijgen. Waarschijnlijk te weinig kracht door haar klompvoetje. Nou loopt het paadje in de tuin wat af en kreeg ze het eindelijk voor elkaar en madam fietst zo de tuin uit en doet een blokje om op de fiets. :D gisteren lukte het dus echt nog niet op dezelfde manier. Sturen kon ze al wel heel goed... nu op naar oefenen om zo snel mogelijk de zijwieltjes eraf te hebben :D want ze is al een groot meisje en zijwieltjes zijn voor kleine meisjes :rolleyes: en dan wil ze net als D gaan mtb-en geloof niet dat mijn hart dat aan kan :roflmao:

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113

Oooh dan begrijp ik je bezorgdheid! Ja dat eigenwijze gaat toch vaak over. Ons kind is bijvoorbeeld helemaal niet eigenwijs AHUM! :roflmao:

Nee mama ik ben gewoon een ontdekker:rolleyes: (bijna 8)

Vero0504 en Maev vinden dit leuk.
  11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Herkenbaar :roflmao: en doorgaans al jong duidelijk :|

owly en Vero0504 vinden dit leuk.
  12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik vanmiddag een appje ontving van een familielid met eerst... rara waar zijn we (dat was een terras) en vervolgens en rara wie kwamen we net tegen... uh geen idee
    Bleken ze mijn ex tegen gekomen te zijn, is tig keer langs het terras gelopen op zoek naar een leeg tafeltje, waar ze zaten, tot hij 1 ervan herkende en vervolgens is hij vertrokken.

Overigens niet de eerste keer dat ik zo'n berichtje krijg, ergens weet ik het liever niet, want dan hoef ik niet bang te zijn om hem tegen te komen. Zo enorm stom, maar die angst zit nog zo diep na bijna 12 jaar uit elkaar zijn. Mede omdat hij flinke dreigementen heeft geuit naar niet alleen mij en D maar ook naar specifieke familieleden, en dat zijn dus steeds diegene die hem tegenkomen (of althans die het mij laten weten, of mij het via mijn ouders laten weten, omdat ze weten wat het bij mij doet). En ik heb eigenlijk het gros van mijn angsten goed onder controle, maar deze echt totaal niet, daar baal ik zo van. Ik kan dus nu niet slapen omdat ik bang ben dat hij ineens aan de deur staat ofzo, slaat nergens op want hebben sinds de zitting van het hoger beroep in 2018 niks meer van hem gehoord, maar hey dat zit in mijn hoofd. En ik ben echt heel blij met mijn man, die dan probeert af te leiden en met de vrouw van mijn neef die dit soort angst uit ervaring kent en morgen even langs komt als de oudste op school is, want zoals ik mij nu voel haal en breng ik de oudste (ook al weet ik wel zeker dat hij hem fysiek makkelijk aan kan) maar durf ik met de meiden dus niet verder dan de achtertuin. En ben ik morgen dus alleen met de meiden, man is naar kantoor. En dat dus alleen maar doordat hij ons adres weet door een instantie terwijl het geheim was.

13. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Och maev, wat naar! Kan je sowieso dat familielid niet beter vragen je niet meer te appen? Geeft alleen maar onrust. Sterkte

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    #4354 Maev, 28 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2022
    Familielid bedoelt het goed, wij vragen ons ergens wel eens af of hij überhaupt nog leeft. En dat wordt hierdoor in ieder geval bevestigd. En dit familielid is op de hoogte dat hij naar mij gedreigd heeft hen iets aan te doen om mij te raken, ze houden daar dus wel rekening mee met het appen door te laten weten wanneer ze weer thuis zijn en ze hem enkel hebben zien lopen. Het is vanuit hen dus ook echt bedoeld als zijnde, hij leeft nog ook al reageert hij nergens op. Heb wel gevraagd om het volgende keer pas nadien te vertellen of het naar mijn man te appen, daar gingen ze rekening mee houden. Normaal lieten zij het ook pas achteraf horen, zo van, nou weet je wie we nou toch zagen lopen...
    En ik wil zelf niet dat de familie alles weet, zelfs mijn ouders weten niet alles. Wel alles besproken met de hulpverlening en therapeut. En het ging eigenlijk best goed, maar denk het stukje confrontatie dat het op dat moment was dat ervoor zorgde dat ik het even niet kon relativeren. Ik, beter gezegd wij, zijn hem zelf namelijk buiten de rechtszaken en de trajecten nooit tegen gekomen. En mijden er normaal ook niks voor. De laatste keer dat D hem überhaupt gezien en gehoord heeft is al meer dan 5 jaar geleden en voor ons ook al bijna 4 jaar geleden. Wat dat betreft slaat het voor mij dus nergens op om deze reactie te krijgen.

Overigens familielid was niet de enige die hem gisteren was tegengekomen of gezien, mijn ouders ook. Beter gezegd mijn moeder liep bijna tegen hem op zonder het door te hebben. En nog een paar familieleden, die bleken allemaal afzonderlijk een terrasje te hebben gepakt zonder het van elkaar te weten, anders hadden ze er wel samen gezeten :roflmao: kreeg van allemaal te horen dat hij eerder dikker dan slanker was geworden, en nog kaler en grijzer dan hij al was.

15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lief bedoelt indd maar snap dat je het liever niet wilde weten. Ik denk dat ze het je ook niet meer achteraf moeten laten weten, dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde lijkt me toch? En als ze het wel willen laten weten, dan naar je man zodat hij ervan op de hoogte is. Het triggert, logisch, nog zoveel bij je dat ik denk, niet doen gewoon.
    Veel sterkte! Lijkt me super heftig!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Mijn mond valt open van hoe waanzinnig gemeen en slecht pubermeiden onderling kunnen zijn........... Dochter is ineens van gezellig en populair nu het slachtoffer van enorm lelijke roddels en pesterijen geworden omdat ze een vriendje heeft en 1 van die hatelijke meiden verliefd was op die jongen en dus de meest bizarre verhalen de wereld in geslingert heeft. Vroeger keek je dan 2x lelijk naar elkaar en was het klaar maar dat werkt nu blijkbaar dus heel anders. Haar leven word echt zuur gemaakt, heel bizar

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nou vroeger waren pubermeiden ook al vreselijke wezens, ik weet niet of dat nu nieuw is. Ik heb ooit dezelfde schoenen gekocht als een populair klasgenootje en dat was reden genoeg voor expliciete dreigementen dat ze me wel op zouden wachten.
    Maar feit blijft dat dit vreselijk is. Zijn er mogelijkheden om dit met een mentor te bespreken? Sterkte voor je dochter.

citroenrasp vindt dit leuk.
  18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Is inmiddels al ruim besproken op school. Inderdaad was het vroeger ook maar nu door sociale media gaat het veel verder dan vroeger denk ik

19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.788
    18.902
    113
    Vrouw
    Het stopt idd niet als je thuis bent nu.
    Vroeger was je thuis veilig maar nu is ook dat weg.

MotherPrincess vindt dit leuk.
  20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    wat ontzettend naar dat je toch elke keer weer die angst voelt alleen omdat iemand hem gezien heeft en hij dus ,(als ik het goed begrijp ) ondanks dat jullie adres geheim was, toch jullie adres weet omdat een instantie dit toch door gegeven heeft.

Deel Deze Pagina