Je zou het erop kunnen gooien dat het advies, mbt corona, goed luchten is en dat het daarom verstandig is het raam op een kier te zetten. Hij kan dan een extra vest aantrekken.
Die is al 2,5 jaar betrokken maar ze heeft een hele tijd wel goed gegeten incl extra verdikking van de flessen (max indikking) en extra caloriedrankjes tot ze daarvan begon te spugen een jaar geleden omdat ze 'teveel' binnen kreeg. Ze at met 1 jaar over de dag heen hetgeen wat een 4-5 jarige zou moeten eten en kwam nog minimaal aan. En alle voeding werd met de diëtist zo aangepast zodat ze zoveel mogelijk van alles binnen kreeg om maar te groeien.
Vind je het niet veel lulliger om iemand stinkend rond te laten lopen terwijl diegene daar niet bewust van is?
Ik zou zeggen: ‘hier is hard gewerkt. Dat merk ik. Het is benauwd en bedompt in de kamer.’ En dan de raam openen. En eventueel ook vragen of hij niks heeft gemerkt. Dat het er niet zo fris ruikt. En dat op een luchtige toon.
Vandaag een infobrief van school gekregen (groep 3 t/m 6). School klaagt erover dat meerdere kinderen thuis de serie Squid Games hebben gekeken en dit op school naspelen en vertellen. Verder werden ook pesterijen? uit de serie nagespeeld. Ik heb de serie zelf niet gezien en moet straks even Google vragen wat mijn zoon van 6 jaar op school te horen krijgt van oudere scholieren. Evenals Death Notes (zegt mij niks) waar kinderen elkaar blijkbaar op school zgn Death Notes sturen om klasgenoten bang te maken... Wtf denk ik dan, zet toch een code op je Netflix of wat dan ook. Kan toch niet dat kinderen op die leeftijd al zoiets mogen zien.
Jemig dat is wel heel vreemd! Er was een paar weken geleden ook een item op het Jeugdjournaal. Ook een podcast waarom je dat beter niet kan kijken. Onze zoon van 7 (groep 5) mag het in ieder geval niet. Zou hij ook niet stiekem kijken.
Ik had dus een hele lichte kleur roze uitgekozen afgelopen vrijdag met een blauwe waas. Vond ik erg gewaagd van mezelf Ik zat me net te bedenken dat ik dat echt tof vond, smeerde de styliste er en derde laag op en werd het dus hardroze Nee ik ben niet blij. Ja het is een goede reden om volgende keer weer gewoon oud en vertrouwd rood te doen
Dat ik vanmiddag een ongeluk heb gehad op mijn werk. En dus naar de huisarts moest en naar huis. En niemand van de collega's heeft even een app gestuurd met de vraag hoe het gaat. Zo jammer weer. Maar dan weet je dus meteen weer hoe ver het erin zit en dat je van niemand iets hoeft te verwachten als het erop aankomt.
Dat 'Hij van Twee' al zo boos kan worden 'Niet doen N, isse niet leuk! Heel tom! Potverdorie!' Maar dan echt woest hè! En ik maar moeite doen om niet te lachen