Wat een figuur. Jammer dat je schoonzus en schoonmoeder dit helpen in stand te houden. Als hij geen opgewarmd eten wil dan kan hij zorgen dat hij op tijd thuis is, en anders maak je het maar lekker zelf, doe ff normaal. Geen Senseo willen, dan drink je maar wat anders. Ik snap hem hoor, Senseo is geen koffie, m’n schoonvader heeft er een en daar drink ik dus wat anders.
Wat erg! Je zou 'm denk ik wel eens flink door elkaar schudden. Heeft natuurlijk geen zin. Zolang er mensen mee gaan zijn dwingende gedrag .
Luc wil(de!) niet praten waardoor we nu naar logopedie gaan. Vanmorgen reed ik met hem naar het kdv en zei ik: ‘kijk! Een hiiiiiii!’ Terwijl ik het zei dacht ik nog: wat doe je nou. We letten er zo goed op dat een paard een paard is en geen hiiiiii en toch ontglipte het me Hoor ik vanuit zijn stoeltje: ‘Mama? Niet hiiiiii… is een paard!’ Ben benieuwd hoe die logopedie gaat straks
Klopt hoor, nu is mijn man binnenkort jarig, dus iedereen uitgenodigd. ( heb een hele kleine familie en mijn man ook dus iedereen is in totaal 5 personen). Komt mijn schoonmoeder langs om te vertellen dat hij tegen haar heeft gezegd dat hun ( zwager en schoonzus) niet meer tegelijk met mijn ouders willen komen. En ja, daar ga ik dus niet in mee. Dat weten ze, daarom spelen ze het via mijn schoonmoeder.
Ook al waren we gewaarschuwd, mijn mond valt toch wel een beetje open van de levertijd van onze bestelde meubels, bijna 5 maanden.
Heel apart. Maar zou je schoonmoeder op haar hart drukken dat ze niet als doorgeefluik gebruikt hoeft te worden, als hij dat niet wil is het prima, maar dan mag hij dat zelf tegen jou zeggen.
Klopt en dat zeg ik ook, alleen komen ze al zelden bij mijn schoonmoeder en ze is zo bang dat ze dan helemaal niet meer komen. Ze is weduwe en de situatie maakt haar zo verdrietig.
Ik vraag me vooral af waarom hij zichzelf zo belangrijk vindt dat hij zichzelf zoveel eer toe eigent. Jeminee zeg, echt naar zijn bol gestegen. Boos worden omdat je de vakanties niet afstand. Sorry?
Ik heb dit jaar 9 maanden moeten wachten op mijn nieuwe eettafel. Zou 6 maanden duren....al bizar lang....en toen ook nog 3 maanden vertraagd.
Bestel bij leen bakker en je weet t helemaal niet meer. Zat nog iemand op een tuinset voor de afgelopen zomer te wachten. Mijn relax stoel voor mn zwangerschapsverlof komt pas na de kerst...nouja, voorlopig...
Het is een iets andere prijscategorie dan leen bakker. Leolux o.a., die hebben de langste levertijd van de bestelde meubels.
Midi zit er ook nog volledig in. Ik hoor dat in groep 5 het ongeveer 50/50 is, dus ze staat zeker niet alleen. Ik vind het zelf erg leuk, dus geniet er bij hem nog maar een jaartje van. Volgend jaar is het waarschijnlijk wel over.
Vanmorgen was ik bij de plaatselijke Primera om een pakket af te geven. Daarna nog wat bij de boeken en tijdschriften te kijken en hoor ik een bekend tikkend geluid en staat die jongen achter de kassa uitgebreid met zijn zusje te bellen en onderwijl is die zijn nagels aan het knippen. Haha ik vond dit toch wel heel apart. Doe je toch niet en ik vind rondvliegende nagels normaal al vies en laat staan van een onbekende. Ik had een leuke LOL adventkalender voor de jongste willen afrekenen maar heb hem weer teruggezet
Mond valt open van dat anti zwarten pietenclubje. Stonden weer te demonstreren, nu zijn ze tegen grijze pieten
Ze waren wel echt antraciet hoor, tegen zwart aan. Van het hele spectrum aan grijstinten die er zijn had ik lichtgrijs verwacht oid. Ik denk zelf.. doe gewoon roetveegpiet. Echt een kleine moeite en het feest is er niet minder om.