Onze kat lebberde het aquarium van playmobil leeg. Veel lekkerder dan water uit je bakje! En onzevorige kat luste pepernoten en marsepein. Kun je iig morgenochtend tegen de kinderen zeggen dat er goed van gegeten is!
Zo is een mens nooit ziek en zo kan ik in 4 weken tijd een heel lijstje afvinken. Het begon met een fikse keelontsteking en 3 dagen gewoon niet kunnen praten. Dat ging over naar een fikse verkoudheid met lekker veel rommel. (nee geen corona) en nu voila. Buikgriep. Ben de hele nacht al naar de wc aan het lopen. Gelukkig de emmers die nu door het huis verspreid staan nog niet nodig maar man man. Vraag me af wat hierna komt...
Onee!! Je hebt het dan al weken goed te pakken! Beterschap!! Hopelijk ben je dan voor dit jaar klaar.
Een nieuwe kwaal op de bingokaart...oogontsteking... Ik ben dr klaar mee, maak me maar wakker als t zo ver is. Graag wel iets eerder, moet nog een oog open zien te krijgen voor de eerste foto samen... * duikt sacho de bank weer op met een deken *
Het zit je niet mee hè Sterkte met de allerlaatste loodjes! Het duurt nu echt niet lang meer! jij ook @Mooiezomer , ondanks dat de laatste maand zolang duurt als 100 eerste en tweede trimesters bij elkaar, is het nu echt echt echt niet lang meer! Nog een paar daagjes, max 14!
Nee dat is het niet hoor. Ze staat op het schoolplein ook altijd te kletsten met een paar moeders. En ik probeer altijd een gesprek te beginnen: Het ging hartstikke goed hoor! Ze hebben heerlijk gespeeld blablabla En dan krijg ik: Oké. Maar ze is opgehaald. Ze zei tegen me dat mama der altijd om 4 uur kwam ophalen.
Oke dat is inderdaad dan gewoon bijzonder. Het voelt alleen niet fijn als je geen nummer hebt. Zo had onze knul in gr 1 ook afgesproken alleen had ze mijn nummer niet dus ben ik als nog naar school gegaan. Bleek ze er niet te zijn en stond ik met 2 kinderen. Via iemand anders haar telefoonnummer en was ze in slaap gevallen op de bank. Heb ze beide maar gebracht. Handig was anders. Nu wil ik altijd eerst een nummer en dan zijn ze welkom.
Bij ons zelfs mee gemaakt dat 1 van dr beste vriendinnetjes hier was, die woont ook in de straat, willen we even naar een speeltuin dorp verderop. Dus wij even naar dr huis om te zeggen dat ze even mee is, zijn die ouders gewoon weg.
Oh dat is dan idd wel vreemd. Ik zou dan als ouder even vragen of t goed is of m’n kind daar kan blijven als wij even ergens heen moeten.
Ja, ik ook. Maar ze laten dr wel vaker aan dr lot over. Is hier kind aan huis. Ze spelen zelden daar. Gaat ook regelmatig met ons mee naar bos, intratuin, binnenspeeltuin. Andersom gebeurt zoiets 1x per jaar ofzo.
Ik heb dat ook met een moeder van Ies’ haar school. Dat is hard werken man zo’n gesprek. Ik ben bekaf als ik met haar gesproken heb. Ze kan je ook zo 5 minuten (bij wijze van spreken) aan blijven kijken zonder iets te zeggen. En dan zit ik héél hard te bedenken wat ik kan zeggen om die stomme stilte maar niet te lang te laten duren.
Moet je eens voorstellen hoe het is als leerkracht van zulke ouders Dat je dan 10 of 15 minuten moet vullen tijdens een oudergesprek en er werkelijk niks uit komt. Afschuwelijk
De kat van onze buren komt speciaal naar onze tuin om uit onze kleine waterton te drinken. Terwijl hij thuis uiteraard gewoon vers water heeft staan.