Nou daar dacht ik dus aan, dat ik een jaar geleden dacht: volgend jaar is het vast beter Maar laten we het inderdaad maar gewoon positief bekijken
Dat een of ander snotjoch een nitraat (of wat het ook was) onder mijn auto probeerde te gooien. Kon net op tijd stoppen.
Dat ik echt niks weet voor N van Sinterklaas. Ik heb inmiddels maar sloffen op zijn lijstje gezet hoe inspiratieloos kan je zijn. Als ik het hem vraagt zegt ie alleen maar Xbox spellen en een PlayStation 4. Ik weet niet wat ie denkt maar deze Sinterklaas heeft geen geldboom En van papa mag er absoluut geen PlayStation het huis in
Mijn mond valt open van mijn supermarkt. Ze hebben ‘een stil uur’ geïntroduceerd. Autisten kunnen elke maandag van 14u tot 15u boodschappen doen. Het licht wordt gedempt, er is geen radio, geen omroepen, geen muziek, geen schoonmaakmachines. En mensen met ASS krijgen prioriteit bij de kassa en servicebalie. Dit in het kader van de maatschappij meer inclusief maken. Zo gaaf!!!
de supermarkt is open voor iedereen dus je mag gewoon boodschappen doen! Er zijn zoveel mensen die om allerlei redenen minder prikkels zouden willen ervaren tijdens het boodschappen doen
Nou dat zou het wel afsluiten he, nu nog corona krijgen Nee doe dat maar niet, vind het wel goed geweest zo.
Nou belachelijk Onze knul zou helemaal compleet over de flos zijn. Misschien doen ze dit vaker? Wat als jullie zelf wat gingen doen? Staat het kind aan de gesloten deur. Erg erg vreemd en heel sneu.