Dat wij dit weekend de verjaardag van mijn man vieren. Dat hij gisteren zei dat ik er maar gewoon cake voor moest bakken. Ik vanmorgen een gewone en een chocolade cake bakken en hij vervolgens binnen komt met 2 vlaaien
Dan ben je heel blij dat je niet nu bij mij op het schoolplein staat. In groep 3/4 hebben ze van die knijpdingen in hun schoen gekregen, maakt dus geluid als je erin knijpt. Ik hoop nu heel hard dat groep 4 waar m’n dochter in zit dit niet heeft gekregen, anders verdwijnt het heel snel in de prullenbak. Wat een ellende
Ik kijk liever naar zijn lijf Is wel lang geleden dat ik zijn programma keek. Vond het toen wel meevallen. Gewoon lekker enthousiast zeg maar.
Freek Vonk kan je type niet zijn of manier van praten niet aanstaan. Maar hij heeft wel passie voor zijn werk en voor dieren. Probeert de wereld een beetje beter te maken door natuurbescherming en voorlichting. Persoonlijk is mij dat veel meer waard en aantrekkelijker dan 'de standaard knappe mannen'. Mijn zoon was al dieren gek, maar freek heeft hem zeker gestimuleerd om nog bewuster met de natuur om te gaan. Mooi!
Ben ik wel met je eens. Van alle rolmodellen die een kind kan hebben vind ik Freek Vonk geen verkeerde. Heeft een universitaire studie afgerond, is gepromoveerd en heeft ontzettend passie voor zijn vak. Vind ik een stuk beter dan de meeste vloggers die vooral veel schreeuwen.
Haha nee die man is echt vreselijk maar ik hoop dat mijn kind naar hem blijft kijken en nooit over zal stappen op types als Enzo Knol en Dylan Haegens. Dat vind ik helemaal niet te doen
Ik wordt al knetter gek van t piepen van een lader in een stopcontact (ben ook de enige die t hoort...) of een zoemende TL balk. Active noise cancelling is idd heaven on earth, beste uitvinding in de historie. Bij de action heb ik destijds voor weinig een Denver BT 205 (of 207) gehaald (+-25,-) en die is eigenlijk al prima! Het is de enige methode dat ik kan werken in een kantoortuin want ik hoor werkelijk alles! Heb er laatst weer een gehaald voor mn man, geen Denver overigens (+-18,-). Maar je kan daarmee goed checken of t wat voor je is, niet iedereen kan tegen de druk ervan namelijk. (geeft een beetje tegendruk op je oren) Niet de oordopjes gebruiken maar echt over the ear. Geluidskwaliteit is prima maar spreken is waardeloos met die Denver, maar dat schijnt een kwaal van meerdere te zijn. Hij staat toch gekoppeld aan mn telefoon en op mn laptop staat een plantronics.
Ja die piep kan ik ook echt niet tegen. En ook andere kleine irritante geluidjes. Hoevaak ik al niet de batterijen uit een klok heb gesloopt bijvoorbeeld. Of iemand die 'hardop ademhaalt'. Vreselijk Of als mijn man ' savonds op de bank met zijn voeten over elkaar wrijft (heel irritant knisperig geluid) Eetgeluiden (chips tijdens de film mag alleen tijdens actiescenes) Het gezoem van ons ventilatiesysteem (heb de stekker er 10 haar terug uit getrokken . Zet wel een raam open) Verkeer. Anyway. Ik denk dat ik ook naar de action moet
Ik vind z'n programma's ook mooi, uiterlijk ook wel oké (hoef er tenslotte niks mee ) maar die stem stoort me wel
Zoek op Youtube eens Blippi op, dat vindt mn dochter nu helemaal fan-tas-tisch Hij heeft echt hele leuke dingen hoor, maar jemig je zou er maar mee getrouwd zijn daar wordt je toch een partij moe van
Maar het hoeft toch ook niet het één of het ander te zijn? Er hoeft toch niet gekozen te worden tussen óf knap qua uiterlijk, óf de wereld iets beter maken? Hij maakt hartstikke mooie programma’s maar zijn stem doet bij mij (en bij veel anderen ook zoals ik hier lees) wat pijn aan de oren. Kiezen hoeft niet; kan naast elkaar.