Ja dat dus! Is toch zo bijzonder. Ik had het laatst met die lichtjes voor Sint maarten. Bij intertoys een euro bij bol €10. Kom op zeg
Heb voor je gekeken hier in de omgeving maar helaas overal ‘niet op voorraad’. Anders had ik hem graag opgehaald…
Dat we met ons gezin in quarantaine zitten... En dat de afwasmachine het nu definitief heeft begeven. En dat het afwasmiddel op is En dat de appie pas zaterdag komt bezorgen
Is het geen galion? Ik heb er een in mijn pols en als die net even verkeerd zit doet het pijn. Ook buigen is onmogelijk tot op een zekere punt. Sterkte
Ken je niemand die in de buurt woont en die even wat afwasmiddel voor de deur wil zetten? Sterkte in ieder geval met de quarantaine!
Ja dat komt ook wel goed hoor. Irritantste is dat iedereen hier heel de dag afwas loopt te produceren en dus continu het aanrecht vol staat met zooi En dat die krengen gewoon gruwelijk duur zijn
Tijd voor een cursus "overleven zonder moderne techniek" voor je kids Als wij in quarantaine zouden zitten, zou ik waarschijnlijk na één dag al in een hoekje zitten huilen. Maar ik hoorde pas van iemand die die week heel actief had opgepakt om de kinderen te leren koken, wassen, poetsen, weet ik het allemaal. Van die dingen die elk kind eigenlijk wel zou moeten kunnen, maar waar het in de praktijk niet van komt. Die week konden ze geen kant op en was er verder weinig te doen, dus hoppa
Zo gooiden wij er zindelijkheidstraining in met de eerste lockdown, tja als je dan toch thuis zit. Dan maar nuttig gebruik van maken.
Dat onze zoon van 11 maar liefst 5 buisjes bloed moest prikken. Zijn weerstand is erg verzwakt en zijn astma speelt weer erg op. Hij groeit op min 3 lijn. Dus wou de arts heel veel dingen uitzoeken.
Ik ben geschrokken van een aantal klasgenoten van zoon. Wat ik op die ene ochtend heb gezien. Elkaar bewust pijn doen, duwen, dingen naar elkaars hoofd gooien, slaan. We hebben het hier over kleuters hè, 4 en 5 jarige. Ik heb nog nooit zo iets gezien.
Jawel, maar het gaat gewoon door of ze zijn gehaaid genoeg om het buiten het zicht van de leerkracht te doen. De leerkrachten zijn er mee bezig en de klas gaat een training krijgen, maar ik ben benieuwd of ze de aanstichters apart ook gaan aanpakken.
ja heeft hij ook idd. Loopt momenteel niet lekker. Zit in groep 8 maar vind hij ook vreselijk. Hij hoopt op poos thuis onderwijs.
Moeilijk, bij mijn dochter speelde dat toen, in groep 2 dat ook. Ze hebben er toen een andere leerkracht op gezet ( klas van 38 kleuters is ook eigenlijk niet te doen) wat al heel erg scheelde ( was een lieve maar ook zeer strenge juf). Maar het bleef wel rommelen ( vooral tussen een aantal jongens). Vanaf groep 3 zijn ze verdeelt in 2 aparte groepen en hebben ze de 4 jongens uit elkaar kunnen halen en keerde de rust weer terug.
Ik heb er 1!!! Iemand heeft voor me opgehaald! Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik krijg hem 't weekend. Dochter zal heel blij zijn! Toch fijn he dit forum!!