Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat je nu een melkopschuimer voor 55 euro kunt kopen en ze er bij vermelden dat het een black Friday deal is :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik drink geen koffie, misschien mis ik iets, maar ik kan me er gewoon niet zoveel bij voorstellen.

Philips Senseo Melkopschuimer - Capaciteit van 120 ml melk - Voor warm en koud schuim - Gemakkelijk schoon te maken - Melkschuim voor 2 cappuccinos - Antikleeflaag - Mintgroen - CA6500/10 https://www.amazon.nl/dp/B01MZAT0T1/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_QKYDMBDKJV9RH7NE0YAD

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Hoe oud is je zoontje?
    Anders zou ik je zoontje gewoon vertellen dat de buurman er niks van snapt/ beetje dom is ofzo..
    En dat de pieten daar helemaal geen tijd voor hebben omdat andere kindjes ook de schoen zetten.. in ieder geval een lulverhaal ophangen dat je buurman gewoon niet wijs is :roflmao:

Gewooniemand en Vero0504 vinden dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Deze https://www.nespresso.com/nl/nl/order/accessories/original/aeroccino-melkopschuimer-zwart had ik vorig jaar gratis bij mijn nespresso bestelling, dat is pas een echte black friday deal ;)
    Maar, ik snap je punt hoor, ik zou hem ook nooit hebben gekocht voor dat geld, vooral ook omdat ik mijn koffie zwart drink :roflmao:. Maar goed, dit soort melkopschuimers zijn dus wel echt zo duur (geen idee of dat ook geldt voor die uit je link)

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Hier was dat gedonder al in groep 1, blij dat in groep 1/2 mn dochter en dat mannetje uit elkaar zijn gehaald.

Nu is mn dochter ook geen heilige hoor, ze kan best wel bazig zijn en dat wordt niet altijd gewaardeerd, maar die twee zijn gewoon vuur en vuur bij elkaar.

Vind t alleen soms zo zielig, ze probeert aan te sluiten bij andere kindjes maar ze is de jongste in de groep en het kost dr echt moeite want zij is de enige 4 jarige tussen 5-6 jarigen. Van de week een meisje die ze echt heel hoog heeft zitten had een kinderfeestje en zij mocht niet komen, dat deed dr wel verdriet.

Zelf vond ze dat iedereen uit dr klas maar op haar feestje moest komen. Euj, dat gaat m gezien de nieuwsberichten niet worden...

Betwijfel of we uberhaupt een kinderfeestje doen, ik gun het haar wel maar verstandig vind ik t niet met ook dr broertje er straks bij en toch wil je ook niet dat ze "buiten de groep valt". Ugh...

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    1.99 bij de ikea zo'n roerdingetje op een batterijtje, maakt fantastisch schuim (vooral op volle melk of cappucino melk)

Neuzeke vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat goed!! Waar ben je geslaagd? :D

7. Chrystal86

Chrystal86 Bekend lid

13 mei 2020
    618
    672
    93
    Vrouw
    Dat hier de straat weer half blank staat omdat ze de brandkraan weer leeg laten lopen.
    Dan steken ze de slang in de dichtstbijzijnde put maar die is verstopt door bladeren dus loopt het water verder naar de volgende putten. Was 2 weken terug ook al een keer niet dat ze dan eerst die put schoonmaken.
    Hier door de straat fietsen ook best veel kinderen die na school gaan dus dan kan een blank staande straat ook nog gevaarlijk zijn.

De vorige keer wilde ik de gemeente bellen maar mijn man vond dat onzin, maar nu is hij toevallig een keer naar kantoor dus misschien dadelijk toch maar even bellen.
    Als niemand het doorgeeft wordt er zeker niks mee gedaan.

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Ja gewoon bellen dan gaan ze er vaak snel mee aanslag!

Chrystal86 vindt dit leuk.
  9. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    1,5 jaar oud zijn en nu al in de terrible 2 fase zitten. "Ik ben nog geen 2 maar ik zeg nu alvast nee."
    Zoveel woede en boze buien de laatste week. Als het mevrouw niet aanstaat ontploft ze.
    Vanmorgen had ik zomaar het lef om haar luier aan te willen doen terwijl madame een pluisje tussen haar tenen wilde weghalen. Dat werd dragonball Z supersayan... en 10 minuten later durfde ik haar zomaar een speeltje aan te bieden. *poef*
    Ik had gehoopt nog even te hebben maar bij deze kleine niet hoor :rolleyes:

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    De Toychamp in Zwolle had nog liggen. Dus erg fijn!

Malbec vindt dit leuk.
  11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Herkenbaar, mijn dochter zit nu op de middelbare maar is op de basisschool ( van groep 1 t/m groep 8 3x op een kinderfeestje uitgenodigd. Tja het is dame die geen blad voor de mond neemt ;). Maar op school lag ze wel altijd goed in de groep maar schijnbaar had ze ( en nog steeds hoor) niet zoveel behoefte aan haar klasgenoten buiten school

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik vind dit altijd zo bijzonder dat als één helft van een stel iets onzin vindt en de ander niet, dat het (in dit geval bellen naar de gemeente) niet wordt gedaan. Maar dan wel gaan bellen als de ander niet thuis is. Dat kan toch ook gewoon als de één ook thuis is? Wat is dat toch?

Axia, Nellie4, TotalBella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb het even opgezocht ik heb op mijn beide handen en voeten een bult, maar dit is vroeger toen ik klein was al eens onderzocht (omdat ik er problemen met schoenen mee had) en bleek een uitstulping van mijn bot te zijn, kpn het weg laten halen maar was een grote kans dat het terug zou komen (zo vertelde mijn moeder, want kan mij er niks van herinneren). Omdat ik diezelfde knobbels ook op mijn handen had zijn die toen ook onderzocht. En er zijn geen andere knobbels bijgekomen. Maar misschien dat ze dat bij die echo kunnen zien?

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.191
    23.277
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Volgens mij kunnen ze en ganglion wel op een echo zien ja.

15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ah fijn, dan hoop ik dat die echo toch op enigszins korte termijn kan.

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Jemig wat een pech!! Ze weten dus niet waarom dit zo is? Wanneer krijg je de uitslag?

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wij hebben sinds augustus al gedoe met onze stucadoor :rolleyes: Stucen was prima, maar het verven van de woonkamer is echt verschrikkelijk gedaan. Hij had steeds geen tijd, kreeg een appje dat het volgende week wel lukt. In 1 dag, want 'het waren maar een paar plekjes'. WTF?! Er moeten gewoon 3 muren helemaal geschuurd worden en opnieuw in de verf (heeft hij zelf ook gezegd in augustus bij inspectie), dat lukt nooit in 1 dag, en nu zeg je dit?! En; wie gaat alles van de muren halen incl de kachel? Waar moet ik blijven met de kinderen? Wie gaat die t*fusbende weer schoonmaken na het schuren?
    Dus wij hebben vriendelijk bedankt. Het komt ons nu niet uit en om eerlijk te zijn heb ik er helemaal geen zin meer in.
    En nu wil hij dat we 50% van de rekening gaan betalen :rolleyes:
    Het is maar goed dat man met hem heeft gebeld, want ik ben in staat om helemaal te flippen. En dat heb ik echt nog nooit gedaan, tegen niemand :$

18. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Dat is veel. Succes met wachten op de uitslag. Spannend.

19. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Heb ik ook gedaan. Zodra ik me beter voelde meteen dit opgepakt en nu is ze al bijna een maand dag en nacht zindelijk. Ze zat er al tegenaan te hikken en kon nu mooi doorzetten.

Vero0504 vindt dit leuk.
  20. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Mijn man werkt in de bouw en heeft vaak klusjes bij mensen thuis.
    Hij heeft nu een klusje bij oudere mensen voor een aanbouw maar hij mag absoluut niet binnen komen. Hij komt thuis voor koffie en om naar de wc te gaan. Bang voor corona zal het niet zijn want ze komen regelmatig kijken bij hem en hijgen dan nog net niet in zijn nek.
    Blijf me verbazen dat mensen niet zo goed zijn voor werkmannen. Hier zorg ik altijd voor eten of drinken als er werkmannen over de vloer komen.

Deel Deze Pagina