Heb zitten discussiëren en het blijkt dat ze dit willen als andere manier van stimulans. Als ze nu een bonus geven en ze stoppen tijdens de zwangerschap zou dat geld na de zwangerschap niet op gaan aan medische kosten zoals astma of bronchitis. Dus als je zo kijkt dan is dit goedkoper en beter voor het kind.
Ik blijf het bizar vinden dat dit zou werken. Zegt in mijn ogen echt heeeel veel over deze vrouwen en hun geschiktheid voor de rol als moeder. Ik hoop dat ze dan ook meteen extra toezicht krijgen na de bevalling. Maar goed, het blijkt vaker dat iedere debiel een kind kan krijgen als de natuur meewerkt.
Dat zou je denken maar dat lukte mij ook niet. We waren niet gericht bezig, wel wist ik dat het zou kunnen gebeuren. Toch lukte het mij niet om minder dan 10 sigaretten op een dag te roken. Ik ben namelijk verslaafd... Toen ik de positieve test in handen had heeft het nog een week geduurd en toen was ik gelukkig helemaal gestopt. Maar niet voor mijzelf, voor de baby (en als ik eerlijk ben de angst op een kindje met problemen later...). Daarom rook ik nu weer.. Zodra de borstvoeding klaar was... rookte ik weer. Ik krijg nu overigens hulp. Ga eindelijk de stap zetten want het lukt dus niet alleen xD... Edit : overigens zou geld mij ook niet overhalen om te stoppen. Weet niet wie dat bedacht heeft xD...
Wat knap! Niet roken is voor jou als je kind natuurlijk beter maar je bent wel bewust bezig en je hebt hulp gezocht. Niemand zal zeggen dat het makkelijk is maar je hebt de stap gezet, ik hoop echt dat als je hulp hebt het ook gaat lukken! Betreft het geld nee ik geloof je ook als je zegt dat het je niet over zou halen want jij hebt die stap al gezet! Blijven doorzetten! (Mijn tante kreeg een hele slechte diagnose en moest stoppen, ook die rookt niet meer. Ze heeft een deel van de longen niet meer, ze zou aan de zuurstof zitten maar wonder boven wonder geeft zelf aan ik heb nog nooit zoveel zuurstof gehad. Ze is ook nooit meer begonnen) Blijven praten als je het moeilijk hebt. Net als elke verslaving is het zwaar en heb je terugslagen. Maar met die insteek van nu ga je het wel redden
Het valt te proberen, als je kijkt naar kindjes die te vroeg geboren worden, asma hebben of leerproblemen is het in ieder geval de moeite waard om te kijken of dit werkt. Ik verwacht er trouwens niet teveel van want als ze dit niet met begeleiding doen acht ik de kans niet groot dat dit vol te houden is. Als ze dan net zoals ons een reflux baby hebben waardoor je de eerste weken ongeveer 4 uur per nacht slaapt kan ik me voorstellen dat de stress toe slaat en ze terug vallen op nare gewoontes.
Mijn mond viel open vandaag, omdat een vriendin vertelde dat ze de surprise die haar dochter vorig jaar had gekregen op school.. deze week verkocht had op marktplaats voor 15€… Zowel van koper als verkoper echt heel apart
Dat mijn 3e kind nu al vanaf 4 uur vanmiddag tot nu aan onder dit kussentje heeft gelegen. Af en toe hoor je een miauw en dan sprinten de kindjes erheen om hem een snoepje of een stokje te geven. Ik vroeg wie dat gedaan had en Luc zei: ‘mij daan! Elmi kus’ Hij vindt het nog goed ook dat beest ❤️ Toen zei Luc: ‘Elmi koud ander hoor’ en hij keek me aan alsof ik normaliter m’n poes mishandel
Een vriendin van mij (uit de UK) stond vanmiddag bij het stoplicht achter deze auto. Niets mis mee, tot je naar het emailadres kijkt. Echt, hoe dan?! Die Engelsen worden steeds gekker haha.
Dat ik raar naar ons oudste kind zat te kijken... wat is er toch anders aan hem? En in de avond viel t kwartje.... hij bleek zelf zijn haar te hebben geknipt. Hele voorlok is weg
Oh no! Zo kwam ik ook een keer thuis na een dag werken, had mijn dochter de voorste helft van haar hoofd bijna gemillimeterd. Mijn man was de hele dag thuis maar had niets door gehad, hoe dan?! Echt ik kon wel janken toen ik het zag. Hopen dat het snel weer aangroeit bij je zoon en dat hij niet voor gek loopt!
Ik snap het wel. Wij zijn echt geen knutselaars, totaal niet creatief. Hebben er ook echt een hekel aan. Als ik er 1 kon kopen voor 15 euro en er vanaf kon zijn....graag!!! Heb onze suprise ook wel eens geruild met een vriendin. Beetje aangepast het jaar erop en we waren beiden gered van het leed wat knutselen heet.
Wat is er gek aan dan? Ja de naam Hiscock is wat apart maar blijkbaar komt die naam gewoon voor, kan die man ook niets aan doen
Mijn neefje (toen 3) was een poosje boven bij m’n ouders en het was verdacht stil vonden we. Toen ie naar beneden kwam, had ie z’n hele haar geknipt. Allemaal plukken eruit. M’n zus zag hem, begon te huilen en toen schreeuwde ze: hahahahahaha, ‘bel de kapper. Ze moeten hierheen komen!!!’ Dat vonden we wel wat ver gaan, dus heb ik m’n neefje en m’n zus in de auto gegooid en zijn we naar de kapper gereden. Die overigens stiekem heel erg moest lachen
Dat had ik vorig jaar met mijn dochter. Die vond het zo vervelend dat een haarlok steeds voor haar ogen viel en had het dus maar afgeknipt. Heeft geloof ik een week geduurd voor ik het door had.
Ik verbaas me soms over bepaalde situaties bij mensen thuis. Bij niemand is het perfect, je partner is nooit helemaal perfect en er zullen altijd wel een keer wat irritaties zijn. Maar ik snap nooit zo goed hoe het kan dat iemand in een relatie/huwelijk zit waarvan de partner blijkbaar zo'n vreselijk persoon is zonder dat de ander dat weet. Het is geen verwijt maar ik ben daar oprecht benieuwd naar. Ik kan begrijpen dat het in bepaalde situaties afwachten is, zoals bij ons. Ik raakte in verwachting toen we elkaar net 3 maanden kenden. Gelukkig is dat goed uitgepakt en zijn we dit jaar 9 jaar samen (en gelukkig!) maar meestal leer je toch iemand kennen. Je leert dan toch dat de ander egoïstisch is, alleen aan zichzelf denkt, een narcist is of er bepaalde ideeën op nahoud (zoals bv de vrouw die alles maar moet doen) Dat soort dingen zitten er toch al in bij iemand dus dan weet je toch waar je instapt ipv achteraf ongelukkig zijn omdat die persoon zo is.
Ik was zo'n kind dat gezellig een ommetje deed met een kinderschaar (zo'n plastic ding met ijzer) eindstand mm haar hahaha. Leek wel een jongen
Klopt, ik ben al bezig met onderhandelen voor een vacature voor jou. Want een mail adres als Iertjeandhercock@... is toch veel mooier dan iets met jeugdzorg.