Te erg gewoon, had het hier aardig op de rit allemaal, komt zaterdag mijn zwager binnen, had een noodreparatie moeten uitvoeren bij een koekjesfabriek , hij had daar koekjes meegekregen en kwam de helft even langsbrengen ( 12 rollen met koekjes ). Weet wat ik de komende weken niet hoef te halen.
Ik denk dat er heel veel studiedagen zijn vandaag en dat iedereen dacht: ah een studiedag, dan is het niet zo druk in de Efteling.
Hier zijn de kinderen inderdaad ook vrij en in België komt de Sint op 6 december toch? Dus daar zullen inderdaad ook een hoop kindjes zijn die vrij hebben..
Maar “ontploffen”, “pislink”, “stoom uit de oren”, omdat er dus meer chocola in de kast komt te liggen? Ik snap het nog steeds niet helemaal, geloof ik…
Wat balen! Vorige week maandag was het zoooo rustig. Het was dan ook wel gigantisch rot weer, dat stond er dan weer tegenover… Alsnog veel plezier!
Ik gooi het standaard ergens achter in de kast als ik te veel heb. Komt vanzelf wel weer te voorschijn, nou ja vanzelf met behulp van kinderen Ik ga daar niet boos om worden. Ik vind alleen mezelf op dit moment dom, ik heb nu al kerstchocolade, terwijl er nog 2 kerstpakketten komen. Eten wij eind januari nog kerst chocolade
Als je man ‘sorry’ zegt, maar je dat eigenlijk (ook) een beetje zelf had moeten doen Wat is dus ook heb gedaan… @Malbec
Want jij vind het wel een goed idee om je kinderen ieder 2 letters van 200 gram op 1 avond cadeau te doen. Naast dus alles wat ze al hadden liggen. En die letters eirdrn op naam gegeven, dus daar mag dan ook verder niemand aankomen he . Daarbij. Ik regel ieyd. Jij weet dat het geregeld is. Waarom zou je dan daar overheen moeten gaan? Maar hé... ik heb ik niet gezegd dat het een zaak van levensbelang is. Gewoon ern voorbeeld van hoe je in een stresssituatie in je hoofd Jan ontploffen. En omdat je weet dat het geen wereldbank is op dat moment je mond houden. Om het later uit te praten. Pfff. Heb ik ook nog half zp over me heen omdat ik mijn kinderen niet wil vet mesten
Je hoeft het niet zo zwaar op te vatten, zo is het ook helemaal niet bedoelt Ik vraag me alleen of waarom je naar eigen zeggen erg boos kan worden omdat je man (extra) chocoladeletters haalt. Zeker nadat je in je vorige post als reden opgeeft dat de kasten al uitpuilen en jijzelf niet van de chocola kan afblijven (snap ik goed, overigens, niet goed voor de lijn deze periode ). Dus nee, kinderen “vetmesten” ben ik zelf ook geen voorstander van, maar daar ging het net ook helemaal niet over. Maar nogmaals: zo zwaar opvatten is niet nodig, ik ben niet “half ZP” en ik val nergens over, probeerde het te begrijpen
Ik snap het wel. Het is vaak de welbekende druppel En als er iets (of veel) dan even tegenzit, dan valt het gewoon niet lekker. Ik maak me ook weleens druk om iets waarvan een ander zegt —-> Maar ja. Andersom gaat die ook weleens op. Ik had van het weekend ook een situatie waarvan ik nu denk —-> Maar 4 kinderen in huis, veel te druk op werk gehad én overwerkt, tjaaa Laat los, laat gaan ❣️
Wij zijn gek op chocolade en ja wel met mate wand die stomme pukkels komen er dan aan als ik 3 dagen achter elkaar eet hahaha. Maar te veel is ook niet goed maar miss kun je een schoenen of iets wat daar op lijkt kopen voor elk kind en daar mogen ze dan wat uit zoeken waneer het uitdeelden is. EN adem in en uit is het al pasen verheug me op de eitjes.
En bedankt, ben hormonaal, lees kerstchocola, denk o ja, gevulde musketkransjes, zo lekker, snel kijken of de albert heijn ze al heeft, en ja hoor, in mijn bestelling….
Lekker toch? Hier hebben we nog een grote bak Sint Maarten snoep staan, en nu van het schoen zetten/Sinterklaas vieren ook mega veel chocola en pepernoten. Voorlopig hoef ik niks te kopen.
We hebben nu chocolade maar dat is dan in plaats van het koekje na schooltijd. Zo valt dat best mee. Overigens is hij 7 en heel goed in delen
Wij doen nu ook het gekregen chocolade ipv een koekje. Had je niet de harten chocolade kunnen doorschuiven naar kerst oid, @Mamafiets ? Ik heb weer eens veel te veel gekocht voor sinterklaas, dus wrsch eten we de komende 3 maanden nog pepernoten en chocolade munten
Ik zag alleen maar korte wachttijden elke keer op de app door de week. Dus ik dacht nu kan het wel, zal iets drukker zijn ivm het weekend er voor maar zo erg nee. We hebben 6 attracties gehad. Villa Volta was verschrikkelijk lang, langer dan dat er stond. En daarna de parking af. Wat een drama, niemand gunt een ander de ruimte. Op een gegeven moment maar de ruimte gepakt. Worden mensen nog pissig. Maar we hebben het wel leuk gehad. Is voor ons de zoveelste keer in een paar jaar tijd maar voor mijn zwager de eerste keer als volwassene. Had wel graag meer gedaan.