Mijn meisje houdt niet van winkelen, of samen film kijken. Dat is een rouwdouwer, altijd in beweging, hutten bouwen. Heeft dr tanden kapot gevallen, ontelbare tanden door dr lip, altijd blauwe plekken en een sleutelbeen gebroken met te hard steppen. Dus zo kan het ook
Van mezelf, haha, ik ben net overgestapt van zorgverzekeringen voor het eerst in 100 jaar en ik heb er buikpijn van. Ik hou niet van verandering!
Van mijn reactie op de zelftest van oudste gisteravond. Oudste deed de test. Vroeg mij om na kwartier de uitslag te kijken, want hij ging leren voor proefwerk. Ok prima. Kwartiertje later kijk ik naar die test. ZIE IK 2 STREPEN Bril op. Test in het licht houden. Oef... die ene streep was een schaduw
Hahaha ooh ik ben ff een beelddenker zie jou heel relaxed naar de test lopen, 2 strepen. Die bril zoeken, rennen naar het licht
Ooh heeerlijk! Haha, doet me denken aan mezelf vroeger. Het geslacht zegt inderdaad niet zoveel, dus ik hoef niet meteen in paniek te raken als het een meisje blijkt te zijn.
Dat mijn kleine man vanacht opeens weer super ziek geworden is. Zijn luchtpijp lijkt weer een dicht geknepen rietje. Ondanks zijn onderhouds antibiotica dus ipv een bacterie weer een virus die hem parten speelt. Ondanks paracetamol blijft hij op de 38 hangen. Heb de afspraak dat ik naar 3 dagen koorts het Sophia moet bellen. Had zo gehoopt dat het met onderhouds antibiotica beter zou gaan.
Gaat het sinds Augustus eindelijk wat beter met mijn dochter tav onze emigratie. Eindelijk wat vriendinnen en een fijne docent waar ze haar ei kwijt kan. Gaan en haar fijne docent en een goede vriendin in de zomer verhuizen. Aaaargh. Dus mijn kind zeurt weer de hele dag om NL.
Mijn man heeft een keer 2e graads brandwonden gehad bij zijn lip door een steekvlam bij het aanmaken van de bbq (een kennis vond het lollig om er spiritus op te spuiten ). Hij heeft toen ook vaseline gesmeerd en uiteindelijk heeft hij antibiotica zalf gekregen. Zag er eerst verschrikkelijk uit maar na een paar dagen was het al veel beter. Nu zie je er niks meer van.
Ben echt wel pisnijdig. Man is zojuist positief getest op corona. Ik kreeg een mail dat mijn uitslag bekend is. Na het inloggen kreeg ik te zien dat ik niet heb getest. En er dus geen uitslag is. Test dus niet aangemeld. En nu weet ik niks en heb ik een bloedneus van die test én hoofdpijn. Bedankt. Grrr
Er staat in de mail dat het 15min kan duren voordat je de uitslag ziet, zou dat het niet kunnen zijn?
De tweede afspraak (over 5 dagen) staat wel ingepland. Ik ga dan pas weer. Ik ga absoluut niet nog eens extra. Het doet zo akelig pijn. Bah. Ben nu natuurlijk zenuwachtig wat mijn uitslag is, vooral omdat ik hoofdpijn krijg. Wat mijn man dus ook heeft.
Heb vandaag mijn booster vaccin kunnen ophalen, 30 min enkele reis voor moeten rijden. Was erg druk moest zelfs buiten in de kou in de rij wachten. Ik snap niet waarom de prik locatie hier in de buurt (5min afstand) volgende week sluit en geen booster vaccins zet. Ik voorzie dat er dan heel veel mensen geen booster gaan halen. Betekend dus dat ik met al mijn clienten straks anderhalf uur per keer kwijt ben om te zorgen dat ze een booster vaccin krijgen. Zij hebben zelf de financiele middelen niet om er te komen. De locatie hier in de buurt hadden ze allemaal per fiets kunnen bereiken als die open was gebleven.
Dat vandaag weer eens bleek hoe makkelijk ik thuis kan werken met Ies erbij. Ze heeft buikgriep en leek vanmorgen wel de exorcist Gelukkig had ik geen afspraken die niet in Teams konden, maar wel een paar belangrijke. C moest echt buiten de deur werken: zat de hele dag op de rechtbank. Ik zat op zolder terwijl ik haar hoorde overgeven (ze lag met een teiltje in bed tablet te kijken) een paar keer maar kon niet weglopen uit gesprekken. Zo sneu. Ik heb de laatste 2 uurtjes maar vrij genomen om lekker bij haar te kunnen zijn. Zijn we samen even fijn in bad geweest en hebben we op de bank een filmpje gekeken onder een dekentje. Maar ik zei wel tegen C toen hij thuiskwam met Luc, dat het (als ze gezond is) al geen enkel probleem is om haar erbij te hebben bij het werken, maar nu blijk ik dus ook goed te kunnen werken als ze echt beroerd is. Ik ben hartstikke trots op haar! Tijdens het werken belde er een collega op en ik hoorde alleen maar: ‘stop! Niet doen. Nee je mag geen tablet kijken. Haal die kat daar weg. Mama is even aan het bellen ja! Stop! Ik heb wijselijk m’n mond dichtgehouden