Waar valt jouw mond van open? Deel 9

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan93

Maan93 Niet meer actief

Wij nemen nooooooooooiiiit een kat.... Wat loopt er door ons huis heen op dit moment......

Bijgevoegde bestanden:

GroeneBomen, Luna86, Nougat en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.632
    31.145
    113
    Vrouw
    Zo heeft mijn voormalige baas het gepresteerd om nadat ik alweer ruim ern maand aan het werk was te vragen of ze op kraamvisite mocht komen.
    En nog op een werkdag ook :roflmao:

Heb gezegd dat ik niet kon omdat ik op fie dag werk :rolleyes:

Nellie4, Philou, smax en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Dat ik mijn beste vriendin (en collega) zo blij heb gemaakt. Ik was er echt ietwat geëmotioneerd door.
    Ik heb 2 maanden geleden een truitje gekocht dat, laten we eerlijk zeggen :p heel goed staat bij m’n huidskleur. Ik kwam er mee binnenstappen op kantoor en haar mond viel er open van hoe leuk ze het vond.
    Ik meteen naar Norah, maar ze hadden heel lang haar maat niet. Tot afgelopen maandag. Ik heb maat 40 en zij maar 48 en ik vond er nog eentje achteraf in een rek. Dinsdag was het zover. Ik had er echt naar uitgekeken om hem te geven. Bleek ook toen ik dinsdag op kantoor kwam dat ze de dag ervoor (mijn vaste vrije dag) een enorme crisis voor me had opgepakt in een zaak van me. Dubbel zo leuk dus.
    Wat was ze blij! Gister kerstborrel gehad en afgesproken dat we hem beiden zouden dragen. Zulke leuke reacties van iedereen!
    We noemen het nu bedrijfskleding van onze GI 2022 :D:roflmao:
    Fotootje erbij maar ivm privacy, even een smiley over onze hoofden. Mijn hoofd hebben jullie zo vaak gezien :p maar we staan wel heel dicht bij elkaar :)
    Het enige nadeel dat ik aan de foto vind en dat zei ik ook tegen haar waardoor ze dubbel klapte van het lachen, is dat ik net zo dik als zij lijk op die foto met 4(!) maten verschil. ‘Je moet je pose rocken girl, want je bent Antiliaan of niet’ zegt ze altijd gekscherend.
    ‘Luv you too’ zeg ik dan’
    Beiden trouwens eergisteren negatief getest :D

Bijgevoegde bestanden:

GroeneBomen, Philou, Lola1982 en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Van mijn dochter haar wimpers. Ze wilde wat mascara op doen voor het kerstontbijt en dat vond ik goed. Maar nu lijkt het net of ze nepwimpers op geplakt heeft :rolleyes::roflmao:. Ze heeft het trouwens zelf gedaan.

GroeneBomen, Philou, Lola1982 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Echt mooi die wimpers. Tenminste: dat lange. Luc heeft het ook. Maar ja, die gaat denk ik geen mascara gebruiken later.
    Ik heb het ook. Mensen vragen altijd of m’n wimpers echt zijn.
    En of ik kleurlenzen in heb :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Ik kijk maar een beetje naar beneden vandaag :roflmao::rolleyes::eek:

Bijgevoegde bestanden:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

N heeft ook van die gigantische wimpers.
    Krijg er ook altijd reacties over van vrouwen dat het zo oneerlijk is :p

Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Is beter dan mijn zoon, die wilde graag lenzen, dat mocht. Alles geregeld, laten checken en aangeschaft, heeft hij last van zijn ooie prachtige lange wimpers en heeft hij zijn wimpers afgeknipt :eek::confused:.

Gelukkig zijn ze wel weer terug gegroeid

Zeebra, Sjalleke, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Sorry maar dit is echt grappig, kan me voorstellen dat je bent geschrokken.

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Mijn bazin presteerde het om niet op te komen dagen op kraamvisite terwijl we hadden afgesproken.

Sado vindt dit leuk.
  11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn baas kwam op kraamvisite om daarna tegen een collega te klagen over de rommel in mijn huis. Tweede kind, beide kinderen thuis en babyzoon sliep gewoon bijna niet en ik dus ook niet, dus huishouden was inderdaad niet mijn topprioriteit. Ik was allang blij als we de dag door waren gekomen.

Zeebra, Philou, Syane en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik krijg maandenlang elke week wel kraamvisite. Ik snap ook niet dat mensen tijd hebben om al die mensen in de eerste weken te zien.

13. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Schoftig. Daar heb je wel wat van gezegd hoop ik?

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.135
    17.154
    113
    Ik heb in de eerste plaats al geen zin in kraamvisite, liep ook niet zo’n storm bij alle 3 (zeker bij de jongste niet ivm Corona)
    Snap ook nooit zo goed dat mensen waar je normaal niet of nauwelijks contact mee hebt opeens wel willen komen als er een baby bij is :p

Zeebra en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het was een nogal vreselijke leidinggevende, uiteindelijk is ze ontslagen, maar dat heeft veel moeite gekost vanuit het bedrijf en toen waren er al wat mensen weggegaan of ziek thuis gebleven uit angst voor haar.

16. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hoe heb je bedankt voor die kraamvisite? Mezelf kennende zou ik daar heel veel moeite mee hebben (als in: bang om iemand te beledigen ofzo) als iemand me vraagt om langs te komen haha.

17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

:eek::eek::eek: Had hij ze heel kort geknipt?

18. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat een huis hier 2 straten verderop zonnenpanelen heeft laten leggen.
    Niet zozeer die zonnenpanelen laten mijn kaak op de grond vallen.
    Wel het aantal.
    Een huis van 85m2 (wij wonen in hetzelfde soort huis) met 24!! Panelen op het dak.
    Gaan ze stroom opwekken voor de hele straat ofzo? :o:

Axia, Kolibrie2, pluk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.392
    17.333
    113
    Ach, kan erger. Mijn schoonzus eb zwager lopen nog 2 kinderen achter. Kleuter wordt 5 in januari :rolleyes:

Sado, owly en femkes vinden dit leuk.
  20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    Toen ik zojuist naar de bakker ging en 2 medewerksters buiten stonden te roken, mij naar binnen zagen gaan, maar vooral geen aanstalten maakten om naar binnen te gaan en mij te helpen. Ik heb zeker 5 minuten met m'n kerststol bij de toonbank gestaan.

Achteraf had ik ze misschien op aan moeten spreken, dat het niet zo klantvriendelijk is.

Deel Deze Pagina