Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    Ergeren :o:

Ysabella en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Had baby ook een helm op?

Nee flauw.. Erg onverantwoord om je baby in de draagzak op de scooter mee te nemen.

Marbloempje, Ysabella, Tannie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Echt he... Ik ken ook een moeder die hele verhalen heeft over lang voeden, samen slapen, veel dragen, geen suiker, thuisblijfmoederen, verantwoord knutselen ipv tv kijken, tweetalig opvoeden en blablabla.... en die met haar kind in de draagdoek op de scooter stapt

Sindsdien weet ik 100% zeker dat écht niemand perfect is :roflmao:

Marbloempje, Syane, Ysabella en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dank u wel ;):D

5. tuc

tuc Niet meer actief

Serieus? Dus ze mogen gewoon bestek wegkletteren? Dat is echt opvoeding hoor. Zuinig met spullen omgaan. Hoe jij hierop reageert met jouw kinderen is van grote invloed op hoe zij dat weer doorgeven aan hun kinderen.

Lisa280887 en Ysabella vinden dit leuk.
  6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Hoe mensen sommige woorden schrijven, net las ik ergens feaun (ipv föhn)!!!:eek: Hoe bedenk je dat!

Marbloempje, Ysabella, hummeltje5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Oeh! Welk topic :o:

Ysabella en hummeltje5 vinden dit leuk.
  8. ColaLight1

ColaLight1 Niet meer actief

Nou bijv akkefietjes onderling in werkgroepjes op school, wat dan niet normaal kan worden uitgesproken, maar meteen op ruzie uitloopt. :eek:

Of dat geroddel over elkaar, de ene dag zijn het beste vriendinnen en de andere dag roddelen ze over elkaar. Om 2 dagen later weer "besties" te zijn o_O echt ik snap daar helemaal niks van.

Ysabella, hummeltje5, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Op facebook...niet hier op het forum.

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik krijg net een email ,wel aan mij gericht maar ik word "moeder van" genoemd....ik ben niet alleen maar "moeder van" hoor!
    En mijn mond viel open van een internationale webshop die op zondag gewoon "gesloten" is, dat is toch niet meer van deze tijd!

11. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    :D

Erg hè!! Dan denk ik hoe dan? Waarom is dit dan toch nodig?

Daarom zorg ik dat ik niet te lang op het schoolplein hoef te wachten zodat ik mij hier niet druk om hoef te maken omdat ik dan niet de kans krijg om deze taferelen op te merken.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. ColaLight1

Haha ja heel verstandig :roflmao: Alleen ben ik zelf aardig actief op school (klassenmoeder, OR) waar ik dus heel wat geroddel hoor :o: Ik doe altijd net of ik het niet hoor, maar met momenten heb ik wel eens spijt dat ik me heb opgegeven. :eek: Ik heb er echt zo'n hekel aan.
    En dan vooral die mensen die zo gemeen roddelen over bepaalde mensen en dan de volgende dag zijn het weer beste vriendinnen.
    :confused: Dus daar valt mijn mond dus van open.
    Ik neem het maar met een korreltje zout, maar vind het met momenten wel een echte tegenvaller dat mensen zo onvolwassen met elkaar om gaan.

13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Het blijven vrouwen onderling, ze praten over elkaar, en als degene er aankomt doen ze heeeeeel enthousiast en aardig terwijl ze daarvoor nog commetaar hadden op bv uiterlijk ect... vreselijk niet alleen op scholen hoor, ik werkte altijd liever met een mannelijke leidinggevende boven me dan een vrouw..

Ysabella en hummeltje5 vinden dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.511
    13.799
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier ook (3,5 en 1,5).
    Doorgaans weten ze exact welk product in welke afvalbak hoort, al moet de jongste soms nog wel bijgestuurd worden.

15. ColaLight1

Ja dat is ook zeker zo hoor, maar ik heb daar gewoon een gruwelijke hekel aan. Wat dat betreft zijn mannen een stuk makkelijker in de omgang inderdaad.

Marbloempje, Iertje81, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Natuurlijk ben je meer dan moeder van. Ik ben de eerste die dit vooraan keihard sta te roepen altijd. Vooral in de context mbt logeren van kinderen :p
    Maar als er een brief komt van het kdv of school kan het mij niet zo veel schelen. Ten eerste omdat ik trots ben op dat ‘moeder van’ (8 jaar geprobeerd kinderen te krijgen) en ten tweede, ik snap die scholen/kdv wel. Je hebt tegenwoordig niet altijd dezelfde achternaam van het kind ivm niet getrouwd zijn oid.:oops:

Marbloempje, Ysabella, sannever en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    School stuurt hier ook alles met "aan de ouder(s)/verzorger(s) van ... "

18. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Ja, maar het wordt zo lang als ze moeten schrijven: "Beste moeder van X, echtgenote van Y, dochter van Z en A, beste vriendin van C,..."

:roflmao:

Sorry, flauw grapje;)
    Maar ik snap dat scholen en kinderdagverblijven, sportclubs,... dat doen. Ze kunnen toch niet alle namen van mama's en papa's ook nog onthouden?
    Of bedoel je het anders?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waaah zo een ken ik ook . Precies hetzelfde. Niet willen inenten, het liefst emigreren naar zweden en daar compleet onafhankelijk leven.
    Zie ik haar rijden in de auto met haar kleinste in een draagzak. Echt WTF

Marbloempje, Iertje81, Ysabella en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.511
    13.799
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Gelukkig nog héél even een ver-van-mn-bed show!

Deel Deze Pagina