Dat snap ik helemaal.. dat is bij mij ook de reden dat ik soms twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Oh ja die hebben wij ook een aantal op school, van overdreven vriendelijk doen, tot negeren. Ik snap daar echt helemaal niks van. Zal het ook nooit begrijpen. Vreemde mensen
Ik snap echt niet dat mensen zo vallen over een webshop die op zondag dicht is vanuit religieuze redenen, en niet staan te rellen voor de deur van een willekeurige winkel/horecagelegenheid die bijv. op maandag de deuren gesloten houd om non-religieuze reden Ik doe op zondag ook niks voor mijn bedrijf. Is mijn vrije dag, klaar. Als je het er niet mee eens bent en persé op zondag dat babyartikel wil bestellen ga je naar www.eenanderewinkel.nl, of wacht je 24u
Ik zit ook bij de OR en ben klassenmoeder, maar ik erger me ook aan dat hele kliekjesgebeuren. Er zitten ook "normale" moeders bij, maar ook wel een aantal die zich beter voelen dan de rest omdat ze alle vrije tijd in school stoppen en zo'n beetje bij het interieur horen. (En denken dat ze onmisbaar zijn) Als ik als klassenouder hulpouders moet regelen, dan vraag ik ook expres hele verschillende ouders (en dus niet degene met de grootste mond) Maar ik snap goed de afkeer tegen het OR kliekje..
Dat soort mensen kan ik ook helemaal niks mee. Had dat een tijd terug met voetbal. Sta een praatje te houden met een van de moeders bij de training. Komt een andere aanlopen. Draait ze zich letterlijk naar die andere vrouw om (rug naar mij) en begint te kletsen. Ik bestond niet meer. Ben weggelopen en heb haar nooit meer aangekeken. Bekijk het lekker. Op het plein houd ik me afzijdig. Is me ook te druk daar. Kan daar slecht tegen Alleen de luizenclub heb ik goed contact mee.
Nou echt he! Geen manieren net alsof je niet interessant genoeg bent of er niet toe doet. Dat is ook al zoiets waar ik echt niet tegen kan. (Weer iets anders hoor, maar in hetzelfde straatje van geen manieren) Als je in gesprek bent met iemand waar meerdere mensen aanwezig zijn, bijv een verjaardag, en dat diegene ineens antwoord geeft op iemand anders met een heel ander onderwerp. Ze luisteren dan dus helemaal niet..
Ik zat er serieus over na te denken me tzt. aan te melden bij de MR als onze oudste op de basisschool zit, maar als ik dit soort opmerkingen lees krab ik me nog wel even een keer of 2 extra op m'n hoofd...
Haha, gewoon doen hoor. Het was niet generaliserend bedoeld, meer even spuwen over de vorige school van mijn kinderen Op de nieuwe school staat een vacature open voor de OR, maar daar voel ik me (nu) nog niet geroepen toe.
Ik snap dit ook totaal niet! Ik ben moslima maar heb er juist veel respect voor wanneer andersgelovigen (in dit geval christenen) zich hieraan vast blijven houden. Ze dringen niemand iets op hiermee en als je het er niet mee eens bent zijn er vast genoeg andere winkels... Dat 'niet meer van deze tijd' vind ik ook zo'n dooddoener; wie bepaalt wat van 'deze tijd' is en is het niet zo dat er juist in 'deze tijd' veel mensen met verschillende normen, waarden en geloofsovertuigingen zijn?
Aangezien ze van één naar meerdere filialen zijn gegroeid, denk ik niet dat het ze heel veel kan schelen dat er mensen zijn die het niet slim, niet passend, of niet van deze tijd vinden. De zaken gaan blijkbaar prima. Ik denk dat ze die klanten dus kunnen missen.
Daarnaast hanteren ze ook de regel dat als het elders voordeliger is zij onder die prijs gaan zitten. Kans is groot dat de mensen die op zondag iets anders zien toch wachten tot maandag om het alsnog voordeliger bij babypark te kopen. Zal niet voor iedereen gelden maar denk dat ze hiermee wel het verlies van klanten door zondag sluiting beperken.
Collega’s hebben vorige week 3 ouders uit elkaar moeten trekken.... ze vochten omdat kindje 1 kindje 2 had geschopt en nummer 3 wilde helpen maar kindje 1 trapte ook dat kind. Dus.....
Ze is net 4 Haar vader belde ons vanavond.Ze was het weekend bij hem.En daar is ze precies zo zegt hij.Dit gedrag komt volgens hem omdat zijn moeder een lange tijd voor haar zorgde.En daar mocht alles.Zijn moeder ruimde de spullen van haar kleindochter op .Maar zijn moeder is in juni overleden en moeten haar ouders( gescheiden) weer de zorg op hun nemen. Hij is wel streng en concequent maar haar moeder gaat op dezelfde voet verder. Je komt zo gewoon niet verder.