Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.831
    12.956
    113
    Vrouw
    Ik zag vandaag een vrouw in de speeltuin achter de kinderwagen zitten op een bankje, ik wilde net groeten (dat doen wij nog in onze woonplaats), tot ik zag dat ze zat te roken en zo de rook in de kinderwagen blies!:eek::mad:
    Ik geloof dat mijn kin op mn knieën hing, en uiteraard geen gedag meer gezegd.
    Zoiets had ik nog nooit in het echt in het wild gezien.
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Dit bedoel ik ook.
     
  3. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Ik bedoelde dit ook:$

    Maar zie nu dat het om de OP gaat ipv een willekeurige reactie:|
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mond open vallen is een groot woord, maar ik verbaasde mij er gisteravond over dat er 7(!) ouders waren die te laat kwamen op de ouderinformatieavond, variërend van 5 tot 25 minuten.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nav mijn aanslag kinderopvang toeslag: Van de week eens ALLE LASTEN op een rijtje gezet met betrekking tot levens- auto- huisverzekeringen (je weet wel, inboedel, wegenbelasting, riool, WOZ, overlijdensrisico, aansprakelijkheid, woonhuis en alle andere dingen die ik nu vergeet). Daarbij ook even onderhoud auto en eigen risico zorg bij gezet, omdat dat ook grote uitgaven zijn.

    Daar viel mijn mond van open tot op mijn knie.
     
    Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  6. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik verbaas me echt over de hoeveelheid geweld die er de laatste tijd lijkt te zijn (of iig in de media komt). Jongeren die een oudere man dodelijk mishandelen, dode bij een steekpartij tijdens een uitvaart, jongeren neergestoken in een park, een boze gast die mensen opzettelijk aanrijd, die agent die neergeslagen word. Behoorlijk ernstige dingen allemaal.
     
    Evanesco, Marbloempje, Syane en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben nog steeds van slag na mijn werkdag van gisteren. In de ochtend een man bij ons aan de balie die te laat was voor het lab en vervolgens drie keer hard met zijn hoofd tegen de muur ging bonken??
    ‘ s middags twee gestoorde patiënten aan de telefoon en dat ik aan de huisarts vraag om het gesprek over te nemen maar dat ze dit niet wil doen omdat ze een patiënt in de spreekkamer heeft. Ik ben er nog boos over en dit gaat ook een vervolg krijgen. Misschien nu toch het moment om een andere baan te gaan zoeken.
     
  8. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gelukkig banen zat in onze branche :thumup:
    Maar het blijft natuurlijk ontzettend triest. Zo had ik een man die gewoon niet weg wilde gaan. Veel agressie. En het ging om iets heel kleins (hij kwam ook om 16.55 u binnen zonder afspraak en blies hoog vd toren). Echt vervelende situaties. :(
     
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja er is gelukkig genoeg werk in onze branche. Ook dan bij jou zo’n man die gewoon niet weg wil gaan is gewoon echt een heel onveilig gevoel.
    Ik ben na gisteren ook echt helemaal leeg. Ik ben gewoon boos dat ik van de huisarts helemaal geen steun heb gekregen. Het erge is dan heb je zo’n iemand aan de tel gehad en dan zit ik enorm hoog in mijn adrenaline maar vervolgens staan er wel vijf mensen achter mijn balie allemaal naar me staren en willen iets van me en heb ik weer 20 mensen op mijn bel lijst die nog gebeld moeten worden en dan komt er een spoedlijn en dat is dan weer nummer twee psyche. Ik werk toch niet op een crisisdienst van Parnassia en dit is ook gewoon niet mijn werkveld, ben er echt helemaal klaar mee en barst van de koppijn.
     
  10. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.606
    25.665
    113
    Vrouw
    Hebben wij laatst ook gedaan. Moest onderkaak in de kelder zoeken:cry:
     
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #2771 hummeltje5, 18 sep 2019
    Laatst bewerkt: 18 sep 2019
    Me too @Iertje81 :p
    In het 'waar erger jij je aan op het forum-topic' kun je op ik geloof pagina 2 (mn eerste reactie iig. in dat topic) lezen waarom ik dat doe.
     
  12. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    O wat erg en ook zo herkenbaar! Ja zsm een gesprek hierover met de arts! Het is te makkelijk om te zeggen dat ze een patiënt binnen heeft, dat heeft ze namelijk bijna de hele dag:rolleyes:. Crisis is gewoon crisis. Punt uit.
     
  13. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Waar mijn mond nu van open valt... Hier in de wijk nu in 3 dagen tijd al 8 woning inbraken op klaarlichte dag. Politiehelikopter heeft 2 dagen een aantal uur rondgevlogen maar daders zijn niet gepakt. Buurvrouw hierachter was 20 minuten naar de winkel boodschappen doen en kwam thuis lag haar achterraam eruit en hele huis was overhoop. Ik heb altijd de achterdeur wijd open ook als ik kinderen naar school breng en boodschappen doe. Sinds gisteren toch maar poort en achterdeur op slot. Vind het een eng idee, ze mogen alles meenemen als ik niet thuis ben, maar het idee dat er iemand binnenstapt als ik er wel ben of er nog iemand binnen is als ik thuis kom vind ik doodeng.
     
  14. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ze worden steeds brutaler. :eek: Ik kan mij jou gevoel heel goed voorstellen lijkt mij 10 keer niks.
     
  15. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Brrrr nou. Akelig zeg

    Kan me nog goed herinneren als kind dat er bij de buurvrouw werd ingebroken terwijl ze stond te douchen. Ik ben toen heel lang bang geweest. Deed de deur op slot draaien als ik alleen thuis was en naar boven moest.
     
  16. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat gesprek gaat er komen, heb al contact hierover gehad met mijn manager.
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Dat ik net het jaar startgesprek heb bij mij zoon op school (SO ) en de juf daar verteld dat ze nooit een dossier lezen omdat ze zo blanco mogelijk erin willen gaan. Dat verklaard direct waarom het de eerste weken niet lekker liep en zoon uitgeput was (zoon heeft oa vaste rustmomenten nodig, aangepast materiaal etc)
     
  18. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Aiii. Zuur.

    Moet wel bekennen dat ik me er ook weleens schuldig aan heb gemaakt om exact die reden. Maar wel in een andere sector/andere doelgroep èn ik kreeg sowieso altijd een korte briefing over de nieuwe cliënt.
    En de "standaardkwaaltjes" passend bij die doelgroep vroeg ik dan zelf al naar.
     
  19. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik doe dit ook:roflmao: maar tegen de tijd dat ik iets lees, zijn er vaak al tig andere reacties dus op die manier wil ik duidelijk maken dat het puur een reactie is op de openingspost. Maar ga erop letten! Lees het de laatste dagen wel vaker hahah
     
    Iertje81 en DQueen vinden dit leuk.
  20. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ach, wat vreselijk stom. Dat geeft je ook niet echt veel vertrouwen. Is het een andere school of alleen een nieuwe klas?
     

Deel Deze Pagina