Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hij is vorig jaar juni daar gestart na 15 maanden thuis zitten. Hij is een tussen wal en schip kind dus qua problematiek hoort hij daar niet helemaal ( daarom zat hij ook 15 maanden thuis) Dus daarom lijkt het me juist heel belangrijk dat ze op de hoogte zijn van de issues en afspraken

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ja, inderdaad. Ik heb 2 kinderen met een beperking, dus ik weet er veel van hoe frustrerend deze dingen kunnen zijn. Onze zoon is net overgestapt naar een onderwijs-zorg arrangement (qua niveau hoort hij daar eigenlijk ook niet helemaal, maar er is ook niet een echt geschikt plekje te vinden op SO), en hier gaat het gelukkig echt anders, hoe meer verslagen en overdrachten, hoe blijer ze worden, dus we hebben echt een goed gevoel bij deze keuze.
    15 maanden thuis, dat lijkt me echt wel erg pittig. Hopelijk kan deze school, ondanks de niet zo goede start, toch bieden wat je zoon nodig heeft.

3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Hmmm niet handig op een SO school. Ik snap de visie ergens wel. Kinderen hebben vaak al zo’n ‘naam’. Als leerkracht handel je onbewust toch ander wanneer je bepaalde dingen weet. Terwijl elk kind ieder schooljaar een schone lei verdiend.

Maar dat ze dan dus ook niet weten over rustmomenten en materiaal e.d. is niet handig.

4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Haha , jaa dat heb ik ook. 30 toen de eerste naar school ging (en nu voor het eerst naar het vo gaat).En over 3!!! Jaar pas de jongste naar school gaat. Dan ben ik ook net 43.
    En vooral dat ik zelf ooit ook heb gedacht, ‘ dat is een oude moeder’. Toen wist ik nog niet dat ik er vijf zou krijgen;).

Adje, Jet2018 en DQueen vinden dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Dat je hier op het forum blijkbaar personen op een 'negeerlijst' kunt zetten. En dat je dan reacties van die personen niet meer kunt zien of zo.

Dus nu denk ik meteen... Bij wie sta ik op de lijst. Maar ja... Als ik op iemands lijst sta, dan zien ze dit niet. Dus nu kom ik daar nooit achter:cry::cry:

dreumesje, DQueen, Marbloempje en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Ik vind dat zo stom hè. Dossiers zijn er niet voor niks

7. Indire

Indire Actief lid

28 apr 2018
    338
    488
    63
    Wij wonen achter een honkbalveld waar momenteel een wedstrijd gaande is. En er zit een vrouw op de tribune en die schreeuwt verschrikkelijk hard. Het is net zo'n geluid wat bevallende vrouwen in films maken. Alsof ze in doodsangst verkeert of gevierendeeld wordt met vier monstertrucks. F*cking irritant. Dat je opgaat in een spel: snap ik. Maar dit is gewoon hysterie.

DQueen en hummeltje5 vinden dit leuk.
  8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat er mensen zij die speciaal naar BE rijden zodat ze daar een geslachtsbepalingsecho kunnen doen, enkele weken eerder dan het hier in NL kan :eek: (in BE met 13 weken lees ik net).

Oke, ik snap het ergens nog als je vlak bij de grens woont, anders niet :p

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Whahahaha vervelend he als je zo stiknieuwsgierig bent :roflmao:
    Af en toe een heel erg irritante eigenschap (m.n. voor jezelf) al zeg ik t zelf :p

Mamafiets vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Afschuwelijk toch?!

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja dat denk ik nu ook ;)
    Maar dit bedoelde ik ook een beetje in een andere post van mij; ik vind het rete flauw om te gaan roepen dat je iemand (of meerdere mensen) op je negeer lijst hebt staan, maar daarna je mond erover houdt. Dat is niet alleen een balletje opgooien en daarna je snavel houden, maar ook een steek onder water geven van; kijk mij eens verstandig zijn, terwijl ik dat van die ander niet vind.
    Vind ík dan hè. Dat is mijn mening over deze mensen.

Gewooniemand, Mamafiets en Ysabella vinden dit leuk.
  12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    De negeer lijst is voor mietjes. :roflmao::roflmao::roflmao:

lidu1, Biny, DQueen en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Dat iemand die ons heel goed kent, een heel negatief artikel vol met slechte journalistiek deelt op fb over Ritalin bij ADHD, en diegene dus dondersgoed weet dat onze dochter dit slikt.
    Strekking van het artikel was dat kinderen dit krijgen omdat ze niet druk mogen zijn en veranderen in depressieve wezentjes.

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Van dat ik vandaag en gister ineens superveel VIP-leden hier tegenkom die ik werkelijk waar nog nooit eerder heb gezien (terwijl ik zelf ook VIP-lid ben dus best veel aanwezig ben hier).

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Dat mijn oudste zoon zat te YouTuben. En dat ik even ging meekijken. Zie ik dat hij informatieve filmpjes over de eerste wereldoorlog zat te kijken.
    Gewoon. Omdat hij dat interessant vond.

16. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Zo, dat is bot zeg. Is dat een soort steek onder water of onbenul, denk je?

roos10 vindt dit leuk.
  17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoe jong/oud is ie dan?

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Leuk is dat he?!
    Mijn dochter kijkt soms ook filmpjes waar mijn mond van open valt. Wat te doen in noodsituaties...van brand in huis tot vreemde die je aanspreken in de speeltuin. Ze vindt het enorm interessant. Ook leuk dat we er daarna, met regelmaat, ook hele gesprekken over hebben. En dat met haar 7 jaar.

Mamafiets, Leeuwtje83 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    10 jaar.
    Meestal kijkt hij filmpjes van PlayStation spellen die hij graag speelt (FIFA of fortnite) met commentaren erbij. Dus ik was wel verbaasd.

DQueen vindt dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Ikheb eerlijk gezegd geen idee.

Deel Deze Pagina