Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.936
    15.245
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    De onwetendheid van mijn puberzoon en zijn vrienden.
    Vanavond om half 8 komt hij beneden met de mededeling dat hij met een paar vrienden naar de film gaat, IT 2, ik nogal verbaasd van hoe laat begint die film dan, uhm over drie kwartier en we gaan met de fiets naar de binnenstad van Den Haag, ik en mijn man in koor: daar komt niets van in want je gaat niet met de fiets naar de binnenstad van Den haag, dat vinden wij namelijk niet veilig voor jongetjes van 15/16 jaar, mijn zoon vond dat maar raar want via de app kreeg hij door dat zijn vrienden wel mochten, ik ben in lachen uitgebarsten en ik zei geloof mij die jongens mogen niet met de fiets naar de binnenstad van Den haag, fietsend door de Schilderswijk en Moerwijk ( het idee alleen al) en ja hoor prompt kwamen de meldingen dat ze toch niet mochten van hun ouders en dat ze dan toch morgen maar gaan en dan met de tram.
    Hoe groter mijn zoon wordt hoe meer ik besef wat een enorm puberbrein die kinderen toch hebben, ze denken het allemaal zo goed te weten en zien geen enkel gevaar en hebben van zoveel dingen nog geen enkel benul, ik kan er geeneens boos om worden, het idee dat ons kind fietsend rond middernacht door de Schilderswijk moet fietsen en misschien wel verdwaald, ze kunnen me wegdragen, hij is inmiddels een kop groter dan ik ben maar hij blijft toch mijn kleine jongen ;)
    Ps: je noet overigens wel een turbo fiets hebben om vanuit ons huis met drie kwartier in de binnenstad van Den Haag te komen.
     
    Marbloempje, Evanesco, fanona en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Wat voor zooi er verkocht word op een tweedehands kinderkledingbeurs. Broeken met compleet kapotgescheurde knieen en er dan serieus 6 euro voor vragen o_O het zou niet eens in mij opkomen dat te verkopen.
     
    Luna86 en DQueen vinden dit leuk.
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Niet echt. Kruip m'n bedje in en neem m'n vent mee. Hopelijk werkt dat beter :p
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  4. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Deze middag, heerlijk ijs bestellen.

    De oudste wiliets met aardbeiensaus..
    Ze vraagt of een glazen cup goed is.
    Nee liever niet, hij is 4.
    Ja, maar een kartonnen is slecht voor het milieu....
    Nou en, ik wil geen glas. Punt.

    Ijs voor mezelf bestellen

    Iets met sundea, stroopwafel caramel.
    Of ik zoete of zoute caramelsaus wil...
    Zoete graag.

    Heerlijk wat kleine topping erop.
    Ik ga lekker zitten, de jongens ook smullen, ik neem een hap, proef ik zout... en goed ook.

    Nog een hap en weer zout...
    Nee, dit wil ik niet.
    Dus ik terug.
    Tja, haar verweer was dat er altijd veel zout in softijs zit....
    Ik: Nee, de saus of topping is zout. Niet het ijs
    Nee, zei ze, de saus is zoet.
    Ik:De caramelklontjes dan?
    Zij:Ja, die zijn wel zout
    Maar ik vroeg zoet.
    Zij:Dat kan niet, want het is altijd zout.
    (Bij de mac drek hebben ze ze wel zoet, maar dat terzijde)
    Ik: Dan is het handig als je dat zegt. Ik word hier misselijk van
    Zij: Wat wil je nu dan?
    Ik: Nieuw ijs
    Zij: Je kan toch om de klontjes heen eten?????


    Klaar, ik ben weggelopen. Wel handig dat het ijs van de oudste in een kartonnen bakje zat, kon hij die meenemen, de jongste had gewoon een hoorntje, dus kon ook gelijk mee.

    Hoezo om de klontjes heen eten?????
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.126
    15.190
    113
    Dat is mode toch.

    Wij gaven pas leerlingmatroos commentaar dat hij een goeie broek aan moest doen (we gingen gezamenlijk weg, hij heeft veel begeleiding nodig). Was die broek net nieuw à €90,-. Vol gaten en scheuren. Wij vinden zijn werkbroeken netter:|:oops:
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  7. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Mijn man vind dat hij het zwaarder heeft dan ik. Deze "discussie" begon omdat ik mij irriteer dat ik al ruim 2 jaar er elke nacht minimaal 2 a 3 keer uit ga voor onze jongste. Want "Hij hoort het niet". Hij moet er vroeg uit, maar komt aan meer slaap uren bijv.

    Anyway hij werkt en is de kostwinner (Vind hij) dus hij heeft t zwaarder en moet ik er maar uit.

    Want ja, ik doe niks. Ik loop 1 dag in de week stage, doe de pabo en ben 6 dagen met de kinderen.

    Dus ik dacht: f*ck you. Echt f*ck you :roflmao:.

    Verder is hij geweldig hoor :thumup:
     
  8. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Er zit een verschil tussen een 'modieuze scheur' of versleten kleding :) Dit was gewoon kapot van het spelen, stof ook helemaal dun en lelijk. En dat je dat laatste durft te verkopen op een beurs vind ik wel heel... bijzonder.
     
    toch3 vindt dit leuk.
  9. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ga een weekje op vakantie als dat lukt. Geloof mij.... hij komt erop terug en draagt je op handen als je terug bent! :roflmao:
     
  10. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je weet dat die film 3 uur duurt?
     
  11. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hahaha nou inderdaad. Denkt dat hij binnen 48 uur huilend op belt :roflmao:
     
  12. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.244
    113
    Hahaha ja echt bizar. :roflmao:
     
    DQueen vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.936
    15.245
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    OMG nee, goed dat je het zegt
     
  14. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Nee joh, dit was tactiek... het gehoopte antwoord was: nee dat is ver/laat/ga je niet redden, wij rijden wel even... mislukt!
     
    hummeltje5, DQueen, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Dit zou eigenlijk niet mogen hè. Ik denk dat heel veel mensen het zo onderschatten dat thuisblijfmoeder een best wel zwaar beroep is. Ik heb er voor gekozen om dit niet te zijn, want ik zou het echt zo niet kunnen. Ik zeg ook altijd; ik ben meer moe na een dag met de kinderen dan dat ik een dag heb gewerkt. Voor de grap zeg ik weleens tegen mijn collega’s; ik kom hier voor m’n rust. Elk beroep/werk moet gerespecteerd worden want tbm is gewoon zwaar. Hoe je het ook went of keert. Het stopt nooit.
     
  16. WinterBird

    WinterBird Fanatiek lid

    28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Van onze buren! Mijn man is met de kinderen weg met de auto om iets leuks te doen. Ik heb dan een ochtendje voor mezelf waarbij ik vandaag een beauty momentje heb en mijn kledingkast uitzoek. Terwijl ik ging douche, stond de buurjongen aan de deur te kloppen. 25 (!!!!) minuten lang! Kloppen, bonzen, door de brievenbus schreeuwen en zijn ouders zeggen er helemaal niets van.. En ik ook niet omdat ik even geen zin heb in mensen.

    Mijn andere buren (waar we de oprit mee delen) dachten daardoor dat niemand thuis was en zitten nu in onze tuin stenen weg te pakken. We zijn de voortuin aan het verbouwen, dus er staat een muurtje met opgestapelde stenen in de tuin, maar vind dit zo bijzonder... Ben benieuwd wat er meer gebeurt wanneer we echt niet thuis zijn...
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  17. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat zou ik dus heel vervelend vinden, buren die spullen van je stelen als je niet thuis bent.

    Ik zou vanavond even de buren laten weten hoeveel die stenen gekost hebben en hun de rekening presenteren.

    Mijn zusje heeft vroeger ook zoiets gehad, een jongen uit de buurt die voorstelde fruit te stelen uit de tuin van die mensen die toch nooit thuis waren. Ze kon hem toen mooi vertellen dat ze er zelf woonde.
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  18. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    :eek::eek::eek: Mijn mond valt ook open van allebei je buren.
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    O wow stenen jattende buren.... Hoe diep kun je zinken als 'goede' buur
     
    hummeltje5, Gewooniemand en WinterBird vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Mijn mond viel open dat mijn man de was had gedaan. Nu is dat niet uniek maar als ik niet in huis ben pleurt hij alles bij elkaar in. Betrapt op heterdaad nu want ik had al langer het vermoeden haha

    Zegt hij ook nog; wees blij dat ik de was doe!

    Eh nee. Als mijn lichte shirt en zelfs wit bij redelijk nieuwe spijkerbroeken belandden word ik daar niet blij van :p

    Als ik in huis ben, sorteert hij dus wel braaf. Is puur uit gemakzucht dat als ik niet in huis ben hij de wasmachine helemaal vol propt ongeacht kleur
     

Deel Deze Pagina