Oh dit had ik gemist. Maar door een stelletje tienermeisjes hier is het andere topic dus verwijderd. Kunnen jullie niet beter naar het Tina forum ofzo?
@Beheer misschien kunnen jullie dit kinderachtige topic ook gewoon even simpel verwijderen met 1 klik?
Dat mensen zich zo ontzettend bemoeien met opvoeding van andere. De een vind het mega slecht als je je kind niet volpropt met suiker, de ander wel, de ene vind dat kinderen vroeg naar bed moeten, de andere laat. Ieder kind en mens is toch anders. Jou opvoeding is niet algemeen de beste van de wereld. Het werkt voor jou en jou kinderen. En voor de buren of je neefjes en nichtjes werkt wat anders. Echt om te kotsen soms dat veroordelende over hoe andere het doen. Verder het topic 'wat te doen'. Helaas is dat weg.. maar daar viel m'n mond letterlijk van op de grond. Dat je je , nadat je 1,5 maand iemand kent, je afvraagt wat je moet doen na dat het uit is, en je weet dat hij z'n ex wilt vermoorden (en best serieus aangezien hij met een bijl heeft rondgereden en met een mes de straat is door gegaan).
Dat hebben we tot nu toe niet mee gemaakt en als ze een dag wel chagi waren lagen ze wel op tijd in bed. Als ze laat in bed lagen sliepen ze wel tot 08:00/08:30 uur. Ook wij hebben geen een avond tot 01:00 uur op het terras gezeten. Ronduit tot een uur of 23:00 uur,en zeker niet iedere avond.
Kijk dat bedoel ik nou. Later gaan ze stiekem naar de supermarkt of jamin om snoep te kopen. Het is zeker niet zo dat ik mijn kinderen vol prop met suikers en zoete troep, maar als je het met mate doet is daar helemaal niks mis mee.
Whahaha... zo uit de hoek komen voor iets wat je hebt gemist en waar je duidelijk niet van weet waar het over gaat... applaus.... top bezig.... En dan ook nog vragen om dit topic te sluiten.... Wie gevraagd zich hier nu als een tienermeisje