Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    :roflmao:

Ik las altijd bréé-tels i.p.v.
    bre-tèls..
    Jarenlang gedacht dat dat twee verschillende dingen waren. Ik droeg ook gewoon bretels hè. :D

2. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Toen mijn oudste nog een kleutertje was werd er gewoon gezegd, ga maar bij de klantenservice vragen. De medewerker zag zelf ook dat daar een gigantische rij en een kleutertje dat heel nodig moest. Tja, vraag maar bij de klantenservice.

3. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dat vandaag een ouwe tang tegen mij begon uit te varen. Ik parkeerde mijn auto bij een winkel, in een parkeervak waarvan de lijnen wat slecht zichtbaar waren maar wat zeker weten wel een vak was. Ze dacht dat ik illegaal parkeerde en dat zij er niet meer uit kon, wat echt makkelijk kom. Ze begon meteen met stemverheffing te zeggen dat ik mijn auto moest wegzetten. Toen ik haar erop wees dat ik gewoon in een vak stond maar om haar te helpen uitrijden wel iets naar voren wilde gaan, antwoordde ze: Het kan me niet schelen hoe je het doe, maar je gáát aan de kant! Ik was echt stomverbaasd! Mijn zoontje van 3 werd gewoon bang door haar. Ik heb haar dus ook verteld dat ze wel iets vriendelijkere toon aan mag slaan in het vervolg. Ze liep weg en zei niets meer. Heb er nu spijt van dat ik m’n auto nog naar voren heb gezet:mad:

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Dat mijn vader zijn armhaar liet knippen door mijn zoon, terwijl er bezoek bij was.
    Mijn zoon legde het afgeknipte haar daarna op de salontafel

Gatver!!!!! Bah bah bah bah

Ik ben in de keuken gaan zitten, ik dacht: ik hoor hier niet bij!

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Dat is ook zo. Daarnaast is de wc vaak in een privé gedeelte waar tassen van personeel staan. Dan moet er altijd iemand mee lopen om dat in de gaten te houden. En als er niet genoeg personeel is, is dat heel lastig.
    En als er een klanten wc is, is deze vaak heel smerig en moet het personeel het schoonhouden.

Ik keek altijd wel of het druk was of rustig. Als het druk was zei ik ook altijd sorry bij de Mac kun je plassen. Maar soms voor een kindje en een zwangere maakte ik uitzondering.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Het is maar armhaar, als het nu okselhaar was geweest....:confused:

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmiddag om 15 uur komt er een patiënt binnenlopen en vertelt dat hij de afgelopen dagen een wat tintelend gevoel heeft in zijn linkerarm en gezien zijn cardiale voorgeschiedenis maakt die zich wat zorgen. Uitgevraagd en verder geen alarmsymptomen maar biedt hem aan om op het spreekuur te komen om half 5, zijn antwoord: nee sorry maar dan kan ik niet en ik wacht het nog wel even af en hij loopt weg.
    Werkelijk waar, waarom kom je dan in godsnaam naar de praktijk toe als je toch niet kan komen, hij dacht natuurlijk direct gezien te worden, denken die mensen werkelijk dat we een soort van 24 uurs bedrijf zijn??
    Man man, huisarts had nog gebeld maar hij nam de telefoon niet op ;)

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Op de salontafel naast de koffie van bezoek? Pa heeft echt vachtjes armhaar

Ik vond t ronduit smerig... Bah..doe je toch niet als er bezoek is?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Naast de koffie is inderdaad niet zo smakelijk, haha, dat had ik gemist :roflmao:

10. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Ze waren met zijn tweeën in een kleine winkel waar hooguit 4 klanten waren..
    begrijpelijk dat het privé is en er eigen spullen staan.. maar het is ook hoe je iets brengt. Beetje klantvriendelijk mag ook wel.
    Het is ook niet zo dat ik binnen kom gestormd, we waren spullen aan het kopen..

hummeltje5 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Haha fijn, ik ben niet gek. Bezoek keek verschrikt hahahaha
    Die zagen vast al voor zich hoe een windvlaagje het vachtje in hun koffie blies hahaha

Brrr haha

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb het ook een keer meegemaakt met mijn oudste dochter die toen 3 jaar oud was. We waren bij een luxe boetiek voor kinderkleding en ineens moest ze enorm plassen, had net een flesje water gedronken, ik het netjes gevraagd maar het mocht niet omdat het toilet te vaak vies werd achtergelaten, ik loop notabene mee en ik zie er ook niet uit als een of andere tokkie, ik vond het echt ronduit beledigend, heb de kleding op een rek gegooid en ben weggelopen en bij kapper ernaast mocht ik direct doorlopen naar het toilet. Het was ook gewoon heel rustig in die boetiek, ik begrijp dat zij er niet vrolijk van worden als een toilet vies wordt achtergelaten maar dat wil nog niet zeggen dat dit altijd gebeurt, ik ben er ook nooit meer terug geweest. Slechte reclame.

hummeltje5, Syane en Vlindertjeh vinden dit leuk.
  13. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Vorige week had ik al gezegd wat ik wilde en 2 foto's laten zien in het modellenboek,kapster wilde er wat moois van maken...mislukt....vanmorgen weer aangegeven hoe en wat en een foto laten zien...weer mislukt...en dat voor iemand met 25 jaar ervaring...bij mijn zoon krijgen ze het ook niet mooi, ik ben nu 5 keer geweest en 1x zat het echt goed bij mijn zoon, daarna te happerig geknipt of een beetje scheef en bij mij dus 2x mislukt...ik ga wel naar een ander dorp ofzo voor de kapper.

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Het topic 'wie is de papa' bij het onderdeel 'zwanger en alleen'. Pareltje weer! :thumup:

Neuzeke, hummeltje5, Zonnestralen en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Misschien mosterd hoor, maar je kan gewoon zeggen dat je dat zelf liever doet?

hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Nee een vies toilet is niet fijn nee. Sommige openbare toiletten zien ook heel smerig uit hebben ze gelijk in.
    maar als je er toch genoeg geld achterlaat en netjes achterlaat mag een beetje klantvriendelijkheid wel..
    ik gooi het maar op een slechte dag voor ze.. als ze ooit zelf kinderen krijgt die met zindelijkheid bezig zijn zal ze het wel beseffen.

hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja inderdaad ;)

Vlindertjeh vindt dit leuk.
  18. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik zou idd op zoek naar een nieuwe kapper.

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Tja ik snap het wel, regels zijn regels en waar trekken ze de grens. Morgen komt er dan weer iemand die misschien zegt ja maar gisteren mocht ook iemand waarom ik dan niet?!

Ik ben er zelf ook wel eens boos om geweest en ben echt een aso geweest (schaam me er nog voor). Wij kwamen op vakantie al jaren met de hele familie/vriendengroep bij 1 winkel om daar de winterjassen voor alle kinderen te kopen. Klein winkeltje van 2 oude vrouwen. We werden elke zomer weer warm onthaalt met drankjes koekjes enz als we binnen kwamen. Altijd een praatje hoe groot de kinderen werden en als er weer 1 bij was gekomen enz. Waarschijnlijk 1 groot toneelstuk omdat voor alle kinderen samen zeker elke zomer daar €5000 euro werd uitgegeven aan jassen en winter accesoires, leuke klanten groep toch en de moeite waard om even gemaakt aardig tegen te doen?! Tot mijn nichtje net zindelijk was en daar nodig moest plassen, mocht het niet. We hebben met de hele ploeg alles laten liggen wat we wilden kopen en ik heb nichtje opgetilt en recht voor de ingang op de grond laten plassen. Regels zijn regels ik snap het maar was zo beledigt op dat moment we stonden op het punt weer duizenden euro's uit te geven. We hebben de jaren daarna elk jaar alleen nog gezwaaid als we langsliepen en niemand van de groep heeft ooit nog wat daar gekocht. De dames zwaaiden ondanks het voorval nog wel terug en vroegen ons 1x zelfs nog binnen voor een drankje maar dat hebben we vriendelijk afgeslagen.

20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

De kinderkleding boetiek waar wij vaak komen die hebben speciaal een kindertoilet (klein potje) voor de kleinste klanten. Vind dat stukje service net zo een klein dingetje waardoor ik er graag kom en graag mijn geld daar uit geef.

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina