@GossipGirlxoxo Dat is erg ja als je zoveel geld uitgeeft en daarnaast wel hartelijk werd ontvangen.. Als je boos bent kun je dingen doen waar je achteraf niet trots op bent.. maar daar leer je wel van. Wel een goede oplossing van je kinderkleding boetiek. Dat ze het niet toelieten vond ik erg jammer, maar het was vooral de toon waarop.. je kunt het ook netjes brengen.. andere klant keek op, de manier waarop vond zij ook niet kunnen (ik kon haar niet). Ik ben netjes weg gegaan naar een winkel met betaald toilet en gelukkig kon hij het ophouden.
Vaak heb je een proefperiode op dit soort dingen. 10 dagen of een maand gratis en als je meteen opzegt zitten er dus geen kosten aan verbonden. En niet alle programma's vallen onder het abbonement. Dus misschien kun je koffietijd wel gratis kijken. En dat niet in NL wonen om te kijken kun je nog omleiden door een gratis vpn verbinding te gebruiken en dan voor NL als land kiezen. Zo kijk ik ook weleens Amerikaanse dingen die hier niet te zien zijn en in het buitenland juist weer Nederlandse Netflix bijvoorbeeld.
Tooeeee laat heel koffietijd kijkend Nederland de mond open doen vallen door jouw imitatie van de vegan streaker!
Dat er in een topic over ''wanneer trek jij de grens bij het wel/niet in laten slapen van een dier'' er mensen zijn die zelfs dan het geloof erbij moeten halen
Waarom is dat raar? Mijn moeder liet ook haar huisdieren niet inslapen om religieuze redenen. Het zal dan wel de gewenning zijn dat ik het niet raar vind, maar het lijkt mij eerder logisch. Veel religies stellen namelijk regels mbt de omgang met dieren.
Ik draai hem gewoon om. Dan zeg ik tegen Patrick (Martens); ‘maar genoeg over mij. Hoe is het met jou? Ik lees de laatste tijd over een nieuwe liefde...’ Gewoon even om te kijken of jij gelijk hebt @Ysabella
Hahaha volgens mij krijg je dan echt zo'n Peter R de Vries situatie foto mag trouwens weg hoor, heb het gezien! Leuk zo met je kindjes.