Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Arrogante egoistische Mensen en hun acties. En ik ken er helaas teveel. Waaronder de ergste een familielid van mij is, waar ik gelukkig niet veel contact mee heb. Maar de posts van dat persoon op Facebook heb ik dan al genoeg aan.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik ook. Maar er zijn ook mensen die geen andere keus hebben.
     
    masami, Iertje81, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Zou mij ook nooit lukken hoor! Maar ik denk dat ze dan op een totaal andere manier koken dan ik bv. Ik zie dan voor me dat ze een grote zak aardappels van 5 kilo kopen, waar ze een week mee doen. Nog wat groente om te koken en een stukje vlees. En dan kan je heel goedkoop uit zijn.
    Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik weet alleen zeker dat ik een kar vol eten heb voor maar 4 dgn en dan ben ik rond de €80-€100 kwijt en daar zit dan nooit een grote zak aardappelen tussen.
     
    Iertje81 en Salentein vinden dit leuk.
  4. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Hier ook amper aardappelen, als ik eens probeer, dan wil vriend spaghetti :rolleyes:
     
    Iertje81 en Adje vinden dit leuk.
  5. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Zo dit inderdaad! Ik snap er echt niks van. Nu eten wij graag ook vers en gevarieerd, en dat brengt de nodige kosten met zich mee. Ik denk dat als we zoals vroeger thuis gewoon 3-4x per week een AVGtje doen met een zak aardappels en gekookte groente, het al een stuk goedkoper zou kunnen... maar lekker vind ik het niet
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Dat je op vakantie bent, je zoontje van 1 laat slapen in het hotel/appartement en dat je dan met de rest van het gezin 2km verderop uiteten gaat:eek:
     
    Gewooniemand, Evanesco, baby90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat?! :eek::eek:

    Ik ben soms verbaasd over hoe snel mensen hier be- of veroordelen als ‘t op ouderschap aankomt. Maar in dit geval veroordeel ik graag mee. Wat een idioten. Wie doet dat?
     
    DQueen en Iertje81 vinden dit leuk.
  8. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oh wauw.. Ik breng de vuilniszak nog niet eens naar de ondergrondse (schuin tegenover) als m'n kind slaapt :|
     
    DQueen, Iertje81 en Bloem2310 vinden dit leuk.
  9. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    het taalgebruik van volwassenen richting kinderen, my oh my wat heb ik hier richting mijn kinderen al bizarre dingen gehoord. ook richting mezelf trouwens
     
    Iertje81 en Ysabella vinden dit leuk.
  10. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Mijn mond valt open van van die onverantwoordelijke lampepitten die met hun (pasgeboren) baby in de draagzak gaan fietsen. Vaak nog met een groter kindje achterop. Hier fietst er 1 met dan ook nog een hond aan de riem ernaast. Echt, waar zit je verstand. o_O

    Of een paar jaar geleden: zag een man fietsen met kindje van een paar maanden oud op z'n arm!:eek:
     
    Zoe123, baby90, chrystel73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik red het wel voor 50 euro.
    En wij eten maar 1x per week aardappelen en alleen maar omdat onze dochter daar zo gek op is.

    1x ovenschotel
    1x avg
    1x rijst gerecht
    1x pasta
    1x makkelijk (bijv broodje shoarma, met sla etc)
    1x patat
    1x pizza, brood met soep etc

    Waar mijn mond vooral van open valt is hoe snel hier soms mensen afgebrand worden.
    En hoe veel sommige mensen van elkaar onthouden.
    Er was destijds iemand die precies wist wanneer iemand anders haar kinderen jarig waren. Dat zou ik dus niet onthouden.
    Ik onthou wel bepaalde dingen van bepaalde personen maar dat komt dan omdat dat vaker benoemd word.
     
    Peppabig en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Ik heb ook niet zo snel mijn oordeel klaar, maar dit... Mijn man en ik zeiden nog tegen het stel, dat we dan gewoon wat bij het hotel zouden eten, maar nee joh doen we altijd zo, we gingen de discussie aan, maar er kon niks gebeuren. Gevolg, wij zaten de avond op hete kolen, hij bestelde nog van alles en wij wilde heeeel graag terug...
     
    baby90 en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Je bent lekker op dreef met je topics de laatste tijd:roflmao:
     
    DQueen en Iertje81 vinden dit leuk.
  14. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Moet zelfs geen 2km verderop zijn.. Annic ten Duis toonde vorig jaar in haar vlog dat ze haar baby in de hotelkamer achterliet en ze gingen dan ergens gaan eten. Weet niet meer precies hoe oud de baby was, maar onze dochters zijn op enkele dagen na even oud en moest toen toch even slikken. Je weet nooit wat er kan gebeuren en wie de kamer binnen kan komen. En dat ze dat dan nog openbaar deelt ..
     
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Ik fiets ook heel vaak met m'n baby in de draagzak, met zoon achterop in zijn zitje.
    Weliswaar zonder hond.

    Wat is hier mis mee dan?
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Of dat kinderen van 4 a 5 jaar dagelijks rond half 10 nog buiten lopen :O ben ik dan zo streng dat mijn 6 jarige tussen 19.00 en 19.30uur naar bed gaat en mijn 9 jarige rond 19.30/20.00uur?
     
    Gewooniemand, Pyaar, tuc en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Ja hier ook!!! En het is al donker aan het worden na 9en.
     
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Nou wat gebeurd er als jij van de fiets af valt?
     
    Zoe123, Peppabig, bozoe en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik verbaas me trouwens ook wel over hoe jong kinderen al alleen buiten mogen spelen. Dan vraag ik me weleens af of ik dan zo over bezorgd ben. Mijn kinderen zijn 5,5 en 4 jaar en ze mogen echt nog niet alleen buiten spelen.
    Je kan wel denken ooh mijn kind is lekker bij het speeltuintje, maar Of je nou ergens woont waar het rustig is of niet, je kind kan altijd zomaar weglopen of niet opletten met oversteken. Mijn dochter van 4 loopt zo zonder te kijken de weg over.
    Ik zou echt niet thuis rustig aan de koffie zitten terwijl mijn kinderen alleen buiten zijn.
     
    Peppabig, Melief, Pyaar en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.535
    731
    113
    Dat mensen in je directe omgeving je gewoon helemaal niet meer zien staan ... Je bent eigenlijk helemaal niemand ik heb mijn gezin en mijn ouders en schoonouders en dan houd het al snel op ... mensen zeggen wel kom gezellig langs kan altijd maar no way dat kan nooit moet altijd maanden van te voren geregeld worden en als de dag of week zich aan dient wordt het weer verzet.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina